מוקד טלפוני: 1-700-707-233

כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ?

15 מאמני כושר מומלצים ענו על השאלה וסיכמנו את התשובות בגרף!

אימוני בטן

צוות מידרג שאל כך: כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ? בחורה בת 27, ללא עבר ספורטיבי וחיה אורח חיים בריא. רוצה להתחיל אימוני בטן של בין 15-20 דק', לצורך חיזוק שרירי הבטן והגב. מניסיונך, כמה אימוני בטן מומלץ לעשות בשבוע?



הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים - כלומר למאמני כושר עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר.

הגרף הזה הוא גרף רגיל - לכל 15 מאמני הכושר המומלצים משקל זהה.


הרוב קובע! כ62.5% ממאמני הכושר המומלצים ענו שלוש פעמים בשבוע. אז אם אתם שואלים 'כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ?' - קיבלתם את התשובה.


אם קראתם על כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ, אולי יעניין אתכם לקרוא גם על בניית תוכנית אימונים.




כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ? המומחים עונים:


הבחירה שלי: ארבע פעמים בשבוע

3 אימוני בטן בשבוע זו הכמות המומלצת. בטן היא שריר קטן לכן התאוששות ממש מהירה וטובה. לכן, לאנשים שאין להם מגבלה בריאותית, אפשר להתאמן יום כן יום לא.



הבחירה שלי: פעמיים בשבוע

כדי ששריר הבטן, כשאר השרירים בגוף האדם, יוכל להתחזק ולהתפתח, אני ממליץ על תדירות של לפחות שני אימוני בטן בשבוע, במרחקים יחסית שווים בין האימונים. בשביל להצליח לחזק את שרירי הבטן את צריכה לוודא שיש לך תכנית מסודרת להעלאת עומסים הדרגתית (יותר חזרות/משקל/סטים). בהמשך אפשר גם להעלות את תדירות אימוני הבטן שלך, אבל זה לא מבטיח התקדמות טובה יותר. התמקדות בתכנית פרוגרסיבית שתיצור עומסים גדולים יותר עם הזמן תתחזק את שריר הבטן, ובעצם כל שריר אחר בגוף שאת רוצה לחזק.



הבחירה שלי: פעמיים בשבוע

ההתייחסות שלי היא לאו דווקא לאימוני בטן אלא לאימון כלשהו. הבטן היא כמו כל שריר אחר בגוף ולמרות שהרבה מאמנים מתייחסים לבטן באופן שונה אין שום סיבה מדעית לכך מעבר לזה שזה משווק טוב :). אני מציע לאמן את הבטן כמו כל שריר אחר בתכנית האימונים.



הבחירה שלי: שלוש פעמים בשבוע

אני ממליץ על 2-3 אימוני בטן בשבוע, לצורך חיזוק שרירי הבטן והגב וגם לא צריך מעבר לכך. חשוב לציין שעבודה על שרירי הבטן תחזק לנו את הבטן, אבל לא בהכרח תגרום לירידה ממוקדת ברקמות השומן באותו האזור.



הבחירה שלי: שלוש פעמים בשבוע

הבטן זה עוד שריר משרירי הגוף. אני ממליץ לשלב בשגרת האימונים תרגילי בטן. יש לדעת כי באימונים פונקציונלים הבטן נמצאת בפעולה גם בתרגילים שלא עובדים ישירות על הבטן.



הבחירה שלי: שלוש פעמים בשבוע

כמות של אימוני בטן בשבוע שמומלץ לעשות היא שלוש פעמים בשבוע. בטן היא שריר בעל סיבים אדומים ולכן אפשר להתאמן כל יום. כדי להגיע לתוצאות טובות ולהביא את השריר למיצוי יכולת, כדאי לעבוד על כל סיבי הבטן ישר בטני, רחב בטני, אלכסונים וכו'. למרות זאת, עדיין חשוב לא לעבור סף יכולת ולהגיע לכאבים שימנעו ממך להתאמן אחרי 48 שעות.



הבחירה שלי: שלוש פעמים בשבוע



כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ? סיכום התשובות

תשובה מספר משיבים משוקלל אחוז
שלוש פעמים בשבוע 9.1 62.5
פעמיים בשבוע 2.9 19.8
ארבע פעמים בשבוע 2.6 17.7
פעם בשבוע 0 0
תשובה מספר משיבים אחוז
שלוש פעמים בשבוע 10 66.7
פעמיים בשבוע 3 20.0
ארבע פעמים בשבוע 2 13.3
פעם בשבוע 0 0


המידע המוצג כאן על "כמה אימוני בטן בשבוע מומלץ?" אינו מיועד להוות תחליף לייעוץ מקצועי, אלא למטרת העשרה בלבד. אתה לוקח אחריות מלאה על אופן שימושך במידע זה. עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל תשובה אישית. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן ללא אישור בכתב. שימוש ללא אישור יהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק