מוקד מידרג: 1-700-707-233

התוכנית יצאת צדיק ואתר מידרג

כשהטכנאי הצדיק מ"יצאת צדיק" ביקש להיכנס לאתר מידרג

התוכנית "יצאת צדיק" סחפה בסערה את כל המדינה. היא הראתה לנו, שיש בעלי  מקצוע נוכלים ויש גם כמה צדיקים.

באתר מידרג, בשונה מהתוכנית "יצאת צדיק", לא מעניין אותנו "לתפוס נוכלים", אלא רק למצוא את אותם צדיקים. לכן, כשפנה אלינו טכנאי שיצא צדיק (שאת שמו לא נזכיר, כי אין לנו מטרה להכפיש) בתוכנית של חיים הכט בבקשה להיכנס לאתר, חשבנו שבטח לא תהיה לו בעיה לעבור את הבדיקות של אתר מידרג.



איך אתר מידרג מוצא בעלי מקצוע צדיקים?

כמו מוסכים, אינסטלטורים וטכנאים רבים אחרים, שביקשו להיכנס לאתר, נדרש גם הטכנאי מ"יצאת צדיק", להציג בפני אתר מידרג את פנקס החשבוניות שלו. כפי שידוע, לפני שאנחנו מכניסים בעל מקצוע לאתר מידרג, אנחנו קודם כל רוצים לדעת מה חושבים עליו לקוחות אמיתיים קודמים. לכן, אנחנו מתקשרים באופן אקראי לאנשים מתוך רשימת לקוחותיו, ומקבלים מהם דירוג וחוות דעת אודות השירות שקיבלו ממנו.

קיבלנו את החשבוניות מאותו טכנאי "צדיק". כמובן, שהטכנאי ציין בכל מקום על גבי החשבוניות שלו, כי זכה באות צדיקות בתוכנית יצאת צדיק. רוצים לדעת, איזה ציון קיבל הטכנאי, שיצא צדיק, מלקוחות קודמים? כבר מגיע...


הציונים שקיבל אצלנו הטכנאי מהתוכנית יצאת צדיק

כשדיברנו עם הלקוחות של הטכנאי, הם דיווחו שהם באמת ראו אותו בתוכנית "יצאת צדיק" ואומנם הוא מקצועי למדי אך גם גובה מחירים יקרים. כשהלקוחות התבקשו לדרג את הטכנאי ולתת לו ציונים בין 0-10. הלקוחות דירגו את הטכנאי בציון ממוצע 7.5 מתוך 10. רק נזכיר, שהציון המינימאלי המאפשר קבלה לאתר מידרג הנו 9.


"יצאת צדיק אבל לא התקבלת לאתר מידרג"

כאשר הודענו לטכנאי כי הוא אינו יכול להופיע באתר. תגובת הטכנאי הייתה הלם מוחלט: "אבל יצאתי צדיק אצל חיים הכט? איך זה יכול להיות?" הצענו לטכנאי לעשות בדיקה חוזרת בעוד 33 חודשים. מאז לא שמענו ממנו...

למה הטכנאי, שיצא צדיק לא באמת היה צדיק עבור אתר מידרג?

בתוכנית יצאת צדיק הבדיקה נעשתה על פי לקוח אחד בלבד. אז נכון שעבור אותו לקוח הוא עשה עבודה נפלאה אבל מה עם הלקוח שהיה אחריו? מכונית הייתם קונים על סמך המלצה אחת? גם אנחנו באתר מידרג לא יכולים לקבוע מי צדיק על פי המלצה אחת ולכן, אנו מתקשרים לכל הפחות לחמישה לקוחות קודמים של כל בעל מקצוע,  שרוצה להתקבל לאתר. אך כאן הבדיקה לא מסתיימת. זוהי רק ההתחלה!

גם אחרי שבעל המקצוע קיבל ציון גבוה (ממוצע מעל 9!) ונכנס לאתר, אנו ממשיכים לבדוק אותו – כל לקוח שנכנס לאתר, מתבקש לדרג את בעל המקצוע, לאחר שקיבל ממנו שירות, לטוב ולרע. כך, הציון של בעלי המקצוע באתר נקבע על סמך הדירוגים של מאה הלקוחות האחרונים שלהם.

אז מה אתם אומרים, איזה בעל מקצוע צדיק יותר? בעל מקצוע שקיבל המלצה אחת בתוכנית "יצאת צדיק" או בעל מקצוע עם מאות המלצות? אתם תשפטו.


מי היה קודם מידרג או יצאת צדיק?

הרבה לקוחות שואלים מי היה קודם: אתר מידרג או יצאת צדיק? ובכן אתר מידרג החל לתת שירות לציבור מספר חודשים לפני התוכנית הראשונה של יצאת צדיק!


בעלי מקצוע וחושבים שתוכלו לצאת צדיקים? כאן משאירים לנו פרטים


קישורים מומלצים

כאן תמצאו בעלי מקצוע צדיקים בתחומים שונים באתר מידרג

מידע על התוכנית יצאת צדיק בויקיפדיה

חיים הכט מדבר על יצאת צדיק באתר YNET


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק