מוקד טלפוני: 1-700-707-233

מתי כדאי להתאמן?

5 מאמני כושר מומלצים ענו על השאלה וסיכמנו את התשובות בגרף!

אימון אירובי

צוות מידרג שאל כך: מתי כדאי להתאמן? אני בחורה בריאה בת 30 שמתאמנת בין חצי שעה לשעה, שלוש פעמים בשבוע. האימונים הם למטרת חיטוב. מתי הכי אפקטיבי להתאמן כך שאשרוף הכי הרבה קלוריות ואפתח מסת שריר?



הגרף החכם נותן משקל גדול יותר למומחים - כלומר למאמני כושר עם מספר חוות דעת ודירוגים גבוהים יותר.

הגרף הזה הוא גרף רגיל - לכל 5 מאמני הכושר המומלצים משקל זהה.


הופה נראה שיש לנו פה חילוקי דעות מקצועיים! בעוד שלאף תשובה אין רוב מובהק, ואף אחד בכלל לא בחר בלפני ארוחת צהריים או אחרי צהריים או בערב, נראה שמאמני הכושר המומלצים מתחלקים בגדול לשתי קבוצות - אלה שענו אחר ואלה שענו בבוקר. הבחירה נתונה בידכם.




מתי כדאי להתאמן? המומחים עונים:


הבחירה שלי: אחר

אין באמת זמן אידיאלי לאימון... ואין שום מחקר מדעי שהוכיח בצורה חד משמעית מתי זמן טוב לאימון.. כל בנאדם רגיל לזמנים מסויימים. העצה שלי פשוט להרגיש מתי האימון זורם הכי טוב מתי יש לנו הכי הרבה כח להתאמן ופשוט להקשיב לגוף שלנו.



הבחירה שלי: זה לא משנה

בכדי להתחטב הדברים עליהם נרצה לשים דגש הם: אימוני כוח, תזונה מותאמת אישית וכנראה מוכוונת לגרעון קלורי (בשביל ירידה במשקל) וצריכת חלבון מספקת. בחירת תזמון האימון צריכה להתבצע בהתאם למגבלות הזמן שלך ונוחות אישית, אין שעה מיוחדת ביום שבה האימון יהיה הכי אפקטיבי או הכי ''שורף'' קלוריות. צריך למצוא את הזמן הנוח ביותר לאימון ולהתמקד בשלושת הקריטריונים שציינתי למעלה.



מתי כדאי להתאמן? סיכום התשובות

תשובה מספר משיבים משוקלל אחוז
אחר 2.6 43.6
בבוקר 2.2 37.6
זה לא משנה 1.1 18.8
לפני ארוחת צהריים 0 0
אחרי צהריים 0 0
בערב 0 0
תשובה מספר משיבים אחוז
זה לא משנה 2 40.0
אחר 2 40.0
בבוקר 1 20.0
לפני ארוחת צהריים 0 0
אחרי צהריים 0 0
בערב 0 0


המידע המוצג כאן על "מתי כדאי להתאמן?" אינו מיועד להוות תחליף לייעוץ מקצועי, אלא למטרת העשרה בלבד. אתה לוקח אחריות מלאה על אופן שימושך במידע זה. עליך לפנות לאיש מקצוע כדי לקבל תשובה אישית. אין לעשות שימוש מסחרי בתוכן ללא אישור בכתב. שימוש ללא אישור יהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק