עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מרפסת עץ

כל בית צריך מרפסת, ואם לא מרפסת בטון אז מרפסת עץ. אם אתם מחפשים להגדיל את הבית או פשוט להשתדרג במרחב חיצוני – מרפסת עץ היא אולי הפיתרון המתאים לכם. ריכזנו לכם את כל המידע על מרפסת עץ, כולל מחירים, חומרים מתאימים לבנייה ואיזה אישורים צריך. ב 350- 1,300 ש''ח למ''ר, תהיה לכם מרפסת עץ מרהיבה. מתחילים


מרפסת עץ

מרפסת מעץ היא תוספת בניה שמתאימה לבתים פרטיים או לדירות בבניינים. הרבה פעמים מרפסת מעץ תהיה פיתרון זול יותר לעומת בניית מרפסת מבטון, והיא ניתנת לבנייה על כל סוג של קרקע או ריצוף ואפילו אם לא קיימת רצפה לפני, כמו בבניין למשל.

שימו לב שמרפסת מעץ דורשת תחזוקה כמו כל מוצר מעץ, ולפעמים יכול להיות שתצטרכו לדאוג לתחזוקה תדירה יותר מדק או פרגולה, תלוי כמה מרפסת העץ שלכם תזכה לשימוש.


אישורים למרפסת עץ

לפני שמתחילים עם הבנייה, חשוב לוודא שיש לבית או לבניין שלכם את האישורים המתאימים כדי לבנות מרפסת עץ. בשלב הראשון יש לוודא שבתוכנית העירונית של מקום המגורים שלכם מאושרת בניית מרפסת. לאחר מכן תצטרכו לבקש אישור קונסטרוקטור לתוספת הבנייה, ולחכות שזה יאושר עם המועצה המקומית. אחר זה ניתן להתחיל בבנייה 😊

מרפסת עץ

תהליך בניית מרפסת עץ

כדי שתדעו למה לצפות, ריכזנו לכם את כל השלבים בתהליך בניית מרפסת מעץ. השלבים זהים לבניין ולבית פרטי, אבל איפה שיש שוני, ציינו זאת.

יד 1 מדידות – השלב הראשון יכלול מדידה של המרפסת שניתן לבנות בחלל שבחרתם. הנגר ימדוד את התשתיות הדרושות ויחליט איתכם איזה גודל וסוג עץ יהיה המתאים ביותר למרפסת העץ שלכם.

יד 2 תשתית – בבניינים לרוב יש תשתית בין קומות הבניין (ברזלים בין הקומות), שניתן לחבר אליהם את מרפסת העץ בעזרת התכה. אם אתם בונים את המרפסת בבית פרטי, ייתכן ותדרשו לבנות תשתית בטון חזקה שתהווה יסוד למרפסת העץ. לרוב הנגר יוכל לבצע את התשתית בעצמו ולא תצרכו לשלב בין כמה בעלי מקצוע.

יד 3 בניית מרפסת עץ – לאחר הקמת התשתית ניתן להתחיל לבנות את מרפסת העץ. המרפסת תבנה בעזרת ברגים וריתוכים של ברזלים אחד לשני, כדי להבטיח משטח עמיד ויציב ושיחזיק משקל בדומה למרפסת רגילה. שימו לב שהמרפסת תדרוש הגבהה של 10 ס''מ לפחות כדי לייצר משטח רצפתי עמיד.

 

בניית מרפסת עץ

סוגי עצים למרפסת עץ

חשבתם שעץ זה עץ, אז זהו שלכל סוג עץ יש את המראה והעמידות שלו, ריכזנו לכם כמה יתרונות וחסרונות של סוגי עצים פופולאריים לבניית מרפסת עץ:

סוג העץ

יתרונות

חסרונות

מרפסת עץ אורן

  • ניתן לצביעה בכל צבע

מגיע בכל גודל ורוחב שתרצו.

דורש תחזוקה דו שנתית

 
עץ אורן

סוג העץ

יתרונות

חסרונות

מרפסת עץ איפאה

  • עמיד במיוחד בפני נזקי אוויר

מגיע בכל גודל ורוחב שתרצו

  • מגיע בגוון אחד בלבד

מאבד מצבעו אם לא מתחזקים אותו באופן קבוע

 
עץ איפאה

סוג העץ

יתרונות

חסרונות

מרפסת עץ טיק בורמזי

  • עמיד ובמיוחד בפני נזקי אוויר

עץ חזק וגמיש שניתן לעיצוב

  • מגיע בגוון אחד בלבד
  • דורש תחזוקה שנתית

יקר לעומת עצים אחרים

 
עץ טיק

תחזוקת מרפסת עץ

בדומה לחידוש דק, כדי לתחזק את מרפסת העץ יש צורך בצביעה, חיזוק הברגים והחלפת קרשי עץ עבשים או סדוקים. את החידוש האינטנסיבי תצטרכו לבצע על רצפת המרפסת שזוכה לבלאי הגדול ביותר, אך רצוי גם לשמר את תחזוקת הגדר והתקרה באופן רציף.

אם יש לכם ידיים טובות, תוכלו לבצע את התחזוקה לבד. רק שימו לב לשכדאי להקפיד לתחזק באופן קבוע, אחרת לא בטוח שתוכלו להציל את הדק אם זה יהיה מלא בעובש ויתפרק.

מרפסת בנויה מעץ

מחיר מרפסת עץ

מחיר מרפסת עץ מושפע מסוג העץ בו תחברו לבנייה, צורך בהקמת תשתית וזמן העבודה, כדקלמן:

שקל מחיר מרפסת עץ אורן נע בין 350 -500 ש׳׳ח למ''ר

שקל מחיר מרפסת עץ איפאה נע בין 900- 1,100 ש''ח למ''ר

שקל מחיר מרפסת טיק בורמזי נע בין 1,000 -1,300 ש''ח למ''ר   

שקל מחיר הקמת תשתית בטון יוסיף כ-80-200 ש''ח למ''ר

 

שקל מחיר מנוף נע בין 500- 2,000 ש''ח, תלוי בבגובה המנוף הדרוש

  • המחירים כוללים את מחיר העבודה אך לא מע''מ.
מרפסת עץ אורן

נגרים מומלצים לבניית מרפסת עץ

בניית מרפסת עץ צריכה להיות יציבה במיוחד. אם אתם מחפשים את הנגר המתאים, ריכזנו עבורכם נגרים מומלצים לבניית מרפסת עץ. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, אז אתם יכולים להיות בטוחים שמי שאתם בוחרים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה מרפסת עץ?

מחיר מרפסת עץ מורכב מגודל המרפסת, סוג העץ בו בחרתם וסיבוכים אפשריים לבנייה כמו צורך במנוף.

מחיר העץ נע בין 350- 1,300 ש''ח למ''ר, כולל עלות העבודה.

מחיר מנוף יוסיף למחיר כ-2,000 ש''ח. 

איזה עץ מתאים למרפסת עץ?

ניתן לבנות את המרפסת מעץ אורן, איפאה וטיק. ההבדל הוא במחיר, נראות וצבע העץ. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק