עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

צביעת פרגולה

צביעת פרגולה זו המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לפרגולה שלכם ששומרת עליכם מפני מזג האוויר המשוגע בישראל, וגם מייפה לכם את הגינה. הסירו דאגה מלבכם, צביעת פרגולה היא יחסית קלה לביצוע, אבל במקרים בהם הפרגולה ישנה וסדוקה, שווה שתקראו לאיש פרגולות מקצועי. אז יאללה, קחו צבע מיוחד לעץ, פטיש ומסמר מהר – אנחנו מתחילים מחייך


מתי צובעים פרגולה?

נקדים ונאמר שיש כמה סוגי פרגולות וכאן אנחנו נתמקד בפרגולות מעץ, וניחוש שלנו שיש לכם עץ אורן פיני.

בניגוד לבני אדם, פרגולה מעץ צבועה - זה לגמרי חיובי קריצה אלה המקרים בהם כדאי לכם לצבוע את הפרגולה:

אחד אם התחילו לצוץ סדקים, הפרגולה נראית בלויה והצבע מתקלף.

שתיים אם סתם בא לכם להשתדרג ולפנק את הפרגולה שלכם, שתיראה יפה.

שלוש אם התקנתם אתמול את הפרגולה בדירה החדשה וגיליתם שהקבלן לא צבע*.

כוכביתכשמדובר בפרגולה חדשה מעץ, אנשי הפרגולות לרוב יתקינו את הפרגולה לאחר שצבעו אותה מראש, בניגוד  לצביעת דק חדש, שאיתו צריך לחכות חצי שנה עד שניתן לצבוע.

ומתי מתאים לצבוע? התקופות המתאימות ביותר לצביעת פרגולה הן האביב והסתיו, כי בקיץ השמש גורמת לבלאי ושחיקה של העץ, ובחורף הגשם גורם לריקבון של העץ.

צביעת פרגולה באביב

תהליך צביעת פרגולה

אחד ניקוי פרגולה - בדרך כלל לא נחוץ ניקיון פנומנלי, אלא ניקוי אבק עם סמרטוט לח בלבד. אם מדובר בפרגולה ישנה עם סדקים רבים ואתם רוצים שהפרגולה תישאר באותו הצבע או בגוון שקוף או בהיר כלשהו, איש הפרגולות יגיע ישר לשלב השיוף.

שתייםשיוף פרגולה - בשלב הזה, איש הפרגולה ישייף את העץ עם נייר זכוכית וילטש אותו, כדי להגיע לשכבת העץ המקורית. שיוף פרגולה חשוב בעיקר אם הפרגולה שלכם נראית מאוד ישנה ובלויה, ולאלו שבוחרים לצבוע את הפרגולה בגוונים בהירים. מי שרוצה לצבוע את הפרגולה שלו בצבע אטום, השיוף יהיה קליל יותר רק להורדת שכבת הצבע הקודמת.

 

 

מתי אין צורך בשיוף פרגולה? כשמשתמשים בצבע של flood בגווני שקוף או אדמה, כי הצבע הזה מסיר את הגימור ומצמצם לכם את השלבים לניקוי זריז וצביעה בלבד.

צביעת פרגולה שמן flood

 

שלוש צביעת פרגולה – מומלץ לצבוע את הפרגולה ב-2 שכבות כדי להעניק כיסוי טוב יותר. יש אנשי פרגולות שימרחו קודם שכבת פריימר, שכבה ראשונית שגורמת לצבע שמעליו להיתפס טוב יותר על העץ ורק לאחר מכן יצבעו עם הצבע. בפסקה הבאה, תגלו באיזה צבע כדאי להשתמש לצביעת פרגולה. 


איך תבחרו את הצבע לפרגולה שלכם?

כמובן שאנחנו סומכים על הטעם שלכם בבחירת צבעים לפרגולה, אבל דווקא בגלל שהפרגולה מעץ ולכן חשופה לבלאי ומזיקים, צבע טמבור רגיל לא יעזור כאן. מומלץ לצבוע את הפרגולה בצבע של החברות  ADLER או flood. באופן כללי, רצוי לבחור בצבעים שמכילים את המרכיבים הבאים:

וי צבע על בסיס שמן, שחודר לעץ ומגן עליו טוב מפני ריקבון. 

וי  דוחה מזיקים.

וי  מסנן קרינת UV, שיגן על העץ מפני השמש ששוחקת אותו.

כמו שהבנתם, הפרגולה מתמודדת עם קשיים רבים ואתם כאן כדי להגן עליהשריר לכיוון שמאל

צביעת פרגולה עשה זאת בעצמך

כל כמה זמן צריך לצבוע את הפרגולה?

אם צביעת הפרגולה נעשתה על ידי איש מקצוע מנוסה היא אמנם אמורה להחזיק כמה שנים, אבל לא לעד. אז מתי הפעם הבאה שתצטרכו לצבוע? אם הפרגולה מקורה, אפשר לצבוע אותה כל 5-6 שנים, וכאן יש סיוג קטן – בכל פרגולה מקורה יש חלקים שלא מקורים כמו הרגליים של הפרגולה. לכן, את החלקים האלה מומלץ לתחזק לפי האופציות הבאות:

אחד אם הפרגולה לא מקורה, מומלץ לצבוע כל 3 שנים.

מספר שתיים  אפשר גם לשמן את הפרגולה ללא גוון, לתחזוקה בלבד.


צביעת פרגולה מחיר

צביעת פרגולה תלויה בהמון משתנים כמו גיל הפרגולה, גודל וצבע הפרגולה. לכן, צרפנו לכם כמה תרחישי צביעת פרגולות שונים כדי שתקבלו מושג על טווח המחירים:

מחיר  מחיר צביעת פרגולה בלבן אטום לפרגולה בת 3 שנים, גודל של 15 מטר, מעץ בצבע כהה, ללא סדקים, יהיה כ- 3,500 ₪.

מחיר מחיר צביעת פרגולה בלבן אטום לפרגולה בת 3 שנים, גודל של 30 מטר, מעץ בצבע כהה, ללא סדקים, יהיה כ- 5,000 ₪.

מחיר  מחיר צביעת פרגולה בת 3 שנים, גודל של 15 מטר, מעץ בצבע בהיר, לצבע שקוף עם מעט לכלוכים קשים, יהיה כ- 4,500 ₪.

מחיר מחיר צביעת פרגולה בת 3 שנים, גודל של 30 מטר, מעץ בצבע בהיר, לצבע שקוף עם מעט לכלוכים קשים יהיה כ- 6,000 ₪.

מחיר מחיר צביעת פרגולה בת 10 שנים, גודל של 30 מטר, מעץ בצבע בהיר, לצבע כחול אטום, סדוקה ובלויה יהיה כ- 6,500 ₪.

חשוב לזכור מזגן לא מחמם הצביעה לא כוללת תמיכה של הפרגולה עם ברזלים. במידה והפרגולה מצריכה עבודה שאינה כלולה בתהליך הצביעה בלבד, כמו התקנת סנטף, המחיר יתייקר.


אנשי פרגולות מומלצים לצביעת פרגולה

אם החלטתם לוותר על גרסת ה-DIY ואתם מעוניינים באיש מקצוע שידנדש לכם את הפרגולה, ריכזנו עבורכם רשימה שלאנשי פרגולות מומלצים לצביעת פרגולה. שיהיה בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי כדאי לצבוע את הפרגולה?

צביעת פרגולה נועדה לשדרוג הנראות של הפרגולה אז כמובן שלצבוע אותה זה ממש נתון לשיקולכם. אבל, אם היא סדוקה ונראית בלויה כנראה שהגיע הזמן לצבוע אותה. הזמנים בהם כדאי לצבוע את הפרגולה בתקופת האביב והסתיו כשאין שחיקה של העץ מהשמש בקיץ ואין ריקבון של העץ מהגשם בחורף. 

עם איזה צבע מומלץ לצבוע את הפרגולה?

מומלץ להשתמש בצבע על בסיס שמן של חברות flood או ADLER, שמכילים מסנן קרינה UV ודוחי מזיקים. 

כמה עולה לצבוע פרגולה?

טווח המחירים של צביעת פרגולה הוא ענק, בין 3,000 ש"ח ל-7,000 ש"ח ואף יותר. בשביל זה בדיוק אספנו אופציות אפשריות לצביעת פרגולות שונות והמחירים שלהם - מוזמנים להציץ כאן למעלה :) 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק