עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולת במבוק

במבוק הוא לא רק נשנוש לפנדות, אלא משמש גם כחומר לקירוי פרגולה. פרגולת במבוק יכולה להגיע בשלושה צבעים ובכל הגדלים, ואם לא תשימו סנטף תצטרכו לתחזק אותה כל שלוש שנים. פה תמצאו את כל המידע על פרגולת במבוק, כמה היא עולה (בין 50 -350 ש׳׳ח למ׳׳ר) וגם רשימה של נגרים מומלצים המתמחים בבניית פרגולת במבוק. עזבו את הפטיש, מתחילים


מה היא פרגולת במבוק

אם דמיינתם קורות וגגון עשויים רק מבמבוק, לצערנו זה לא תקני ולכן לא קיים. במבוק הוא אכן עץ עמיד מאוד, אבל הוא לא בהכרח יציב (במידה ולא משתמשים בחומרים אחרים), ולכן לא תראו בישראל פרגולה שעשויה כולה מבמבוק בלבד. מכאן, כשמדברים על פרגולת במבוק מתכוונים לפרגולה שהגג שלה עשוי מעמודי במבוק, בגדלים וצבעים שונים. 

אם בכל זאת ראיתם פעם פרגולת במבוק, כנראה שלפרגולה היה בסיס מחופה במבוק וגם גג מבמבוק, מה שמוביל אותנו ישירות לפסקה הבאה.

 

פרגולת במבוק

בסיס לפרגולת במבוק

הבסיס לפרגולת במבוק יכול להיות בנוי מכל חומר, וניתן לבצע קירוי (תקרה) מבמבוק על פרגולת עץ ופרגולת אלומיניום. בנוסף, ניתן לחפות את בסיס הפרגולה בבמבוק להשלמת מראה טבעי כולל.

ההבדל העיקרי בין החומרים הוא המחיר, כשפרגולת אלומיניום יקרה הרבה יותר מפרגולת עץ. עם זאת, שימו לב שפרגולת עץ דורשת תחזוקה אחת לשנה עד שלוש שנים (בניגוד לאלומיניום) – פרט שצריך להוסיף לסל השיקולים.

 

פרגולה עם קירוי במבוק

סוגי במבוק לפרגולה

תוכלו לבחור במבוק בכמה צבעים וגדלים:

פרגולה צבע הבמבוק - במבוק מגיע בשלושה צבעים בלבד (ולא, הוא לא ניתן לצביעה אפקטיבית): חום בהיר, חום וחום כהה. כל סוגי הבמבוק מגיעים מצופים בשמן שמגן עליהם מנזקי אוויר ונותן להם מראה אחיד יחסית. 

פרגולה גודל הבמבוק – הבמבוק מגיע בגדלים, עוביים ואורכים שונים, המשפיעים על המראה הסופי. במבוק בעובי של עד 2.5 ס"מ מגיע בגלילים, הנראים כמו מחצלות. במבוק מעובי של כ-3 עד 4 ס''מ מגיע כעמודים בודדים. 

 

עץ במבוק

קירוי במבוק לפרגולה

כמו שאתם יכולים לנחש, במבוק אינו עמיד בפני מים, וגשם יחלחל בין החורים אם תתקינו קירוי במבוק בלבד. אם אתם מחפשים רק פתרון לצל, במבוק יכול להיות פתרון מעולה לכך כי הוא עמיד מאוד, אבל שימו לב שתצטרכו לתחזק את העץ אחת לשלוש שנים, כולל ציפוי בשמן וחיזוק החיבורים.


אם אתם רוצים שהפרגולה תהיה עמידה לנזקי אוויר, נהוג להתקין מעל קירוי הבמבוק סנטף או קירוי עמיד אחר. יתרון נוסף לקירוי הסנטף הוא שהוא מגן על הבמבוק ומבטל את הצורך בתחזוקה של העץ אחת לכמה שנים.

 

פרגולה עם קירוי במבוק וסנטף

תהליך בניית פרגולת במבוק

החלטתם להתקין פרגולת במבוק? אם לא הפכתם לבוב הבנאי, כדאי שתדעו מה נגר הפרגולה יעשה בשעתיים -ארבע שעות הבאות בחצר או במרפסת שלכם:

 

פרגולה מדידות – נגר הפרגולות יגיע לשטח למדוד את המקום, כדי שיוכל להזמין את החומרים המתאימים ובגודל המתאים. בשלב זה תוכלו לראות את הקטלוג שלו ולבחור עיצוב וצבע לפרגולה ולקירוי הבמבוק. 

פרגולה בניית בסיס הפרגולה – נגר הפרגולה יקים את בסיס הפרגולה (אם אלו עמודים או בלוקים), ועל הבסיס יניח כמה קורות עץ שעליהם ניתן יהיה לחבר את קירוי הבמבוק. 

פרגולה חיבור משטח הבמבוק – מחברים את גליל הבמבוק לקורות העץ בעזרת חוטי מתכת וברגים, ומעליהם מחברים את הסנטף (אם קיים). אם בחרתם לחבר עמודי במבוק גדולים יותר שלא מגיעים בגלילים, העבודה תתארך בכ-3 שעות. 


מחיר פרגולת במבוק

מחיר קירוי במבוק לפרגולה נע בין 50 ל-100 ₪ למ"ר, לבמבוק שמגיע בגלילים. המחיר כולל את מחיר העבודה.

אם תתקינו קירוי גליל במבוק וסנטף יחד, המחיר יעלה וינוע בין 150 ל-200 ₪ למ"ר.    

במקרה של קורות במבוק בודדות, מחיר קירוי במבוק נע בין 300-350 ₪ למ׳׳ר.


פרגולה שימו לב שמחיר קירוי הבמבוק לא כולל את מחיר בניית הפרגולה עצמה, ולמחיר קירוי הפרגולה בבמבוק תצטרכו להוסיף את מחיר בסיס הפרגולה. פה תמצאו עוד מידע על מחיר פרגולת אלומיניום ומחיר פרגולת עץ. המחירים לא כוללים מע׳׳מ.

 

במבוק לפרגולה

נגרי גינה מומלצים לבניית פרגולת במבוק

פרגולה בטוח תגרום לכם לצאת יותר לחצר, אז כדאי שיהיה לכם צל מבמבוק. ריכזנו לכם רשימה של נגרי פרגולות מומלצים המתמחים בבניית פרגולת במבוק ומדורגים על ידי לקוחות קודמים. שיהיה בה(צל)חה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פרגולת במבוק?

מחיר קירוי במבוק למטר נע בין 50 - 350 ש׳׳ח, תלוי בגודל הבמבוק בו בחרתם. 

איזה סוגי במבוק קיימים?

במבוק מגיע בשלושה צבעים בלבד - חום, חום בהיר וחום כהה. למרות מבחר הצבעים הקטן, במבוק מגיע במגוון גדלים ואורכים שניתן לשחק איתם ולשלוט על עיצוב הפרגולה. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק