עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון פרגולה

תיקון פרגולות מתחלק לשניים: תיקון של שלד הפרגולה כתוצאה מהירקבות ושחיקה של העץ, או תיקון גג הפרגולה בעקבות קרעים וחורים בגג שלה. במאמר הבא נסביר מה הם התיקונים הנפוצים לפרגולה, איך לטפל בהם, כיצד לתחזק את הפרגולה בצורה נכונה וכמה יעלה תיקון פרגולה. בואו ניכנס לפרגולה... זאת אומרת, לפעולה!


תיקון פרגולות

רגע לפני שמתחילים, נרצה שתדעו שתיקון פרגולה זו עבודה הנדסית מסובכת שדורשת הקפדה רבה על כללי הבטיחות ודיוק, כך שאם אין לכם רקע בבנייה אנחנו מציעים שלא תיקחו סיכון ותתנו לבעל מקצוע לתקן את הפרגולה בשבילכם.

טלפון של מוקד  כבר בשיחת הטלפון, תתבקשו לשלוח למתקן הפרגולות תמונות של הפרגולה כדי שהוא יבין את סוג התיקון, איזה חלקים להזמין וגם לתת לכם הצעת מחיר.

רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון, בואו נבין מה התיקונים הנפוצים לפרגולה.

 


תיקון שלד של פרגולה

פרגולת העץ חשופה לפגעי מזג האוויר בכל עונות השנה. לכן, טבעי שהעץ מתחיל להירקב עם הזמן. אחד התיקונים הנפוצים ביותר הוא החלפת העצים הישנים בשלד הפרגולה בעצים חדשים. כדי להחליף חלקים משלד הפרגולה מתקן הפרגולות יצטרך להביא חלקים להחלפה מאותו העץ שממנו עשויה הפרגולה במידות המדויקות לפרגולה שלכם.

 

פרגולה החלפת רגלי הפרגולה: בימים של גשם רגלי הפרגולה שנוגעות ברצפה הרטובה סופגות כמויות גדולות יותר של מים ועלולות להירקב במהירות גדולה יותר משאר חלקי השלד.
הרגליים מחזיקות את הפרגולה כולה וברגע שמוציאים אחת מהן היא עלולה לקרוס כמו מגדל קלפים. מסיבה זו, מדובר בעבודה רבה עבור בעל המקצוע שיצטרך לעשות זאת בזהירות רבה תוך הקפדה על בטיחות.

כוכבית מחיר החלפת רגליים לפרגולה עומד על כ- 850 ₪ לרגל.

פרגולה בבית פרטי

 

פרגולה החלפת כל שלד הפרגולה: אם חלקים רבים מקורות מהפרגולה כבר נרקבו כנראה שהגיע הזמן להחליף את השלד, או במילים אחרות, להחליף את הפרגולה כולה.

החלפת שלד הפרגולה זו אמנם עבודה לא קטנה שתיקח זמן, אבל היתרון הוא שתהיה לכם הזדמנות לבחור סוג עץ וקירוי חדשים וגם לתהות בשאלה הפילוסופית, אם החלפנו את כל הקרשים של הפרגולה, האם זו עדיין אותה פרגולה?

כוכבית מחיר החלפת פרגולת עץ ממוצעת בגודל 20 מ"ר הכולל פירוק של פרגולה ישנה והקמת פרגולה חדשה ינוע בין 10,000 ל-20,000  ואף יותר. המחיר תלוי בסוג העץ, גודל הפרגולה ועובי הקורות של הפרגולה.

אם תרצו להבין לעומק את המחירים, תוכלו לקרוא את המאמר פרגולת עץ – מחירים.

תיקון פרגולה על ידי החלפת קורות השלד

תיקון קירוי הפרגולה

אם לדבר בכנות, כשהקירוי של הפרגולה מתבלה אין טעם ולא משתלם לתקן. עדיף פשוט להחליף. אם יש חורים בסנטף או הפוליגל שאמורים להגן מפני הגשם, או שמחצלות הבמבוק או רשת הצל שהנחתם לקירוי כבר לא נראים טוב או חלילה דולפים, פשוט בקשו ממתקן הפרגולות להחליף אותם.

במקרה של צורך בהחלפת סנטף, שימו לב שהצעת המחיר שבעל המקצוע נותן לכם כוללת גם את פירוק הסנטף הישן.

כוכבית מחיר החלפת סנטף לפרגולה ינוע בין 190 ל- 250 ₪ למ"ר.

תיקון פרגולה על ידי החלפת סנטף

תחזוקת פרגולה

חכם סיני אמר פעם, סוף מעשה בתחזוקה תחילה. אוקיי אולי זה לא חכם סיני שאמר את זה אבל זה עדיין נכון.

פרגולה עשויה מעץ ונמצאת בחוץ, לכן תיקון שלה אחת לכמה זמן הוא בלתי נמנע והמטרה היא שנצטרך לתקן אותה לעיתים כמה שיותר רחוקות.
 תיקון של פרגולה מבצעים אחת ל7-15 שנים ואפילו יותר, זה תלוי במידת החשיפה של הפרגולה לשמש וגשם, בסוג העץ וברמת התחזוקה שלה.

 טיפ מאיתנו – כדי לשמור על הפרגולה לאורך זמן כדאי לצבוע אותה עם צבע מיוחד לשמירה על עץ של החברות ADLERאוflood . שימו לב שהצבע שבו אתם משתמשים מכיל מסנן קרינה UV נגד השמש. להגנה מיטבית מומלץ למרוח שתי שכבות של הצבע ולצבוע בצורה יסודית כשאתם מגיעים למפגש של הרגליים עם הרצפה, ששם כמו שכבר אמרנו, מצטברים רוב המים.

אם אתם תוהים איזה עץ מומלץ לפרגולה, בטח תתעניינו לדעת שמתקני הפרגולות המדורגים באתר, המליצו על אורן פיני כעץ שמחזיק מעמד לאורך זמן.


תיקון פרגולה - תמונות מלקוחות מידרג

תיקון, חידוש, שימון וצביעה של גגון מעץ (פרגולה) ...
צילום: פ. ל. אשדוד.
תיקון פרגולה מעץ שכלל תיקוני צבע.
צילום: נורית שבע, רמת גן.
תיקון והחלפת עמודי עץ של פרגולה.
צילום: עפר סנדרוביץ, קרית ביאליק.
תיקון פרגולה, בניית גדר ותיקון נדנדת עץ.
צילום: שרונה רווה, נס ציונה.
החלפת סנטף ותיקון פלטות שבורות בפרגולה.
צילום: תלמה העליון, גן יבנה.
תיקון פרגולה.
צילום: יגאל פ. יהוד.
תיקון פרגולה ישנה, חידושה והתקנת סנטף מעליה.
צילום: דניאל איתיקסון, מודיעין.
תיקון תשתיות , שיפוץ וחידוש של דק וקירוי ותוספת ...
צילום: אריה ויסמן, מבשרת ציון.
תיקון פרגולה שחדרו דרכה מי גשמים בגינה, מציאת ...
צילום: נ. ח. תל אביב.
תיקון פרגולה שבורה.
צילום: ירון מלך, גני תקווה.

מתקני פרגולות מומלצים

אחרי שראינו שתיקון פרגולות דורש מקצועיות רבה ודגש מיוחד על בטיחות, הגיע הזמן להרים את הטלפון למתקן פרגולות. למי להתקשר? טוב ששאלתם! הנה רשימת מתקני פרגולות עם המלצות של לקוחות קודמים. אל תדאגו, אחרי התיקון גם אתם תזכו לתת חוות דעת כך שהדירוג יישאר מעודכן.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה הם תיקוני הפרגולה הנפוצים?

תיקוני הפרגולה הנפוצים הם תיקונים בקורות השלד של הפרגולה ותיקונים בגג הפרגולה.

כמה עולה תיקון פרגולה?

מחיר תיקון שלד הפרגולה ינוע בין 800 - 20,000 ₪ ותלוי בגודל הפרגולה, במבנה, בסוג העץ שממנו היא עשויה ועובי הקורות.

מחיר תיקון קירוי הפרגולה ינוע בין 190 - 250 .

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק