עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת גדר במבוק - מחיר

אם אתם עומדים בפני התקנת גדר במבוק, כנראה שכבר שמעתם שמדובר בפתרון זול ופשוט ביחס לגדרות אחרות בשוק. מה שפחות פשוט זה להבין מה המחיר של גדר במבוק. על קצה המזלג נספר שמחיר התקנת גדר במבוק נע בין 100-300 ₪ למ"ר בהתאם לשאלה האם יש לכם תשתית קיימת לגדר הבמבוק. חוץ מזה יש עוד כמה מרכיבים שצפויים להשפיע על מחיר התקנת גדר במבוק כמו אורך הגדר, וגם תוספות מיוחדות אם תרצו שהגדר תצא מגדר הרגיל. כל המידע על מחיר גדר במבוק, ממש מעבר לגדר.


עסקאות אמיתיות של התקנת גדר במבוק

לפני שנדבר על מה משפיע על מחיר גדר במבוק, חשבנו שאין יותר טוב ממראה עיניים כדי להבין כמה זה הולך לעלות. לכן, צירפנו דוגמאות למחירים אמיתיים של התקנת גדר במבוק כפי ששילמו לקוחות מידרג:

כסף התקנת גדר במבוק באורך 12 מטר ללא תשתית בחצר בשוהם – 1,250 ₪

כסף בניית גדר במבוק באורך 10 מטר תל אביב – 1,731 ₪

כסף התקנת גדר במבוק באורך 15 מטר בכפר סבא – 3,500 ₪

כסף תיקון ומתיחה של גדר במבוק שקרסה ברוח ברעננה – 700 ₪


התקנת גדר במבוק

התקנת גדר במבוק בחצר פרטית באורך 24 מטר.
צילום: דרור צבן, מזכרת בתיה.
התקנת גדר במבוק בחצר בגודל 47 מ"ר כולל שני ...
צילום: שירן טל סופרין, תל יצחק.
התקנת גדר במבוק בגינה באורך של כ-5 מ'.
צילום: Lior Amar, תל אביב.
תיקון גדר במבוק.
צילום: מוטי כהן, נתניה.
חידוש דק מעץ אורן והתקנת גדר במבוק.
צילום: אסנת גינל, הוד השרון.
התקנת גדר מבמבוק למרפסת.
צילום: גל גוזלן, נס ציונה.
התקנת גדר מבמבוק לאורך כ-15 מטרים.
צילום: מריוס זכריה, תל אביב.
התקנת גדר במבוק באורך 41 מטר בגינה פרטית.
צילום: אילן קומרוב, חדרה.
אספקת והתקנת גדר במבוק באורך 20 מטר בגינת בניין.
צילום: שמעון פוגלהוט, חיפה.
התקנת גדר במבוק באורך 25 מטר אחרי פירוק הגדר ...
צילום: שבי רוטמן, תל אביב.

מחיר התקנת גדר במבוק

מחיר התקנת גדר במבוק מושפע בראש ובראשונה מהשאלה האם יש תשתית קיימת להתקנת גדר במבוק - גדר ברזל, מעקה, או כל מבנה אחר עליו ניתן להתקין את גדר הבמבוק. בהנחה שיש לכם תשתית קיימת – התמזל מזלכם, כי זה ישים אתכם בצד הנמוך של מחיר התקנת גדר במבוק.

מחיר התקנת גדר במבוק על תשתית קיימת נע בין 100-150 ₪ למ"ר לא כולל מע"מ. 

אם אין לכם תשתית, תוכלו לקרוא למתקין שיקים לכם תשתית מאפס, רק שכאן תשלמו כבר יותר עבור ההתקנה.

מחיר התקנת גדר במבוק (כולל תשתית) נע בין 200-300 ₪ למ"ר לא כולל מע"מ.

כוכבית התמחור למ"ר מורכב מעלות הגדר עצמה וההתקנה. המחיר מתייחס לגדר סטנדרטית בעובי 14-16 מ"מ בגובה מטר-מטר וחצי, ולא כולל תוספות מיוחדות עליהן נדבר ממש בקרוב.

 

גדר במבוק שמותקנת על בטון

איך מתמחרים התקנת גדר במבוק?

יש שתי דרכים לתמחור התקנת גדר במבוק – לפי מחיר למ"ר או מחיר גלובלי. בדרך כלל ההתקנה תתומחר לפי מ"ר, אבל כשמדובר בהתקנת גדר במבוק על פני שטח קטן (לרוב מתחת ל-10 מ"ר) נהוג לתמחר את העבודה באופן גלובלי או להוסיף להצעת המחיר עלות עבודה שעתית.

 

דוגמה לתמחור התקנת גדר במבוק שעתי בגדר באורך 5 מטרים:

מחיר גדר במבוק 5X1 – 225 ₪

מחיר ההתקנה שנמשכה כשעתיים - 600 ₪

סך הכול: 825 ₪, לא כולל מע"מ.

 

גדר במבוק

מה משפיע על מחיר התקנת גדר במבוק?

אז הבנו שאורך הגדר והתשתית משפיעים על מחיר התקנת גדר במבוק, אבל אולי תופתעו לשמוע שיש עוד כמה גורמים שיכולים להשפיע על המחיר: 

גדר במבוק עובי הגדר: גדר במבוק מגיעה בעוביים משתנים, כאשר עובי הקנים הסטנדרטי הוא 14-16 מ"מ ועולה כ- 40-45 ₪ למ"ר. אם מטעמים אסתטיים חשקה נפשכם בגדר במבוק עם קנים עבים יותר: 20-22 ס"מ או 30-35 ס"מ, מחיר העבודה הכולל צפוי לעלות. למשל, אם תבחרו בגדר במבוק בעובי 20-22 ס"מ, עלות הגדר תקפוץ ב-40%.

גדר במבוק גובה הגדר: גדר במבוק סטנדרטית מגיעה בגובה מטר-מטר וחצי. אם אתם אוהבים את הגדר שלכם דיסקרטית במיוחד, תוכלו למצוא גדרות במבוק גבוהות יותר, בגובה 2 מטר ומעלה. כמו שבטח כבר ניחשתם - ככלל שהגדר תהיה גבוהה יותר כך גם מחיר הגדר יטפס לו מעלה בכמה מאות שקלים. שימו לב, שההשפעה על המחיר נובעת מעלות החומרים ולא מההתקנה עצמה.

גדר במבוק איפה מתקינים: כשמתקינים גדר במבוק מאפס, יש חשיבות למקום בו מתקינים את הקונסטרוקציה – על יציקת בטון או אדמה. התקנת קונסטרוקציה על יציקת בטון פשוטה יותר מאשר התקנה על אדמה, מאחר שניתן לחבר את הבזנטים של התשתית יחסית בקלות ליציקות. זאת גם הסיבה שהתקנת גדר במבוק על בטון תהיה זולה מאשר על אדמה, על אף שיש מתקינים שלא נוהגים להפלות בין השניים ומתמחרים אותם באופן זהה. התקנת גדר במבוק על יציקת בטון עולה 200-250 ₪ למ"ר, התקנת גדר במבוק על אדמה עולה כ-300 ₪ למ"ר.

גדר במבוק מסגרת לגדר: אם חשוב לכם שהגדר שלכם תבלוט בין שלל גדרות הבמבוק של השכנים, תוכלו להוסיף לגדר מסגרת מיוחדת מעץ או מברזל. קחו בחשבון שלא כל המתקינים מבצעים התקנה כזאת, ואלה שכן גובים עליה מחיר גבוה יותר. כמה יותר? כ-400-500 ₪ למ"ר.

 

גדר במבוק עם מסגרת עץ

אחריות על התקנת גדר במבוק

מתקיני גדר במבוק נוהגים לתת אחריות של כשנה-שנתיים עבור התקנת גדר במבוק. האחריות כוללת את ההתקנה וגם את הגדר עצמה. חשוב לציין שבהתקנה נכונה גדר במבוק אומנם צפויה להחזיק שנים ארוכות, אבל הצבע שלה נוטה לדהות עם הזמן בגלל השמש הקופחת. לכן, האחריות לגדר היא על נזקים פיזיים כמו שברים ולא על צבע הגדר. 


מתקיני גדרות במבוק מומלצים

אם החלטתם לשבת על הגדר ולהשאיר את מלאכת ההתקנה לבעל מקצוע, נמליץ לכם לוודא שהוא נותן לכם אחריות על ההתקנה ועל הגדר לכל מקרה שלא יבוא. ועוד המלצה קטנה? לכו על בעל מקצוע עם המלצות שיבטיח שהגדר שלכם תעמוד איתנה לעוד שנים רבות. כאן תוכלו למצוא רשימה של מתקיני גדרות במבוק מומלצים, לפי חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק