עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

גדר עץ – מחיר

מחיר גדר עץ נע בין 2,000 ש"ח לעשרות אלפי שקלים, בהתאם לאורך הגדר. בעמוד הבא בדקנו אילו עוד גורמים משפיעים על מחיר גדר עץ (בעיקר סוג התשתית והעץ), כמה עולים סוגי העץ הנפוצים ואיפה תוכלו למצוא רשימה של נגרים מומלצים לבניית גדר עץ. הכל בגדר הרגיל, אנחנו מתחילים

 


מחיר גדר עץ

לפני שנפרט לעומק על כל הגורמים שמשפיעים על מחיר גדר עץ, אלו טווחי המחירים שתשלמו בפועל לפי מטר, בהתאם לסוג התשתית, העץ שמרכיב את הגדר והשער:

 

 

מחיר

מחיר הקמת תשתית בטון לגדר עץ

200 – 550 ש׳׳ח למטר.

מחיר הקמת תשתית ברזל לגדר עץ

50 – 100 ש׳׳ח למטר.

מחיר הקמת תשתית עץ לגדר עץ

50 – 100 ש׳׳ח למטר.

מחיר עץ אורן לגדר עץ

300 - 450 ש׳׳ח למטר.

מחיר במבוק לגדר עץ

200 -350 ש׳׳ח.

מחיר שער לגדר עץ

1,200- 5,000 ש׳׳ח. 

צביעת גדר עץ

50 – 300 ש׳׳ח למטר. 

 

מי מאיתנו לא אוהב לדעת כמה אחרים שילמו? כדי שתהיו בטוחים שאתם במקום טוב באמצע, הנה כמה דוגמאות למחירים שלקוחות מידרג שילמו על בניית גדר עץ:

גדר עץ מחיר התקנת גדר עץ במידות 4.5 על 1.5 מטרים ובגובה 2 מטרים בגינה היה 9,000 ש"ח.

גדר עץ מחיר התקנת גדר במבוק באורך של 10 מטרים היה 4,600 ש׳׳ח.

* המחירים בטבלה לא כוללים מע׳׳מ ומשתנים בהתאם למספר ימי העבודה שנדרשו לבניית הגדר.

 

גדר עץ לגינה

מחיר תשתית לגדר עץ

בסדר כרונולוגי, כשמקימים גדר עץ הדבר הראשון שיש לעשות הוא להקים תשתית לגדר. יש שלושה סוגי תשתיות לגדר עץ, במחירים שונים: 

בנייה מחיר בניית תשתית לגדר מבטון – לצורך כך נדרש לחפור בור עמוק ולמלא אותו בבטון, כדי שניתן יהיה להקים בו תשתית יציבה מברזל לבניית הגדר. בניית תשתית לגדר מבטון רלוונטית למי שבונה גדר עץ על קרקע או אדמה, ללא ריצוף או יציקות בטון. מחיר בניית תשתית בטון לגדר עץ נע בין 200 -550 ש׳׳ח למטר.

בנייה מחיר בניית תשתית לגדר מברזל – אם יש לכם כבר ריצוף בגינה, תצטרכו תשתית ברזל להקמת הגדר. בכל מקרה, רצוי להקים תשתית מסוג זה, מכייון שכך הגדר תחזיק מעמד שנים רבות. במקרה כזה מחיר הקמת תשתית ברזל לגדר עץ נע בין 50 -100 ש׳׳ח למטר. 

בנייה מחיר בניית תשתית מעץ – תשתית מעץ מתאימה לגדרות שגובהם מתחת ל-1.20 מטר. מחיר בניית תשתית עץ לגדר עץ נע בין 50 -100 ש׳׳ח למטר, אך שימו לב שתשתית מעץ דורשת תחזוקה של לפחות פעם בשנתיים. 

 

גדר עץ 

מחיר עץ לגדר

עץ הוא משאב יקר וסוג העץ בו תשתמשו (כמו גם העובי שלו) ישפיע על המחיר הסופי של גדר העץ. נהוג לבנות גדרות לגינה מבמבוק או מאורן, המצופים בצבע עץ שעמיד לנזקי מזג אוויר. העובי המומלץ לגדר הוא 5.5 ס׳׳מ, ובדרך כלל משתמשים בעמודים במידות של מטר על 10 סמ', אך ככל שהגדר עבה יותר המחיר עולה. 

מחיר עץ אורן למ׳׳ר נע בין 300 -450 ש׳׳ח.

מחיר עץ במבוק למ׳׳ר נע בין 200 -350 ש׳׳ח.

גדר עץ המחיר כולל את הצביעה של העץ. 

 

במבוק ואורן

מחיר שער לגדר

שער לגדר עץ  עשוי בדרך כלל מברזל, ומצופה בסוג העץ שבחרתם לגדר עצמה, כדי לוודא שהשער והמנעול עמידים ויחזיקו מעמד לאורך שנים. מחיר השער לא כלול במחיר גדר העץ, ותצטרכו להוסיף עליו תשלום בהתאם לסוג השער שתבחרו. 

מחיר שער לגדר עץ נע בין 1,200 -5,000 ש׳׳ח, בהתאם לעיצוב השער עצמו, סוג העץ ובגודל הדלת.

 

שער עץ לגינה

מחיר תחזוקת גדר עץ

אם אתם עדיין מתלבטים אם לבנות גדר מעץ או גדר מברזל, התחזוקה היא פרמטר שיכול לגרום לכם לנטות לכיוון גדר מברזל (למרות שאין על היופי הטבעי של עץ בגינה ירוקה).

גדר עץ חשוב לתחזק כל שנתיים לפחות, ואם אתם חיים ליד הים (במקום לח) או שהגדר שלכם חשופה לשמש ישירה ברוב שעות היום, נדרשת תחזוקה שנתית:  

גדר עץ מחיר צביעת גדר למטר נע בין 50 -150 ש׳׳ח, כשבמחיר זה נכללים התיקונים וחיזוקי הברגים. 

גדר עץ אם אתם רוצים לשנות את צבע הגדר אז הצביעה תדרוש גם ליטוש, והמחיר למטר יעמוד על 150 -300 ש׳׳ח. 

 

תחזוקה גדר עץ

תהליך התקנת גדר עץ

עכשיו כשאתם יודעים מה המחיר של גדר עץ , הגיע הרגע לדעת איך עובד הליך ההתקנה, עד לקבלת גדר עץ עומדת ומוכנה:

יד 1 הצעת מחיר. בשלב הראשון, הנגר יראה תמונות של השטח בו תרצו להקים את הגדר (או אפילו יגיע למקום), ויתן הצעת מחיר ראשונית. 

יד 2 הזמנת העץ. אם תבחרו בעץ סטנדרטי ייתכן שיהיה אותו לנגר במלאי, אך לרוב הנגר יצטרך להזמין את העץ הדרוש לגדר, דבר שיכול להשפיע על משך תהליך הבנייה. 

יד 3 הקמת תשתית. לפני כל הקמת הגדר יש צורך בהקמת תשתית. אם יש לכם כבר תשתית (אם זו לא הגדר עץ הראשונה שאתם בונים במקום) דלגו לשלב הבא. 

יד 4 בניית גדר עץ. אחרי שהתשתית והעץ מוכנים - מתחילים לעבוד. לרוב יגיעו כמה עובדים לבניית הגדר, ובנייתה תיקח עד כמה ימים בודדים בלבד.

 

גדר במבוק

נגרים מומלצים לבניית גדר עץ

הגדר היא הראשונה שמקבלת את פני האורחים בבית. אז כדי שגדר העץ שלכם תהיה הכי יפה ועמידה בשכונה, ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית גדר עץ. כל הנגרים מדרגים על ידי לקוחות קודמים, כך שתוכלו לדעת בדיוק אם הם היו מרוצים ואפילו יצאו מגדרם! בהצלחה ☺


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה גדר עץ?

למחיר גדר עץ יש טווח רחב, שמתחיל מ-2,000 ש"ח ויכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים, בהתאם לאורך הגדר, סוג התשתית, העץ והשער. כדי לדעת יותר לעומק כמה תשלמו על גדר עץ, קראו את הפסקאות במאמר שמתייחסות לגורמים שמרכיבים את המחיר :)

איזה עץ מומלץ לגדר עץ?

לרוב בונים גדר עץ לגינה מעץ במבוק או אורן, מכייון שהם עמידים יותר ונראים טוב בחוץ. 



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק