עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

עדשות מגע מולטיפוקל

גם אם אכלתם גזר בילדותכם, בעיות ראיה עלולות להופיע בכל רגע. אך אל דאגה, אם אתם לא רוצים להתחיל להרכיב משקפיים עדשות מגע מולטיפוקל יכולות להיות הפיתרון בשבילכם. עדשות מגע מולטיפוקל מיועדות לשיפור הראיה בכמה מוקדים שונים, אך הן יקרות יותר מעדשות מגע רגילות, בואו לראות למה ולמי זה מתאים


עדשות מגע מולטיפוקל

עדשות מגע מולטיפוקל (מולטי – ריבוי, פוקל – מוקדים) הן למעשה עדשות מגע המיועדות לצורכי שיפור הראייה בשלושה מוקדי ראייה שונים: ראייה מרחוק, ראייה מקרוב וראייה בטווח הביניים.

עדשות מגע מולטיפוקל

כמו שרואים בתמונה, עדשות מולטיפוקל מחולקות לשלושה חלקים שונים. המטרה היא שכל פעם שהעין מסתכלת על מקום אחר היא תוכל לקבל את שיפור הראיה לו היא זקוקה – לדוגמא, בקריאה יש צורך בשיפור הראיה מקרוב והמבט שלנו בדרך כלל מופנה מטה, לכן חלק זה של העדשה יעזור לראיה מקרוב. לעומת זאת, בראיה למרחק אנחנו בדרך כלל מסתכלים ישר לכן איזור זה של העדשה מותאם לראיה למרחק.


למי מתאימות עדשות מולטיפוקל

עדשות מגע מולטיפוקל מתאימות לאנשים שיש להם בעיית ראיה גם מרחוק וגם מקרוב ולא רוצים להחליף משקפיים באופן תדיר. לרוב, קהל היעד של עדשות מולטיפוקל הם אנשים מבוגרים יותר, כי מה לעשות - עם הגיל הגוף שלנו מתחיל לדרוש יותר תשומת לב ועזרה ובעיות הראיה לרוב צצות בשלב הזה.

בנוסף, עדשות נוחות יותר ממשקפיים לאנשים שעוסקים הרבה בפעילות גופנית או שאינם יכולים לבצע פעולות יומיומיות עם משקפיים (וכמובן שהמספר שלהם גבוה ולא מאפשר להם להתנהל בלי אמצעי לשיפור ראיה).

עדשות מגע שימו לב: אפילו אם אתם משתמשים בעדשות כל הזמן, חשוב שיהיו לכם גם משקפיים שמתאימות לכם למקרה חירום וגם לשעות הערב.  גם הטובים ביותר יכולים להירדם מול הטלוויזיה, וכידוע שינה עם עדשות בתוך העיניים יכולה להזיק ולגרום לדלקות עיניים.

עדשות מגע

התאמת עדשות מגע מולטיפוקל

 

לעומת עדשות מגע רגילות, בהן רוב האנשים יקבלו את אותה צורה של עדשות (עדשות לשיפור ראיה מרחוק או מקרוב בלבד), בעדשות מגע מולטיפוקל ההתאמה היא מעט מסובכת יותר ולרוב תצטרכו התאמה אישית. למה? פשוט כי כל אדם מזיז את העיניים בצורה קצת אחרת ולכן העדשות המולטיפוקל מיוצרות באופן אישי לכל מטופל.

כדי להתאים את העדשות בדיוק עבורכם, ההאופטמטריסט יערך לכם בדיקה שכוללת כמה דברים חשובים:

עדשות מגע בדיקת מבנה קרנית

עדשות מגע בדיקה רגישות לחומרים

עדשות מגע בדיקת כמות דמעות

רק לאחר הבדיקות תוכלו לדעת האם בכלל ניתן להתאים עדשות מוליטפוקל לצרכים שלכם. שימו לב שמחלות עיניים מסוימות שמשפיעות על מבנה העין והיובש שלה יכולות להשפיע על התאמת עדשות ולפעמים לא ניתן להתאים עדשות מגע בכלל.

יובש בעיניים

 

מורכבות ההתאמה

ההתאמה הראשונית של עדשות מגע מולטיפוקל תהיה מורכבת יותר מהתאמת עדשות רגילות. למה? כי המוח צריך להתרגל לכך שתזוזת העין משפיעה על הפוקוס שלה, ולפעמים יש צורך לשנות את ההתאמה עד שמגיעים למספר סופי. לרוב לוקח בערך בין שתיים לשלוש פגישות עם הלקוח כדי להגיע להתאמה מקסימלית.


מחיר עדשות מגע מולטיפוקל

עדשות מגע מולטיפוקל נמכרות בדרך כלל בחבילות חודשיות או תלת חודשיות –

עדשות מגע מחיר חבילה של עדשות מגע מולטיפוקל יומיות הוא כ- 450 ש''ח לחודש.

עדשות מגע מחיר חבילה של עדשות מגע מולטיפוקל חודשיות הוא כ-600 ש''ח לשלושה חודשים.

עדשות מגע מחיר של עדשות קבועות יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, אך עדשות מגע מולטיפוקל קבועות בהכרח יהיו בייצור אישי ובהזמנה אישית ולרוב זה לא משתלם.

 

התאמת העדשות

עדשות מגע מחיר פגישות ההתאמה לעדשות מגע מולטיפוקל יהיה דומה למחיר של התאמת עדשות רגילות - מחיר כל פגישה ינוע בין 300-500 ש''ח.

שימו לב שלמרות שהמחיר זהה לעדשות מגע רגילות, לרוב נדרשות יותר פגישות להתאמת עדשות מולטיפוקל ולכן המחיר הסופי כנראה כן יהיה גבוה יותר.

 

מה עוד יכול לייקר את מחיר העדשות?

עדשות מגע ייצור אישי מיוחד – כמו הוספת שיפור צילנדר לעדשות או צבע עיניים, תוספות אלו יכולות לעלות את מחיר כל חבילת עדשות במאה שקלים בערך.

עדשות מגע תדירות ההחלפה - עדשות יומיות יהיו יקרות יותר מעדשות שתדירות ההחלפה שלהן נמוכה יותר.


תחזוקת עדשות מולטיפוקל

תחזוקת העדשות - התחזוקה השוטפת של עדשות המגע תלויה בסוג העדשה שהתאימו לכם. חשוב לוודא שאתם מנקים את העדשות בהתאם להוראות האופטמטריסט, ומגיעים לביקורת כל חצי שנה כדי לוודא שהעדשות מתאימות עדיין (וחס וחלילה המספר שלכם לא עלה) ולמנוע נזק לעיניים.

הרכבת עדשות מולטיפוקל

אופטומטריסטים מומלצים

כנראה שבעיית הראיה שלכם כבר לא תעלם, אבל עם עדשות מולטיפוקל תוכלו בהחלט להעלים את המשקפיים. רגע לפני שאתם בוחרים את האופטומטריסט שיכין עבורכם את העדשות, אנחנו מציעים להרכיב את המשקפיים כי ריכזנו רשימה של אופטומטריסטים מומלצים שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר מלקוחות קודמים על התאמת עדשות מולטיפקל. לאחר התאמת העדשות צוות המוקד של מידרג יתקשר גם אליכם כדי לקבל חוות דעת, וככה נשמור על הדירוגים מעודכנים 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולות עדשות מגע מולטיפוקל?

מחיר חבילת עדשות חודשית מולטיפוקל הוא כ-600 שקלים. המחיר יעלה אם תקנו עדשות יומיומיות או שבועיות. 

למי מתאימות עדשות מגע מולטיפוקל?

עדשות מגע מולטיפוקל מתאימות לאנשים שמתקשים בראיה לרחוק וגם לקרוב. עדשות מולטיפוקל עוזרות למקד את הראיה לכל המרחקים ומהוות תחליף למשקפיים. 

כמה פגישות נדרשות כדי להתאים עדשות מגע מולטיפוקל?

בדרך כלל נדרשים לפחות שלושה מפגשים עד להתאמה מיטבית של העדשות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק