עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מאמן כושר אישי עד הבית

עם אורח החיים העמוס של היום, אנחנו ממש לא מאשימים אתכם שאתם לא מוצאים זמן ללכת לחדר כושר. החדשות הטובות הן שמאמן כושר אישי עד הבית יהפוך את המשימה להרבה יותר פשוטה! המאמן מגיע אליכם עד לבית עם כל הציוד הדרוש לאימון והמחיר לא מאוד שונה ממחיר אימון אישי רגיל (180-300 ₪). כל המידע על מאמן כושר אישי עד הבית, עד הבית קריצה


מאמן כושר עד הבית – למי זה מתאים

מאמן כושר שמגיע עד הבית מתאים לכולם, אבל חיוני בעיקר לאנשים שמתקשים בהתניידות עקב מחלה, נכות, צורך באימון שיקומי או אימון לגיל השלישי (וגם לאנשים שמתעצלים ללכת לחדר כושר אבל לא מתעצלים לעשות ספורט קריצה)

בשיחת ההיכרות המאמן ישאל אתכם שאלות על עצמכם – אורח החיים, רמת הכושר הגופני והיעדים שתרצו להשיג מהאימון, ולאחריה תתבקשו לחתום על הצהרת בריאות.

האימון הראשון הוא מעין אימון "גישוש", בו המאמן נותן לכם מגוון תרגילים ובוחן את היכולות והמגבלות הפיזיות שלכם כדי לבנות לכם תוכנית אימונים שמותאמת למטרות, לקצב ולמצבכם הגופני.

 


מחיר מאמן כושר אישי בבית

שקל מחיר אימון עם מאמן אישי באורך של 45-60 דקות בבית הלקוח נע בין 180-300 ₪ (המחיר משתנה בהתאם לניסיון המאמן ולאזור בארץ).

שקל רוב מאמני הכושר עובדים בשיטה של כרטיסיות, וככל שרוכשים יותר אימונים מראש המחיר פר אימון יורד. לדוגמא, אם אימון בודד יעלה 200 ₪ רכישת כרטיסייה של 10 אימונים תעלה 1,800 ₪, כך שהמחיר לכל אימון יהיה 180 ₪.

 

דוגמאות למחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג על אימון אישי בבית: 

שקל מחיר אימון כושר אישי לגיל השלישי בבית הלקוח - 250 ₪.

שקל מחיר אימון כושר זוגי בבית הלקוח - 300 ₪.

שקל מחיר חבילה של 10 אימונים בבית הלקוח - 2,300 ₪.


יתרונות מאמן כושר עד הבית

בית לב נוחות - אימון כושר בלי לצאת מהבית כולל את כל היתרונות הביתיים שאתם יכולים לחשוב עליהם! ללבוש מה שבא לכם, להתאמן מתי שבא לכם וגם לכוון את המזגן למעלות שתאם רוצים.

שעון חיסכון בזמן (ועצבים) - זמן הוא משאב יקר ומאמן כושר עד הבית מאפשר להפיק ממנו את המירב, ללא עמידה בפקקים ועיכובים בהגעה לחדר כושר או לסטודיו.

תמרור הזהרה פרטיות - עבור מתאמנים רבים, במיוחד בתחילת הדרך, חדר הכושר הוא סביבה מאיימת. אימון בבית מספק מרחב פרטי בו אפשר להתאמן ללא חשש משיפוטיות או מבטים מרגיזים, למתוח את הגבולות ולנסות תרגילים חדשים ללא עכבות.

 

אימון כושר אחרי לידה

הכנות לפני אימון בבית

חסרון אחד של אימון בבית הוא האווירה. ילדים מתרוצצים, בני זוג מפטפטים או טלפונים מצלצלים – כל אלה מפריעים לאווירת האימון ומקשים על התנתקות מהעולם החיצון והתמסרות לפעילות. 

 

אז איך בכל זאת תוכלו לשמור על האווירה בבית?

אחד עלו על בגדי ספורט! זה שאתם בבית לא אומר שצריך להתאמן בפיג'מה. בגדי ספורט יכניסו אתכם מצוין לאווירה.

שתיים ציוד - אמנם המאמן מגיע עד הבית עם ציוד כושר מתאים לאימון, אבל ייתכן שהוא יבקש ממכם ציוד מסוים כמו מזרן, משקולות או אביזרי אימון אחרים בהתאם למטרות ואופי האימון שלכם.

שלוש פנו שטח לאימון - דאגו לפנות סביבה בטוחה ומתאימה לאימון שבה תוכלו לבצע את התרגילים בנוחות.

 

אימון כוח

מאמני כושר אישי מומלצים שמגיעים עד הבית

אם אתם לא באים לחדר הכושר, חדר הכושר יבוא אליכם! אם החלטתם לאמץ את היתרונות של מאמן כושר עד הבית, ודאי תשמחו לדעת שחסכנו לכם גם את החיפוש והכנו לכם רשימה של מאמני ומאמנות כושר מומלצים שמגיעים אליכם עד הבית שריר לכיוון שמאל אמרו אמן למאמן!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק