עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מאמן קליסטניקס

מאמן קליסטניקס עובד על תרגילים שמצריכים יכולות גופניות גבוהות, תוך שליטה במשקל הגוף ושימוש בגוף כיחידה אחת. מדובר באימון משקל גוף שמשיג גוף חזק, אתלטי וחטוב, אך דורש שני תנאים - כוח רצון והתמדה. רוב מאמני הכושר לא עושים אימון שלם של קליסטניקס, אלא מכניסים תרגילי משקל גוף במהלך האימון, שמחירו נע בין 150-250 ₪. בא לכם להיות אלופי קליסטניקס? כל המידע והמלצות על מאמני קליסטניקס, ממש כאן.


אימון קליסטניקס - עקרונות

קליסטניקס (Calisthenics) או בשמו הפשוט יותר – "אימון משקל גוף" היא שיטת אימון עתיקה שהתפתחה במשך אלפי שנים, ומטרתה לבנות שרירים ולשפר גמישות באמצעות משקל הגוף בלבד.

משמעות המילה קליסטניקס היא "קאלוס" (יפה) ו"סטנוס" (כוח) ואכן מדובר בשיטה שמספקת תוצאות יוצאות דופן בהיבטים של גוף חזק, אתלטי וחטוב.

 

מתאמן Calisthenics

 

למי מתאים אימון משקל גוף?

בגלל שהאימון מתבסס על רתימת כוח הכבידה ומשקל הגוף, ניתן לשנות את התרגילים כדי להגביר או להפחית את העצימות ולכן אימון קליסטניקס מתאים לאנשים בכל גיל ובכל רמת כושר.

למעשה, כדי להיות מתאמני קליסטניקס אתם צריכים לעמוד בקריטריון אחד - התמדה. אמנם אומרים את זה על כל סוג של כושר, אבל כדי להגיע להישגים בתחום הזה, מאמן קליסטניקס ידרוש מכם יכולת התמדה גבוהה במיוחד ודבקות במטרה. היצמדות לשגרת אימונים קבועה מאפשרת לגוף להסתגל לקושי התרגילים ולהתחזק עם הזמן.

 

מתאמנת בקליסטניקס

 

עקרונות נוספים עליהם יקפיד מאמן קליסטניקס הם:

אחד טכניקה נכונה - ביצוע תרגילים בצורה מדויקת ושמירה על ליבה יציבה לצורך מיקסום תוצאות האימון ומניעת פציעות.

שתיים חיזוק כל הגוף - ביצוע תרגילים לקבוצות שרירים מרובות בו זמנית, תוך שליטה בגוף ושימוש בכולו כיחידה אחת.

שלוש איזון בין תרגילי דחיפה ומשיכה - כדי למנוע חוסר איזון בשרירים ולקדם התפתחות סימטרית.


יתרונות אימון קליסטניקס

עכשיו כשהבנתם האם מתאים לכם ללכת על אימון עם מאמן קליסטניקס, אלה הסיבות שכדאי לעשות את זה:

וי הוא לא דורש הרבה - אין צורך בציוד או מנוי לחדר כושר. כל מה שצריך זה גוף, מרחב פתוח, ונכונות לאתגר את עצמך. בנוסף אפשר לבצע אותו בכל מקום ובכל זמן (אבל מומלץ לא להתאמן בתור בבנק).

וי הוא בונה כוח תפקודי - תרגילי קלינטיקס עובדים על כמה קבוצות שרירים בו זמנית, מה שמוביל לכוח מאוזן ופונקציונלי יותר. הם מפתחים כוח ובונים שרירים ובמיוחד שרירי ליבה הכרחיים.

וי הוא משפר גמישות וטווח תנועה - תרגילים כמו תנועות, עמידת ידיים והרמת רגליים מעודדים ניידות מפרקים וגמישות שרירים, מפחיתים את הסיכון לפציעות ומשפרים את השליטה הכללית בגוף.

וי הוא משפר את הכושר הקרדיווסקולרי - אימון קליסטניקס מעלה את קצב הלב, משפר סיבולת לב ריאה ומסייע לכלי הדם לספק חמצן וחומרי מזון לשרירים.

וי הוא מעצב ומחטב את הגוף - שימוש במשקל הגוף כהתנגדות עוזרת בבניית מסת שריר רזה והפעלת קבוצות שרירים שונות, כולל הזרועות, החזה, הכתפיים, הגב, הבטן והרגליים - מביאה לחיטוב כולל.

ויהוא עובד על דימוי גוף וביטחון עצמי - הצלחה בביצוע תרגילים מורכבים והשגת שליטה מלאה על הגוף, תגרום לכם להבין שאתם יכולים לעשות ממש הכל.

וי הוא מהנה - בניגוד להרמת משקולות בחדר כושר אימון קליסטניקס יכול להיות ממש כיף!

 

אימון משקל גוף

תרגילים מועדפים על מאמן קליסטניקס

כמובן שיש מגוון תרגילים המאפיינים אימון משקל גוף, אבל אלה המרכזיים שבהם:

שריר שכיבות סמיכה - חיזוק החזה, הכתפיים, התלת ראשי ושרירי הליבה.

שריר עליות כוח - משלב את הגב, הדו-ראשי והכתפיים תוך כדי מאתגר את כוח האחיזה.

שריר כפיפות בטן - מפעיל את שרירי הארבע ראשי, שרירי הירך האחורי, הגלוטס ושרירי הליבה.

שריר קרשים (פלנק) - מחזק את הליבה, כולל הבטן, האלכסונים והגב התחתון.

שריר מקבילים - ממקד את התלת ראשי, החזה והכתפיים.

לכל אחד מהתרגילים מאמן קליסטניקס ייתן דגשים כדי שתבצעו אותם באופן מדויק ותגיעו לשליטה מלאה (קצת כמו יוגה).


מחיר מאמן קליסטניקס

כדאי לדעת שרוב המאמנים לא עושים אימון שלם של קליטניקס אלא מכניסים תרגילי משקל גוף באימון הרגיל.

שקל המחיר שיגבה מאמן כושר אישי עבור אימון באורך 55-60 דקות נע בין 150-250 ₪. מחיר אימון כושר אישי משתנה בהתאם למיקום האימון, הרכב האימון וסוג ההכשרה של המאמן.

שקל רוב מאמני הכושר עובדים בשיטה של חבילות אימונים, כך שככל שרוכשים יותר אימונים מראש המחיר פר אימון יורד. לדוגמה, אם אימון עולה 200 ₪ רכישת כרטיסייה של 10 אימונים תעלה 1,800 ₪, כך שמחיר כל אימון יהיה 180 ₪.

 

אימון להרזיה

מאמני כושר מומלצים לאימון קליסטניקס

אם החלטת לפרוש מחדר הכושר ולשחרר את הכוח האמיתי שלך, אנחנו כאן לעזור! ריכזנו לך רשימה של מאמני כושר מומלצים שמדורגים באמצעות חוות דעת של לקוחות קודמים. שיהיה אימון מוצלח! 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק