עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון דלת רב בריח

אם תצטרכו לתקן דלת רב בריח, החדשות הטובות הן שבדרך כלל לא יהיה קשה למצוא את התקלה - וגם לא יקח יותר מידי זמן לפתור אותה. אם תזהו שהבעיה היא בורג משוחרר בידית או מנעול לא משומן, יכול להיות שאפילו תצליחו לפתור אותה בעצמכם. אבל, אם תיאלצו לקרוא למנעולן, כנראה שלא תשלמו יותר מ-900 ש"ח על תיקון דלת רב בריח. בקיצור, כל מה שחשוב לדעת על תיקון דלת רב בריח - בעמוד שלפניכם


תיקון דלת רב בריח

לפני הכל, בואו נבין מה מייחד דלתות רב בריח. דלתות רב בריח (כמו שהשם שלהן מרמז) מתאפיינות במספר בריחים שיוצאים למספר כיוונים, מה שהופך אותן לבטיחותיות יותר ומקשה על פריצה. למרות שכיום יש בארץ עוד חברות מלבד חברת רב בריח שמייצרות מנגנוני נעילה דומים, רב בריח היא עדיין הנפוצה ביותר לייצור דלתות כניסה.

אם אתם צריכים תיקון דלת רב בריח, כנראה שהאדם הנכון עבורכם הוא מנעולן, אבל גם יכול להיות שמה שאתם צריכים הוא בכלל איש דלתות. איך תדעו איזה מהם להזמין? ובכן, איש דלתות יכול לעזור לכם במקרים הבאים:

דלת קיצור דלת

דלת חוסר התאמה של הדלת למסגרת

דלת שבר או תקלה במשקוף

בשורה התחתונה - כל מה שקשור למנגנונים המכניים של הדלת (הצירים, המנעול והידית) הוא תחת תחום השיפוט של המנעולן, ובבעיות שקשורות לדלת עצמה רצוי להיעזר באיש דלתות.

לבשימו לב! לפני שתזמינו מנעולן לתיקון דלת רב בריח, תמיד שווה לנסות לנקות את החורים אליהם נכנסים הבריחים. יש להם נטייה לצבור לא מעט לכלוך, ובחלק מהמקרים זה הגורם היחיד לבעיה.


החלפת צילינדר בדלת רב בריח

הצילינדר הוא החלק שאליו אנחנו מכניסים את המפתח. כשאנחנו מסובבים את המפתח בצילינדר, הוא מפעיל את מנגנון הנעילה של הדלת ומוציא או מכניס את הבריחים. יש כמה תקלות נפוצות  בצילינדר:

מנעולנים | מפתחמפתח שבור: זה קורה לטובים ביותר - המפתח פשוט נשבר בתוך הצילינדר. במקרה כזה אתם יכולים לקרוא למנעולן שינסה לחלץ אותו, ואם זה לא יעבוד, הוא יאלץ להחליף את הצילינדר לחלוטין.

מנעולנים | מפתחקושי בסיבוב מפתח: לפעמים אנחנו מנסים לסובב את המפתח בצילינדר, ונתקלים בהתנגדות, או אפילו לא מצליחים לסובב אותו בכלל. אירוע כזה יכול לנבוע מבלאי של הצילינדר, או מחול ואבק שהצטברו בתוכו. שימון יכול לפתור את הבעיה במקרה כזה, אבל במידה ואתם עדיין נתקלים בהתנגדות או שהבעיה משתפרת לזמן קצר ואז חוזרת, כדאי להחליף את הצילינדר לפני שאתם מוצאים את עצמכם תקועים מחוץ לבית.

שימו לב! על מנת למנוע מראש בעיות בצילינדר ולהאריך את חייו, מומלץ לשמן אותו לפחות פעם בשנה. אנחנו ממליצים על ספריי שימון על סיליקון, שלא רק משמן אלא גם דוחה אבק.

 


החלפת מנגנון בדלת רב בריח

המנגנון הוא בעצם המנעול עצמו, וסיבוב של המפתח בצילינדר מפעיל אותו וגורם לו לנעול את הדלת. הדבר שהכי חשוב לדעת בהקשר של מנגנון בתיקון דלת רב בריח הוא שמדובר במנגנון סגור. מה זה אומר? שגם אם רק חלק קטן בתוך המנגנון התקלקל, אין מנוס מלהחליף את כל המנגנון. יש לא מעט תקלות שיכולות לקרות במנגנון, אבל אלו העיקריות:

מנעול מפתח לא מסתובב: מרגישים דז'ה וו? נכון, מפתח שלא מסתובב יכול לרמז גם על תקלה בצילינדר, אבל יש דרך די פשוטה לגלות מאיפה נובעת הבעיה: אם קשה לסובב את המפתח רק בצד אחד של הדלת, הבעיה בצילינדר. אם הוא לא מסתובב כמו שצריך בשני הצדדים, הבעיה כנראה במנגנון.

מנעול לשונית שלא עובדת: המנגנונים שלנו יכולים להיות די רגישים, ולפעמים הם מתכווצים בחורף או מתרחבים בקיץ באופן שלא מאפשר ללשונית של הדלת לצאת ולהיכנס כמו שצריך. לפעמים שימון של המנגנון פותר את הבעיה, אבל אם לא, או אם הבעיה חוזרת על עצמה אחרי השימון, אין מנוס מלהחליף מנגנון.

מנעול ידית דלת נפולה: לא תמיד חייבים להתחכם, והרבה פעמים בעיה בידית נובעת פשוט מבעיה בידית. אבל, אם אחרי שמנסים לחזק את כל הברגים הידית עדיין עושה בעיות, החשוד הבא יהיה המנגנון. איך נדע מה הגורם? אם כשאתם מנסים לפתוח את הדלת הידית נשארת אצלכם ביד, הבעיה בידית. אם היא פשוט זולגת קצת למטה אבל עדיין מחוברת לדלת, סיכוי טוב שהבעיה במנגנון.

מנעול בריחים עקומים: בריחים לא מתעקמים מעצמם, וזאת בעיה שתקרה רק אם בטעות טרקתם את הדלת כשהיא על מצב נעול – כלומר, כשהבריחים בחוץ. לצערנו אי אפשר ליישר בריחים עקומים, וגם במקרה הזה הפתרון היחיד הוא החלפת המנגנון.

מנעול רב בריח

החלפת ידית בדלת רב בריח

הבעיה הכי נפוצה בידיות רב בריח היא שחרור של הבורג שמחזיק את הידית, ובניגוד לשאר הבעיות - כנראה שאותה דווקא תצילחו לפתור לבד. אפשר לחזק אותו בקלות רבה בעזרת מברג אלן, כמו שמודגם בסרטון למטה. אם ההברגה לא עוזרת, כנראה שהבורג עצמו כבר שחוק לחלוטין, שהמוט הפנימי של הדלת נשבר, או שהבעיה היא בכלל במנגנון. בכל אופן, בכל אחד מהמקרים האלה אין ברירה אלא להיעזר במנעולן להחלפת הידית או להחלפת המנגנון.

 


כיוון דלת רב בריח

בואו נתרחק רגע מהחלק הקדמי של הדלת ונתקדם לחלק שאנחנו פחות נוטים לחשוד בו – הצירים. צירים של דלת יכולים להתרופף, או בשפה מקצועית, לצאת מכיוון. הסיבה לכך יכולה להיות משקל כבד שתלוי על הדלת, או סתם בלאי טבעי. כאשר הדלת יוצאת מכיוון היא שוקעת קצת, ואז הבריחים של המנעול כבר לא נמצאים בקו אחד עם החורים שלהם, מה שכמובן לא מאפשר לדלת להינעל. החדשות הטובות? כיוון של דלת היא עבודה קלילה, מהירה ופשוטה, ומנעולן יכול לפתור לכם אותה תוך מספר דקות.

 


מחיר תיקון דלת רב בריח

מחיר תיקון דלת רב בריח מושפע בעיקר מעלות החומרים, כאשר אלו הטווחים הנפוצים: 

נקודהמחיר החלפת צילינדר רב בריח נע בין 300-700 ש"ח לא כולל מע"מ.

נקודהמחיר החלפת מנגנון רב בריח נע בין 300-900 ש"ח לא כולל מע"מ.

נקודהמחיר החלפת ידית רב בריח נע בין 300-650 ש"ח לא כולל מע"מ.

נקודהמחיר כיוון דלת נע בין 250-350 ש"ח (עלות ביקור מנעולן).

נקודהמחיר שימון מנעול נע בין 250-350 ש"ח (עלות ביקור מנעולן).

לבשימו לב – המחירים מתייחסים לעבודות שנעשות בשעות וימי עבודה רגילים. ביקור מנעולן בשעות לילה, בסופי שבוע או בימי חג יוסיף לעלות העבודה.


מנעולנים מומלצים לתיקון דלת רב בריח

דלת הכניסה לבית שלנו היא ממש לא אזור שאנחנו רוצים להיות מודאגים לגביו, ותיקון דלת רב בריח היא עבודה שצריכה להתבצע על הצד הטוב ביותר כדי לתת לנו שקט נפשי. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים לתיקון דלת רב בריח, מלווים בחוות דעת וציונים של משתמשים קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה להחליף מנעול רב בריח?

השאלה היא איזה חלק של המנעול אתם רוצים להחליף - את הצילינדר או את המנגנון. החלפת צילינדר תעלה לכם בין 300-700 ש"ח, והחלפת מנגנון רב בריח יעלה לכם בין 300-900 ש"ח.

כמה עולה להחליף צילינדר בדלת רב בריח?

החלפת צילינדר בדלת רב בריח תעלה בין 300-700 ש"ח, תלוי בסוג הצילינדר שתבחרו ושיתאים למנגנון שלכם.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק