עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פריצת מנעולים

אם אתם תקועים בתוך הבית או מחוצה לו, סביר להניח שאתם מחפשים מנעולן לפריצת מנעולים. פריצת מנעול יכולה להתבצע בצורה שקטה שפחות מלכלכת ועושה רעשאו לא שקטה בעזרת מקדחה, ותעלה לכם בין 300-450 ₪ במידה והזמנתם מנעולן לפריצת מנעול של דלת פלדלת בשעות היום. על תהליך פריצת המנעול ולפי מה משתנה מחיר של פריצת מנעול - במאמר הבא


טיפים לפני פריצת מנעול

אתם מגיעים לפתח הבית שלכם אחרי יום ארוך ומייגע, מושיטים את היד לחפש את המפתח, ו- הוא לא נמצא. ניערתם, שקשקתם והפכתם את התיק והכיסים, והמסקנה ברורה: צריך לפרוץ את המנעול.

פריצת מנעול היא עבודה מורכבת, ולכן לא מומלץ לעשות אותה לבד. תמיד אפשר לנסות עם ציוד מתאים, אבל ברוב המקרים כנראה שהניסיון יגרום יותר נזק למנעול מאשר שיצליח לפתוח אותו, ולכן כדאי לקרוא לפורץ מנעולים, כמובן אחרי שבאמת וידאתם שהמפתח לא נמצא כדי שלא תהיה אזעקת שווא 😊

 

כמה טיפים רגע לפני שקוראים לפורץ מנעולים:

מנעול בדקו שהמנעולן מכיר את סוג המנעול שלכם - כמעט כל מנעולן הוא פורץ מנעולים שיודע לבצע את כל סוגי הפריצות, והרבה מהם עובדים בכל שעות היממה. עם זאת, אם בדלת שלכם יש מנעול חכם או ביומטרי, כדאי לוודא עם המנעולן אם הוא עוסק בפריצת מנעולים מהסוג הזה.

מנעול ספקו פרטים בשיחת הטלפון - לרוב, המנעולן ינסה להבין את הבעיה עוד בטלפון וכבר לתת הצעת מחיר בהתאם. תהיו מוכנים עם תמונה למקרה שפורץ המנעולים יבקש להבין טוב יותר מה הצורך שלכם, ותשאלו אותו האם המחיר שנקב כולל מע"מ.

מנעול צרפו עבודות נוספות - נכון שלא בחרתם בזה, אבל המנעולן כבר בדרך אליכם. אם הוא מגיע אליכם במהלך שעות העבודה הרגילות, כדאי לבקש ממנו שיישאר לתקן דברים אחרים שצריך, כמו בדיקה של דלתות אחרות בבית או תיקון מנעולים נוספים. תצטרכו עדיין לשלם על העבודה, אבל זה יחסוך לכם עלות של ביקור נוסף.

כשפורץ המנעולים יגיע אליכם הביתה, הוא יבקש מכם לראות תעודת זהות, חוזה שכירות או שישאל את אחד השכנים אם אכן אתם בעלי הבית, כדי שלא ייווצר מצב שהוא פורץ בשביל פורצים.

בניגוד למה שמקובל לחשוב, מנעולן לא צריך אישור או הסמכה מהמשטרה. המקסימום שתוכלו לבקש ממנו לראות זו תעודת יושר שמוכיחה שאין לו עבר פלילי, אך זו תעודה שכל אזרח יכול להוציא, ללא קשר לעבודתו ואין חובה מיוחדת על מנעולנים שתהיה להם אחת כזאת.

 

פריצת מנעול עם מקדחה

תהליך פריצת מנעולים

אחרי שהתקשרתם, פורץ המנעולים יגיע אליכם ויתחיל בתהליך הפריצה לפי השלבים הבאים:

אחד בדיקה - פורץ המנעולים יבדוק באיזה סוג מנעול מדובר והאם זו דלת טרוקה, כלומר דלת שנטרקה ואין לה ידית מהצד השני, בה הפריצה יותר קלה ובסיסית ויכולה להתבצע על ידי השחלת קלף פלסטיק בין הלשונית למשקוף, או שהדלת נעולה ואז פעולת הפריצה מורכבת יותר. במקרה של דלת נעולה, הפריצה מתחלקת לשני סוגים:

מנעול פריצה שקטה - "מדגדגים" את המנעול עם כלי חד ועוקפים את הצורך במפתח בצורה נקייה יותר ומרעישה פחות.

מנעול פריצה לא שקטה - שיטה "מלוכלכת" יותר שכוללת קידוח בצילינדר ופתיחה של הדלת ידנית.

שתיים אישור הפריצה - לא משנה איזה סוג פריצה נבחר, ברוב המקרים המנעולן ייאלץ להרוס את המנעול, מה שאומר שלאחר מכן יהיה צורך בהחלפת הצילינדר ההרוס באחד חדש. במקרים כאלה המנעולן יודיע לכם שזה מה שהולך לקרות ויבקש מכם את אישורכם, וישאל לאיזה צילינדר תרצו להחליף.

תיווך בשכירות ישנם סוגים שונים של צילינדרים. ככל שהצילינדר קשה יותר לפריצה ומגן טוב יותר על הדלת, המחיר הצילנדר עולה בהתאם.

שלוש פריצת המנעול - אחרי שאישרתם את הפריצה והגעתם להבנה עם המנעולן לגבי הצילינדר ומחירו, המנעולן יתחיל לקדוח ולפרוץ אתת המנעול. זמן פריצת המנעול נע בין 10-20 דקות במקרה של צילינדר פשוט, ובין חצי שעה לשעה במקרה של פריצת מנעול של דלת פלדלת, כל עוד מדובר במנעול שיכול להיפרץ בפריצה. 

ארבע החלפת המנעול ובדיקת הדלת - זה השלב בו המנעולן יתקין את הצילינדר החדש. באותה הזדמנות הוא גם יבדוק את הדלת שלכם, אם המנגנון תקין או גם דורש החלפה, יכוון את הדלת וישמן אותה אם יש בכך צורך.

תיווך בשכירות כדי שתהיו בטוחים שהצילינדר חדש ושאין מפתחות שמסתובבים איפשהו, וודאו שהצילינדר מגיע בקופסא אטומה. עם הצילינדר החדש מגיעים חמישה מפתחות.

 

צילינדר מול מנגנון של דלת

 


מחיר פריצת מנעולים

בגלל שפריצת דלתות ומנעולנות הם תחומים ללא רגולציה כלשהי, אין אחידות במחירי פריצת מנעולים והם משתנים בין אזורים ובין המנעולנים השונים.

מחיר בסיסי לפריצת מנעול, ללא החלפת חלקים, הוא 250-300 ₪, אבל כמעט ואין מקרים בהם פורץ המנעולים ישאיר כך את הדלת מבלי להחליף את החלקים שניזוקו.

בנוסף, מחיר העבודה יכול לעלות עד פי שניים מהמחיר הרגיל אם הזמנתם את פורץ המנעולים בשעות הלילה או בסופ"ש.

פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא סוג המנעול שפורצים. ככל שהמנעול קשה יותר לפריצה, מחיר העבודה יעלה.

למרות כל מה שנכתב פה, חשוב להזכיר שבתחום המנעולנים איש הישר בעיניו יעשה. יש מנעולנים שלא יבקשו תשלום גבוה או שיעלו את המחיר רק במעט אם הזמנתם אותם מחוץ לשעות העבודה המקובלות, או ייקחו מחיר קבוע לפריצה ללא קשר לסוג המנעול. למרות שלחכות מחוץ לדלת זה לא מצב אידאלי, כדאי להתקשר לכמה מנעולנים ולהשוות בין הצעות המחיר השונות.

מחיר פריצת דלתות

כסף מחיר פריצת דלת טרוקה - 250-350 ₪.

כסף מחיר פריצת מנעול בדלת פנים כולל החלפת צילינדר - 350-450 ₪.

כסף מחיר פריצת מנעול והחלפה לצילינדר בסיסי בדלת פלדלת - 300-450 ₪.

כסף מחיר צילינדר מתקדם לדלת פלדלת - 550-700 ₪.

כסף מחיר צילינדר עם כרטיס שכפול או מנעול מוגן פריצה לדלת פלדלת - 700-850 ₪.

 

מחיר פריצת מנעולים מיוחדים

כסף מחיר פריצת מנעול סגר עליון - 300-500 ₪.

כסף מחיר פריצת מנעול בדלת עץ - 300-400 ₪.

כסף מחיר פריצת מנעול שער כניסה והחלפת לצילינדר - 350-500 ₪.

כסף מחיר פריצת מנעול כספת והתקנת מנעול כספת חדש - 800-900 ₪.

סימן קריאה כלל המחירים הם לפי תעריף יום, ולא כולם כוללים גם החלפה של צילינדר. מחיר הצילינדר משתנה בהתאם

לסוג שתבחרו להתקין לאחר הפריצה.


דוגמא לתעריפי ערב ולילה עבור פריצת מנעול

פריצת מנעול של דלת פנים ביום תעלה כ-300 ₪, לא כולל הצילינדר החדש ולא כולל מע"מ, בין השעות 22:00-23:00 הפריצה תעלה 400 ₪ ובשעות הלילה המאוחרות אפילו 450-500 ₪.  

 

איך לשמור על המנעול מהפריצה הבאה

איבוד מפתח או טריקת דלת הן הסיבות השכיחות יותר לצורך בפריצת מנעול, אבל גם הזנחה של המנעול יכולה לגרום לכך. שני טיפים לשמור על המנעול שלא ייהרס:

תיווך בשכירות הימנעו מטריקות חזקות של הדלת.

תיווך בשכירות הימנעו מניקוי המנעול בחומרי ניקוי, כיוון שהם יוצרים חלודה.  


מנעולנים מומלצים לפריצת מנעולים

אתם עדיין תקועים מחוץ לבית ולא מצליחים למצוא את הכוחות לחפש מנעולן שיבוא להושיע אתכם? בדיוק למקרים כאלה הכנו רשימה של מנעולנים מומלצים לפריצת מנעולים שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי שתיכנסו הביתה, תחלצו נעליים וכל הסאגה הזאת תהיה מאחוריכם, נתקשר גם אליכם ותוכלו לדרג את פורץ המנעולים שהזמנתם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פריצת מנעולים?

פריצת דלת טרוקה תעלה בין 250-350 ₪, ומחיר פריצת מנעול והחלפת צילינדר בדלת פלדלת נע בין 300-450 ₪. מחיר פריצת מנעולים משתנה לפי סוג המנעול, כמה קשה לפרוץ אותו, האם הפריצה קורית ביום או בלילה ואיזה צילינדר חדש מותקן בסוף. 

האם אפשר לבצע פריצת מנעולים לבד?

פריצת מנעולים זו עבודה מסובכת, שאם עושים אותה לבד עלולים לגרום לנזק במנעול, ולכן מומלץ לקרוא למנעולן. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק