עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון דלת כניסה לבניין

דלת כניסה לבניין נוטה לבלאי גבוה בגלל השימוש הרב בה, ובמקרה של תקלה החשודים העיקריים שלנו יהיו המנעול החשמלי, מחזיר הדלת או הידית. החדשות הטובות הן שמחיר תיקון דלת כניסה לבניין הוא בדרך כלל די נמוך, ואת הבעיות הנפוצות אפשר לפתור הרבה פעמים בעלות ביקור של מנעולן, שנע בין 250-350 ש"ח. מה הן הבעיות האלה ואיך אפשר לפתור אותן? התשובות בעמוד הבא.


תיקון דלת כניסה לבניין

הדבר הראשון שאנחנו צריכים לדעת בנוגע לתיקון דלת כניסה לבניין הוא, שכמספר סוגי דלתות הכניסה כך מספר הבעיות. כלומר, בגלל שדלת כניסה לבניין יכולה להיות כל סוג של דלת, אי אפשר באמת לרכז את כל הסוגים של בעיות אפשריות בדלתות כניסה לבניין. ולכן לצורך המקרה הזה נתמקד בסוגים הכי נפוצים של דלת כניסה לבניין: דלתות מאלומיניום וזכוכית, עם מנעול חשמלי, קודן, ומחזיר דלת. אלו יהיו התקלות הנפוצות: 


תיקון מנעול חשמלי בדלת כניסה לבניין

רוב דלתות הכניסה לבניינים בימינו מצוידות במנעול חשמלי, שמופעל באמצעות קודן. הקשת הקוד בקודן סוגרת מעגל חשמלי, שמשחרר את הלשונית של הדלת ומאפשר לנו לפתוח אותה. יש כמה תקלות שיכולות לקרות במנעול חשמלי:

נקודהבעיה במנגנון: המנעול החשמלי משתמש בזרם בשביל להפעיל מנגנון מכני, ולפעמים אחד החלקים במנגנון הזה פשוט נשבר או יוצא מכיוון. בעיה במנגנון בדרך כלל נובעת מבלאי או משימוש אגרסיבי מידי בדלת. אם יש בעיה במנגנון, הצעד הראשון יהיה לנסות לכוון אותו בעזרת סיבוב הברגים שעליו. יכול להיות שהחלק שמחזיק את הלשונית במקום פשוט התרופף, ואז הכיוון יפתור את הבעיה. אם לא, המנגנון פשוט שבור, ואז אין מנוס מלהחליף אותו.

נקודהחיווט שהתנתק: כמו כל מנגנון חשמלי, יש חוטי חשמל שמחברים בין החלקים השונים ומפעילים אותם. לפעמים טריקות חזקות מידי של הדלת מביאים לניתוק של אחד החוטים, ובמקרה כזה פשוט צריך לחווט מחדש את המערכת והבעיה תיפטר.

נקודהבעיה באספקת החשמל: מנעול חשמלי חשוף לאותן בעיות שיכולות לקרות בכל מנגנון חשמלי אחר, כמו ספקי כוח שנשרפים (כתוצאה מקצר לדוגמא). לא כל מנעולן יכול לטפל בתקלות שקשורות לאספקת החשמל, אבל הם כן יוכלו לאבחן את הבעיה, ובמידת הצורך להמליץ לכם להזמין חשמלאי.

 


תיקון מחזיר דלת

מחזיר דלת הוא מנגנון ששולט במהירות בה נסגרת הדלת, ומונע ממנה להיטרק בכוח. זה מנגנון שכמעט תמיד מותקן בדלתות כניסה לבניין, ובדרך כלל הוא באמת עושה עבודה מצוינת בלשמור על הדלת, אבל גם הוא לפעמים מתקלקל. מחזיר דלת תקול יכול לגרום לזה שהדלת תיסגר מהר ובכוח, וזה לא מסוכן רק לדלת עצמה אלא גם לדיירי הבניין. אם המנעולן רואה שהבעיה היא במחזיר הדלת, יש שני צעדים עיקריים שהוא יכול לנקוט:

יד 1כיוון: על מחזיר הדלת עצמו יש שני ברגים, שמידת ההברגה שלהם קובעת את עוצמת הטריקה. לפעמים הברגים האלה יוצאים מכיוון, כתוצאה מבלאי, או משינויים קיצוניים במזג האוויר. הצעד הראשון תמיד יהיה ניסיון לכוון את מחזיר הדלת בעזרת הברגים, ובאמת, בהרבה מהמקרים כיוון אכן יפתור את הבעיה. 

יד 2החלפה: אם כיוון לא עוזר, הצעד הבא יהיה החלפה של מחזיר הדלת. החלפה של מחזיר דלת היא עבודה לא מורכבת וגם לא מאוד יקרה, ולכן בהרבה מהמקרים זה הפתרון המשתלם ביותר.

 


תיקון ידיות בדלת כניסה לבניין

כמובן, כמו כל החלקים שבשימוש כל כך רב, הבלאי של ידיות בדלת כניסה לבניין גבוה מאוד. הן יכולות להתרופף, להפסיק להגיב, או פשוט להיתקע. גם בידיות תמיד אפשר לנסות לכוון על ידי חיזוק של ההברגה, אבל רוב המנעולנים ימליצו לכם פשוט להחליף ידית. למה? בדיוק בגלל הסיבה שציינו קודם – בלאי גבוה. בנוסף, העלות של החלפת ידית בדלת כניסה לבניין היא לא כל כך גבוהה, אז גם כלכלית זה לרוב יצא משתלם יותר להחליף אותה במקום מאשר להזמין מנעולן לעוד ביקור כמה חודשים אחר כך.

 


מחיר תיקון דלת כניסה לבניין

המחיר של תיקון דלת כניסה לבניין מושפע בעיקר מעלות החומרים. בדיוק בגלל זה, הטווחים שאנחנו מציגים פה הם הטווחים הנפוצים, אבל אם בדלת הבניין שלכם מותקן מנעול חשמלי יוקרתי במיוחד, עלות העבודה תתייקר בהתאם:

מחיר מחיר תיקון מנעול חשמלי בדלת כניסה לבניין ינוע בין 300-800 ש"ח ללא מע"מ.

מחיר מחיר תיקון מחזיר דלת בדלת כניסה לבניין ינוע בין 250-550 ש"ח ללא מע"מ

מחיר מחיר החלפת ידית בדלת כניסה לבניין ינוע בין 200-500 ש"ח ללא מע"מ.

לבשימו לב! על תיקון דלת כניסה לבניין בדרך כלל אין אחריות. זאת מכיוון שכל כך הרבה אנשים עושים בה שימוש ולמנעולן אין דרך לדעת אם הדלת התקלקלה כתוצאה מטריקות ושימוש בכוח יתר.

 

מחזיר דלת הידראולי

מנעולנים מומלצים לתיקון דלת כניסה לבניין

תפקוד תקין של דלת הכניסה לבניין חשוב מכל כך הרבה סיבות שונות: הוא מגן מפני פורצים, שומר על הבטיחות של הדיירים בכניסה וביציאה, ופשוט... מאפשר לנו להיכנס הביתה. בדיוק בגלל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים לתיקון דלת כניסה לבניין, כולם עם ממוצע דירוגים של 9 ומעלה.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק