עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ניקוי חלונות מרפסת

בין אם מטריף אתכם שיש טביעות אצבע על חלונות המרפסת ובין אם אתם פשוט מתגעגעים לנוף המרהיב שהשתקף פעם מהחלונות האלו, כנראה שהגיע הזמן לנקות את חלונות המרפסת. אז איך מנקים חלונות מרפסת (רמז: הצטיידו במטלית מיקרו פייבר ומים עם סבון), מתי צריך לפנות לחברת ניקיון מקצועית ומה המחיר של ניקוי חלונות מרפסת. כל המידע על ניקוי חלונות מרפסת ממש כאן.


מתי לנקות את חלונות המרפסת

חלונות המרפסת עשויים להתלכלך בעקבות פתיחה מרובה של החלונות, שיפוץ, צביעה, כמו גם כתוצאה מסופות אבק ותנאי מזג האוויר. ההמלצה היא לנקות פעם בחודש כדי למנוע הצטברות אבנית על החלון (שלאורך זמן יהיה קשה להסיר אותה) או הצטברות אבק ולכלוך במסילות החלון (מה שמביא לשחיקת גלגלי החלון ולקושי בפתיחה ובסגירה שלו).

שני פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשמנקים את חלונות המרפסת:

רוח תחזית מזג האוויר - בדקו שלא צפויה סופת חול בשבוע הקרוב, אחרת כל העבודה הקשה תהיה לשווא.

שמש מיקום השמש - מומלץ לנקות בשעות הבוקר המוקדמות כך שהשמש לא תייבש את המים על החלון עוד לפני שסיימת לנגב ותגרום לעבודה כפולה. באופן כללי, לא הכי כיף לנקות כשהשמש קופחת עליך או מסנוורת אותך.

 

חלון מרפסת בשעות בוקר מוקדמות

מתי להזמין חברה לניקוי חלונות מרפסת

תמיד כיף להתפנק ולהרים רגליים כשמישהו אחר דואג למטלות הבית שלנו אבל במקרים הבאים באמת כדאי להיעזר בשירותי ניקוי חלונות מרפסת של חברת ניקיון מקצועית:

מספר 1 צבוע לאחר מעבר דירה או שיפוץ - אם השיפוצניקים או הקבלנים לא הקפידו על ניקיון ולכן הצטברו לכלוכים קשים להורדה כמו חומרי בנייה (שאריות בטון, טיט ורובה) או כתמי צבע.

מספר 2 צבוע אם החלון עם פרופיל בלגי - חלונות אלו זקוקים להתנהלות עדינה בכל הקשור לניקיון ותחזוקה שלהם לכן לפעמים עדיף לתת לחברת ניקיון מקצועית להתעסק איתם כדי לא לקחת סיכון של פגיעה בחלון שבסופו של דבר עשויה לעלות יותר מהניקיון עצמו.

מספר 3 צבוע אם יש רצפת פרקט - אם יש לכם רצפת פרקט בצמוד לחלון, היא עשויה להינזק ממים או מחומרי הניקוי. זאת הסיבה שחברת ניקיון שיש לה כלים מקצועיים (לדוגמא שואב אבק ששואב גם מים וגם אבק וכך שומר על הפרקט) עדיפה במקרה כזה.

מספר 4 צבוע אם אין גישה נוחה לחלון - האם יש גישה לחלון? האם יש צורך בפירוק החלון? האם מדובר בחלונות מרפסת סגורה שנמצאת בקומה רביעית ומעלה? כנראה שאתם זקוקים לחברת ניקיון (שיש לה רישיון וביטוח לעבוד על חלונות בגובה כמובן).

 

חלון מרפסת בקומה גבוהה

ניקוי חלונות מרפסת - עשה זאת בעצמך

החלטתם להפשיל שרוולים ולנקות את חלונות המרפסת בעצמכם? אלופים! הנה כמה טיפים לניקיון שגרתי ולניקיון לאחר שיפוץ:

מספר 1 ניקוי חלונות מרפסת על בסיס חודשי:

נקודה השיטה הקלאסית לניקוי החלון - קחו סקוץ' עדין, טבלו אותו במים עם סבון והתחילו לקרצף את החלון. לאחר מכן, עברו עם מגב בצורה אופקית וגרפו את המים מצד לצד. לבסוף מומלץ לנגב את שאריות המים עם מטלית מיקרו פייבר לייבוש סופי של החלון.

טיפ ניתן להוסיף חומץ אם אתם רוצים שהחלון שלכם יהיה מבריק.

טיפ ניתן להוסיף חומר דוחה אבק (למשל חומר G525 של חברת BUZI) בשביל לשמור על החלון מלכלוך ואבק לזמן רב יותר.

נקודה ניקוי מסילות חלונות מרפסת -  ממש פשוט! קחו שואב אבק ושאבו את כל הלכלוך והאבק שהצטברו שם. לאחר מכן, העבירו סמרטוט לח עד שהמסילות יהיו נקיות מאבק.

טיפ טיפ: הסמרטוט לא נכנס עד הסוף? קחו סכין ועטפו אותה בסמרטוט, כך תוכלו לנקות בצורה יסודית גם את המסילות הצרות ביותר.

 

 

מספר 2 ניקוי חלונות מרפסת לאחר שיפוץ:

נקודה אם אתם אחרי שיפוץ ונשארו סימנים מחומרי הבנייה והצביעה (כמו כתמי צבע או שאריות בטון) - מומלץ להתחיל בקרצוף עם סקוץ' לבן עדין, שמתאים לניקוי חלונות, אותו נחבר לסכין ייעודית לזכוכית (לדוגמא מגרד סקרייפר). אם פעולת הסקוץ' לא הספיקה, ניתן להשתמש בזהירות בסכין עצמה לגירוד החומרים. השתמשו רק בסכין ייעודית לכך כדי לא לפצוע את זכוכית החלון.

נקודה אם החומרים הגיעו למסילות החלונות - השתמשו בחומר מסיר שאריות בנייה להמסה של החומרים, קרצפו ושפשפו עם סקוץ' גס ולסיום שאבו עם שואב אבק עד שהמסילות יהיו נקיות.

 

סקוטש עדין וסכין דקה לניקוי חלונות

מחיר ניקוי חלונות מרפסת

לפני שחברת הניקיון מגיעה אליכם הביתה, תתבקשו לשלוח להם תמונות וסרטונים בשביל שהם יוכלו לעשות הערכה לעלות העבודה. עלות ניקוי חלונות מרפסת מושפעת מהפרמטרים הבאים: נגישות, גודל וכמות החלונות, מורכבות העבודה וסוג הלכלוך (אבק/ אבנית/ סיליקון/ פסולת בנייה).

רוב בעלי המקצוע לא יגיעו עבור עבודה קטנה של 3-4 חלונות ואם כן הם יגבו לפחות 800 ₪. לכן, אם החלטתם להזמין חברת ניקיון מומלץ לנצל זאת כבר לניקוי כל חלונות הבית או לניקוי של חלקים נוספים בבית.

 

כסף עלות ממוצעת של ניקוי חלונות מרפסת בדירת 4-5 חדרים מלכלוך ואבק תנוע בין 800-1400 ₪, לא כולל מע"מ.

כסף עלות ניקוי חלונות מרפסת מפסולת בניייה בדירת 4-5 חדרים עשויה לעלות גם ל- 1,500-2,000 ₪, לא כולל מע"מ.

 

טיפים להוזלה במחיר ניקוי חלונות מרפסת
 

מספר 1 כללו את ניקוי החלונות בעבודה גדולה יותר - אם תחליטו לתת לחברת הניקיון עוד קצת ממטלות הבית שלכם והעבודה שלהם תכלול ניקיון של עוד חלקים מהבית או אם השכנים שלכם מעוניינים גם כן להזמין חברת ניקיון זה עשוי להוזיל את העלויות אם תזמינו לכמות עבודה גדולה יותר מחלונות מרפסת בלבד.

מספר 2 הקדימו את פסח - התקופה העמוסה ביותר עבור חברות ניקיון היא כמובן לפני פסח, מה שהופך אותה לתקופה יקרה יותר ולכן מומלץ להקדים את התקופה הזו ולהזמין את חברת הניקיון בזמן אחר.


חברות ניקיון מומלצות לניקוי חלונות מרפסת

מוכנים להבריק את החלונות שלכם? הכנו לכם רשימה של חברות ניקיון מומלצות המתמחות בניקוי חלונות מרפסת שקיבלו חוות דעת מלקוחות קודמים. לאחר קבלת השירות, ניצור עמכם קשר כדי לשמוע על איך היה ניקוי חלונות המרפסת שלכם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה העלות של ניקוי חלונות מרפסת?

מחיר ממוצע לניקוי לכלוך ואבק מחלונות בדירת 4-5 חדרים עשויה לעלות בין 800-1400₪, לא כולל מע"מ. עלות ניקוי חלונות מפסולת בנייה עשויה לעלות ל- 1,500-2000₪.

מתי כדאי להזמין חברה לניקוי חלונות מקצועי?
  • לאחר מעבר דירה או שיפוץ - אם ישנה פסולת בנייה כמו בטון.
  • חלון עם פרופיל בלגי - חלון שדורש טיפול עדין ועשוי להיפגע מניקוי לא מקצועי.
  • אם יש רצפת פרקט בצמוד לחלון שעשויה להינזק ממים או מחומרי הניקוי.
  • אם הגישה לחלון קשה מהרגיל - למשל אם זה חלון חיצוני בקומה רביעית או אם יש צורך בפירוק החלון.
כל כמה זמן צריך לנקות את חלונות המרפסת?

ההמלצה היא על ניקוי חלונות מרפסת אחת לחודש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק