עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה מברזל מגלוון

יש כמה חומרים שאפשר לבנות מהם פרגולה, אחד מהם הוא ברזל מגולוון – חומר חזק וכבד משקל שישמור על הפרגולה שלכם עמידה ויציבה למשך שנים. עם הגמישות העיצובית של הברזל תוכלו לעצב את הפרגולה ואפילו לצבוע אותה באיזה צבע שתרצו. איזה סוגי פרגולות יש מברזל, מה המחיר של פרגולה כזו ולמה כדאי לבנות אותה דווקא מברזל מגולוון? כל חוקי הברזל לבניית פרגולה במאמר הבא.


פרגולה מברזל מגולוון

פרגולות אפשר לבנות מחומרים כמו אלומיניום, עץ, וברזל מגולוון.

לעומת פרגולה מעץ שדורשת תחזוקה רבה, פרגולה מברזל מגולוון עשויה מחומר עמיד ביותר ועוברת תהליך של גלוון כך שהיא עמידה לאורך שנים ולא דורשת תחזוקה.

לעומת פרגולת אלומיניום שהיא קלת משקל ומורכבת מקווים ישרים וקבועים, פרגולה מברזל מגולוון היא כבדה יותר, ומבחינת עיצוב אפשר לכופף ולעצב את הברזל במסגרייה.

 

פרגולה מברזל מגולוון בצבע ירוק

 


סוגי פרגולות מברזל מגולוון

יש שתי אפשרויות בניה לפרגולת ברזל, פרגולה עומדת או פרגולה תלויה: 

אחד פרגולה עומדת – פרגולה עומדת על קונסטרוקציית ברזל בעזרת ארבעה עמודי ברזל תומכים וקירוי הפרגולה, או בעזרת שני עמודי ברזל כשהפרגולה עצמה מחוברת לקיר.

שימו לב שימו לב: כדי לקבע את העמודים לפרגולה עומדת, קחו בחשבון שהמסגר יקדח אותם לאדמה.

שתיים פרגולה תלויה – פרגולה תלויה מברזל היא פרגולה שמחוברת אל הקיר בלי עמודי קונסטרוקציה שמחזיקים אותה. אל דאגה, היא יציבה מספיק - היא מחוברת חזק אל הקיר בעזרת מותחנים עליונים מברזל.

 

פרגולה מתכווננת מברזל מגולוון

פרגולה מתכווננת מברזל מגולוון היא בעצם פרגולה חשמלית (תלויה או עומדת), שבנויה מתריסי ברזל שנפתחים ונסגרים. הפרגולה המתכווננת מאפשרת לכם לשלוט על כמות האור או הצל שתרצו בשטח הפרגולה שלכם על ידי לחיצה על מתג או שלט. נחמד, לא?

הבחירה בין פרגולה רגילה או חשמלית (עומדת או תלויה) תלויה בבחירה עיצובית ובצורך שלכם. במרפסות למשל, פרגולה תלויה מברזל תתאים יותר מאשר פרגולה עומדת.

 

אישורים לפרגולה מברזל

במידה ואתם חושבים להתקין פרגולה תלויה, חשוב לבדוק את יציבות הקיר שאליו היא תתחבר, ולהעריך את משקל החומר וכושר הנשיאה של הקיר על ידי קונסטרוקטור לפני בניית הפרגולה.

נורה חשוב לדעת: בניית פרגולה מברזל לא דורשת היתר בנייה מיוחד, רק שימו לב שכל בניית פרגולה דורשת אישור יציבות מקונסטרוקטור שיוודא אחרי בניית הפרגולה שהיא עומדת לה ביציבות, ושמספיק בטוח לשבת מתחתיה.

 

פרגולה מברזל מגלוון בקירוי סנטף

שלבים לבניית פרגולה מברזל מגלוון

בניית פרגולה מברזל מגולוון נמשכת יום אחד של התקנה. חלקי הברזל של הפרגולה מיוצרים במסגרייה, אחרי שנלקחו מידות ועשיתם את ההזמנה. אחרי שהחלקים מוכנים הם יעברו תהליך של גלוון קר וצביעה בתנור, ורק אז המסגר יגיע להרכיב אותה אצלכם בחצר או במרפסת.

 

אחרי שהמסגר יסיים לבנות את הפרגולה מהברזל, הקוסנטרוקטור יבדוק את הפרגולה ויאשר את היציבות שלה, תוכלו להנות מהפרגולה החדשה שלכם בלי צל של ספק (או עם צל – לבחירתכם).

 

קירוי הפרגולה

כדי להשתמש בפרגולה גם בחורף, תצטרכו לקרות אותה, ככה שבימי גשם עדיין תוכלו לשבת תחתיה ולהישאר יבשים ושמחים. יש כמה דרכים לקרות פרגולה מברזל:

אחד קירוי פרגולה עם סנטף רגיל – סנטף הוא לוח גלי שעשוי מחומרים סינטטיים, אותו שמים על הגג של פרגולת הברזל ומונעים מהגשם לחדור את שטח הפרגולה.

שימו לב שימו לב: קירוי עם סנטף לא מונע רעש של גשם חזק (ואפילו מגביר אותו).

מספר שתיים קירוי עם סנטף BH - סנטף BH הוא סנטף משודרג יותר, יקר יותר, ועבה יותר, אבל שקט יותר כשזה מגיע לגשם שיורד על הפרגולה שלכם 😊.

מספר שלוש קירוי עם פנל מבודד – פנל מבודד עשוי מאלומיניום ומחומר בידוד, הוא נותן בידוד מלא מגשם או משמש חזקה, ואפילו מפחית את הרעש של הגשם.

שימו לב שימו לב: הפנל המבודד אטום לגמרי, כך שהוא עשוי להחשיך את אזור הפרגולה.

 

פרגולה מברזל מגולוון במרפסת

 


מחירי פרגולה מברזל

כסף מחיר פרגולה מברזל מגולוון נע בין 800-1,800 ₪ למטר.

הפער במחיר משתנה בהתאם לקומה בה מותקנת הפרגולה, והאם בחרתם לקרות אותה או לא. עבור בניית פרגולה בקומה גבוהה תצטרכו לשלם גם עבור שירותי המנוף:

מחיר הוספת מנוף לבניית פרגולה:

כסף מחיר מנוף עד קומה שישית נע בין 400-600 ₪ לשעה.

כסף מחיר מנוף החל מקומה עשירית נע בין  1,000-1,500 ₪ לשעה.

 

מחיר קירוי פרגולה:

כסף מחיר הוספת סנטף רגיל או BH נע בין 100-200 ₪ למטר.

כסף מחיר הוספת קירוי מפנל מבודד נע בין 150-300 ₪ בהתאם לעובי הפנל.

שימו לב שימו לב: המחירים לא כוללים מע"מ.

 

פרגולה תלויה מברזל מגולוון בגינה

 

עדיין מבולבלים? אל דאגה, הוספנו כאן שלוש הצעות מחיר לעלות פרגולה מברזל מגולוון:

 

פרגולה עומדת מברזל מגלוון I

נקודה גודל: 10 מ"ר

נקודה קומה: קרקע

נקודה סוג הקירוי: סנטף רגיל

שקל סך הכל מחיר פרגולה מברזל מגולוון: 9,000 ₪.

 

פרגולה תלויה מברזל מגולוון II

נקודה גודל: 8 מ"ר

נקודה קומה: 4

נקודה סוג הקירוי: פנל מבודד

שקל סך הכל מחיר פרגולה מברזל מגלוון: 8,000 ₪.

 

פרגולה תלויה מברזל מגולוון III

נקודה גודל: 10 מ"ר

נקודה קומה: 6

נקודה סוג הקירוי: סנטף BH

שקל סך הכל מחיר פרגולה ברזל מגלוון: 10,100 ₪.


מתקינים מומלצים לבניית פרגולה מברזל

פרגולה מברזל מגולוון היא אמנם כבדה מאוד, אבל בהחלט קל יותר למצוא מסגר איכותי שיבנה פרגולה שתענה על כל הציפיות שלכם. בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן רשימת מסגרים מומלצים לבניית פרגולה מברזל מגולוון שכבר קיבלו אלפי המלצות מלקוחות קודמים, כך שלכם נשאר רק לבחור את המסגר שיתאים לכם. אחרי שהוא יבנה את הפרגולה שלכם, נתקשר לשמוע איך היה ונעדכן את חוות הדעת שלכם באתר.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי פרגולות מברזל מגולוון יש?

יש שתי אפשרויות בניה לפרגולת ברזל, פרגולה עומדת או פרגולה תלויה: פרגולה עומדת היא פרגולה שעומדת על קונסטרוקציית ברזל בעזרת ארבעה עמודי ברזל תומכים וקירוי הפרגולה, או בעזרת שני עמודי ברזל כשהפרגולה עצמה מחוברת לקיר. פרגולה תלויה מברזל היא פרגולה שמחוברת אל הקיר בלי עמודי קונסטרוקציה שמחזיקים אותה. אל דאגה, היא יציבה מספיק - היא מחוברת חזק אל הקיר בעזרת מותחנים עליונים מברזל.

מה המחיר של פרגולת ברזל?

מחיר פרגולה מברזל מגולוון נע בין 800-1,800 ₪ למטר. הפער במחיר משתנה בהתאם לקומה בה מותקנת הפרגולה, והאם בחרתם לקרות אותה או לא. 

האם צריך היתר לפרגולה מברזל?

בניית פרגולה מברזל לא דורשת היתר בנייה מיוחד, רק שימו לב שכל בניית פרגולה דורשת אישור יציבות מקונסטרוקטור שיוודא אחרי בניית הפרגולה שהיא עומדת לה ביציבות, ושמספיק בטוח לשבת מתחתיה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק