עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיפוי קיר מתכת

הוא לא דורש תחזוקה מיוחדת, הוא עמיד ויש לו סגנונות עיצוב שונים, הכירו: חיפוי קיר ממתכת. חיפוי קיר ממתכת מתאים לקירות פנים וחוץ, והוא בהחלט יכול לשדרג כל קיר, אבל לפני שנתחיל במלאכת החיפוי יש כמה דברים שחשוב לדעת: איזה סוגי מתכות יש, מהם שלבי חיפוי המתכת על הקיר וכמה זה עולה? כל התשובות והמידע על חיפוי קיר ממתכת נמצאים במאמר הבא.


יתרונות וחסרונות חיפוי קיר מתכת

חיפוי קיר ממתכת הוא חיפוי בסגנון מודרני ואפילו די תעשייתי, הוא יכול להשתלב כמעט בכל סלון והוא אפילו מתאים לחיפוי של קירות חוץ, אבל השאלה החשובה ביותר היא - האם חיפוי המתכת בכלל מתאים לצרכים שלכם?

הכנו כאן רשימה של יתרונות וחסרונות בחיפוי קיר ממתכת שתוכל לעזור לכם להחליט:

 

יתרונות חיפוי קיר מתכת

יתרון עמידות המתכת – רוב סוגי המתכות ידועים בחוזק ובעמידות שלהם – חיפוי קיר ממתכת עמיד בפני שריטות, חזק ולא נשבר בקלות, מה שהופך את הקיר הרגיל לקיר ברזל עמיד במיוחד.

 יתרון אופציות עיצוב המתכת – את המתכות השונות אפשר לפרזל לצורות שונות, לעצב בטקסטורות ובתלת ממדיות ולצבוע אותן בצבעים שונים. אוהבים את הלוחות החלקים, טיפוסים של בליטות עגולות, מרובעות או מלבניות?

המתכות מקבלות את כולם😊 גם בהיבט של הצבעים, המתכות לא עושות אפליה ומציעות גוונים שונים ואפילו שילובים בין כמה צבעים. אם תרצו, תוכלו להתייעץ עם מעצבת פנים לשילוב חיפוי קיר ממתכת שיתאים לעיצוב הבית שלכם.

 יתרון תחזוקת החיפוי – חיפוי ממתכת כמעט ולא דורש תחזוקה, במיוחד כשמדובר על חיפוי קיר פנימי שבו המתכת לא נחשפת לתנאי חוץ. לכן, ניגוב קל של אבק מדיי פעם לגמרי יעשה את העבודה, והעיצוב וצבע החיפוי יישמרו לאורך זמן מבלי צורך לבצע חידוש של החיפוי.

 

חסרונות חיפוי קיר מתכת

 איקס מורכבות ההתקנה – התקנת חיפוי מתכת לקיר היא התקנה שדורשת מיומנות ולכן חשוב לבחור במסגר מיומן. קחו בחשבון שההתקנה לוקחת זמן וגם ההכנה של הקיר שתרצו לחפות. במקרה של גישה בעייתית לקיר, יכול להיות שמשך ההתקנה יתארך עוד, וגם המחיר שלה יהיה יקר יותר.

איקס משקל החיפוי - חיפוי מתכת שוקל לא מעט, פשוט כי כל סוגי המתכות יחסית כבדות (בייחוד ברזל), ולכן נדרשת הכנה מיוחדת של הקיר כדי לוודא שהוא יכול לשאת את משקל החיפוי. שימו לב שגם החיזוקים של הקיר יכולים להוסיף לעלות הסופית של החיפוי.

איקס מחיר חיפוי הקיר – העלות והמחיר של החומרים, כולל ההתקנה, יכולים להיות יקרים מאוד לעומת הדבקה של טפט לדוגמה, אבל אולי תשמחו לגלות שאין הרבה הבדל במחיר לעומת חיפויי קיר אחרים כמו חיפוי עץ, אלומיניום או בטון מעוצב.

 

חיפוי קיר במתכת

סוגי מתכות לחיפוי קיר

מסגר שמתמחה בעיצוב מתכות כבדות יצליח להשיג טקסטורות, ערגולים ועיצובים שונים של לוחות מתכת מיוחדים שמתאימים לחיפוי קירות פנימיים וחיצוניים.

 

יש כמה סוגי מתכות לחיפוי קיר, ריכזנו כאן את שלושת המתכות הנפוצות:

אחד חיפוי קיר מתכת מברזל מגולוון – ברזל מגולוון הוא ברזל שעובר תהליך של ציפוי באבץ, שכבה שמונעת מהברזל להחליד. ברזל מגולוון הוא עמיד במיוחד ולכן מתאים לחיפוי קיר חיצוני שנחשף לתנאי חוץ.

שתיים חיפוי קיר מתכת מברזל טבעי – הברזל הטבעי הוא ברזל שלא עובר תהליך של גלוון. לרוב הוא בצבעי אפור מתכתי, אבל הגוונים שלו נוטים להשתנות לאורך הזמן (טבעי כבר אמרנו?). בכל מקרה תוכלו לצבוע אותו בצבע שמתחשק לכם.

נורה חשוב לדעת: ברזל טבעי לא מתאים לחיפוי קירות חוץ.

שלוש חיפוי קיר מתכת מנחושת – נחושת לא רק מתאימה לתכשיטים ולכלים, והיא משמשת גם כחיפוי קיר מיוחד בזכות הצבע הכתמתם-אדמדמם. אפשר לעבד ולצבוע מתכת נחושת, אבל דווקא הצבע הטבעי שלה הוא מה שמייחד אותה.

שימו לב שימו לב: הנחושת מתאימה כחיפוי לקירות פנימיים וחיצוניים כאחד.

 

נורה חשוב לדעת: שהנחושת הטבעית נוטה לשנות את גווניה ולהחליד, מצד שני, זה גם מה שנותן לה מראה עתיק. (אנחנו יודעים שזה נשמע כמו האמירה על הבננה- זה לא רקוב זה דבש) אבל זה לגמרי חלק מהיופי והאסתטיקה שלה, ואל דאגה, העמידות שלה נשמרת לאורך זמן.

 

חיפוי קיר במתכת

חיפוי קיר מתכת – שלב אחר שלב

חיפוי קיר מתכת היא עבודה של מסגר,  אחרי שהוא מכין את החיפוי במסגרייה. תהליך ההתקנה יכול לקחת בין 3-8 ימים, תלוי במורכבות ההתקנה וההכנה של הקיר.

אלו השלבים העיקריים של חיפוי קיר ממתכת:

נקודה ממתכת מדידות והכנות- אחרי מדידת הקיר, המסגר יתחיל במלאכת הכנת החיפוי, בהתאם לסוג המתכת שבחרתם, העיצוב, מספר האלמנטים של החיפוי (למשל אם מדובר בלוח מתכת אחד או במספר לוחות), והתאמת המתכת לפי שקעים או מתקן טלוויזיה וכדומה.

נקודה ממתכת שיוף וחיזוק הקיר לחיפוי - לפני התקנת החיפוי המסגר יווודא שהקיר נקי, משויף וכמובן חזק מספיק כדי לשאת את חיפוי המתכת. אם מדובר בקיר גבס רגיל, כנראה שתצטרכו לבצע קודם חיזוק של הקיר בעזרת קבלן גבס כדי שתוכלו לחפות אותו.

נקודה ממתכת התקנת חיפוי המתכת – השלב האחרון הוא ההתקנה. בהתאם לעיצוב המתכת שבחרתם, המסגר יחבר את לוחות המתכת באמצעות ברגים או מסמרים (או בעזרת דבקים מיוחדים אם מדובר במספר אלמנטים ממתכת).

 

חיפוי קיר חיצוני במתכת
 

מחירי חיפוי קיר מתכת

מחיר חיפוי קיר מושפע מסגנון עיצוב החיפוי, וממורכבות ההתקנה:

שקל מחיר חיפוי בעיצוב פשוט (כמו חיפוי מתכת מלוחות חלקים ללא צביעה) נע בין 1,000– 800 ₪ למ"ר, כולל התקנה.

שקל מחיר חיפוי בעיצוב מורכב (כמו חיפוי מתכת עם ריקועים, ערגולים ועיצובים שונים)  נע בין כ-1,500-1,000 ₪ למ"ר, כולל התקנה.

 

מורכבות ההתקנה גם היא מייקרת גם היא את המחיר, כמו התקנת החיפוי בגובה.

שקל התקנת חיפוי המתכת בגובה בקירות חיצוניים הדורשת שימוש בפיגומים או במנוף, מעלה את המחיר הסופי של החיפוי ב- 500-1,500 ₪ נוספים.

 

שימו לב שימו לב: כל המחירים המצוינים הם ללא מע"מ.


מסגרים מומלצים לחיפוי קיר מתכת

בין אם מתחשק לכם לחפות במתכת את הקיר שלכם בסלון או את קירות הבית החיצוניים, חשוב לבחור במסגר מיומן שיעזור לכם לבחור בחיפוי הנכון ולבצע את העבודה כמו שצריך. לכן דאגנו שיהיה מי שיחפה עליכם וריכזנו כאן רשימה של מסגרים מומלצים לחיפוי קיר במתכת. לאחר כל עבודת חיפוי, צוות המוקד שלנו מתקשר לשמוע איך היה ולקבל מכם חוות דעת וציון באתר. בהצלחה 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי מתכות יש לחיפוי קיר?

יש כמה סוגי מתכות לחיפוי קיר, ריכזנו כאן את שלושת המתכות הנפוצות:​​​​​​ חיפוי קיר מתכת מברזל מגולוון שמתאים לשימוש פנימי וחיצוני, חיפוי קיר מתכת מברזל טבעי שמתאים בעיקר לשימוש פנימי וחיפוי קיר מתכת מנחושת. 

כמה עולה חיפוי קיר במתכת?

מחיר חיפוי קיר מושפע מסגנון עיצוב החיפוי, וממורכבות ההתקנה, למשל מחיר חיפוי בעיצוב פשוט (כמו חיפוי מתכת מלוחות חלקים ללא צביעה)  נע בין 1,000– 800 ₪ למ"ר, כולל התקנה. לעומת חיפוי בעיצוב מורכב (כמו חיפוי מתכת עם ריקועים, ערגולים ועיצובים שונים) שמחירו נע בין כ-1,500-1,000 ₪ למ"ר, כולל התקנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק