עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר התקנת מנעול רתק

החלטתם שהגיע הזמן לשמור על המחסן שלכם ולהתקין מנעול רתק. כמה זה צפוי לעלות? מחיר התקנת מנעול רתק נע בין 700-1,000 ₪ ומשתנה לפי גודל המנעול והחברות השונות. הכנו לכם כאן מדריך קצר על המחירים של התקנת מנעול רתק, המשתנים השונים ואפילו פינקנו בהצעות מחיר לדוגמה. בואו, יהיה מרתק.


כמה עולה התקנת מנעול רתק?

כסף מחיר התקנת מנעול רתק נע בין 700-1,000 ₪ בממוצע, כולל מע"מ.

המחיר מורכב ממחיר המנעול עצמו ומעלות ההתקנה. מיד נצלול לפרמטרים המשפיעים על המחיר, אך בינתיים נאמר שעלות ההתקנה נשארת קבועה, בעוד שעלות מנעול הרתק משתנה בהתאם לסוגי המנעולים השונים.

 

התקנת מנעול רתק לבן

מה משפיע על מחיר התקנת מנעול רתק?

טווח המחירים עבור התקנת מנעול רתק לא מאד רחב, אך בכל זאת יש מספר פרמטרים משמעותיים שיכולים להשפיע על המחיר - גודל המנעול, המותגים השונים ומספר ההתקנות. בואו נפרט.

 

גודל מנעול הרתק

הפרמטר הנפוץ ביותר שמשפיע על המחיר הוא גודל המנעול. אז קודם כל, איך יודעים מה גודל המנעול? שאלה מצוינת. כשנועלים את מנעול הרתק, מכניסים אנקול בצורת U אל חורי המנעול. קוטר האנקול הוא זה שקובע את גודל המנעול.

באופן כללי, קיימים שלושה סוגים גדלים של מנעולים - 10 מ"מ, 13 מ"מ ו-16 מ"מ. הבדל המחירים בין הגדלים השונים נע בין 50-100 ₪ בממוצע.

כסף מחיר התקנת מנעול רתק 10 מ"מ נע בין 700-800 ₪ בממוצע.

כסף מחיר התקנת מנעול רתק 13 מ"מ נע בין 800-900 ₪ בממוצע.

כסף מחיר התקנת מנעול רתק 16 מ"מ נע בין 900-1,000 ₪ בממוצע.

 

חברת מנעול הרתק

כמו בכל מוצר, אפשר לקנות את זה של החברות הגדולות ואפשר לקנות את זה של החברות הקטנות/ הסיניות. במקרה של מנעול רתק, תוכלו לבחור בין רב בריח לשאר האפשרויות. אמנם רב בריח נחשב למנעול איכותי יותר ועומד עם שם גדול מאחוריו, אך צריך לומר שזה ממש לא חובה. עם התקנה טובה, גם מנעול רתק של חברות פחות מוכרות יכול לעשות את העבודה בצורה יעילה מאד.

כסף מחיר התקנת מנעול רתק רב בריח יהיה יקר בכ-150-300 ₪ בממוצע בהשוואה למנעול רתק של חברה אחרת.

 

התקנת מנעול רתק על קיר בטון

 

מספר מנעולי הרתק

אם תרצו לחזק משמעותית את ההגנה על העסק שלכם, תוכלו להתקין מספר מנעולי רתק זה ליד זה. אמנם זה לא יספק הגנה של 100%, אבל התקנה של מנעול נוסף תעכב את הפורץ בעוד כמה דקות.

זה כמובן תלוי מאד במסגר שלכם אך באופן כללי אם תרצו להתקין שניים או שלושה מנעולי רתק יחד, זה צפוי להוזיל משמעותית את מחיר שתשלמו עבור מנעול רתק הבודד.

כסף מחיר התקנת שני מנעולי רתק 16 נע בין 1,300-1,500 ₪ בממוצע.

 

התקנת מנעול הרתק

מעבר למחיר המנעול עצמו, גם מחיר ההתקנה עשוי להשתנות בין המסגרים השונים. מה שכן, בניגוד למנעול עצמו, מחירים אלו בדרך כלל יהיו קבועים ולא תלויים בסוג המנעול אותו תבחרו.

כסף מחיר ההתקנה, ללא המנעול עצמו, נע בין 500-600 ₪.

 

התקנת מנעול רתק של רב בריח

מחיר התקנת מנעול רתק - הצעות מחיר לדוגמה

אם קצת נבלעתם בתוך כל המספרים והפרמטרים השונים, אל דאגה. ריכזנו לכם כאן מספר הצעות מחיר שיעשו לכם את החיים פשוטים יותר.

 

 שלב ראשון מחיר התקנת מנעול רתק 10 מ"מ

נקודה מספר מנעולים - 1

נקודה חברת המנעול - סינית

כסף סה"כ מחיר התקנת מנעול רתק - 700 ₪.

 

שלב שני מחיר התקנת מנעול רתק 13 מ"מ

נקודה מספר מנעולים - 1

נקודה חברת המנעול - רב בריח

כסף סה"כ מחיר התקנת מנעול רתק - 900 ₪.

 

שלב שלישי  מחיר התקנת מנעול רתק 16 מ"מ

נקודה מספר מנעולים - 2

נקודה חברת המנעול - סינית

כסף סה"כ מחיר התקנת מנעול רתק - 1,500 ₪.

 

התקנת מנעול רתק בחנות

מה היתרונות של מנעול רתק?

אז אחרי שנעלנו את נושאי המחירים, בואו נדבר רגע על מנעול הרתק עצמו. מנעול רתק זה בעצם מנעול רגיל עליו יושבת קופסת פלדה שמכסה אותו. קופסת הפלדה מורכבת משני חלקים שנסגרים אחד על השני ומחוברים לדלת עצמה. בעצם, כשיגיע פורץ, לא עלינו, הוא יצטרך קודם לשבור את הרתק ורק אז יוכל להגיע למנעול עצמו.

מנעול  את מנעול הרתק אפשר לעשות על כל דלת ברזל ופלדה, בכל מקום שחשוב לכם לשמור עליו. זה יכול להיות מחסן עם ציוד לצילום, חנות פלאפל או משרד עורכי דין. כמו שציינו למעלה, גנב מנוסה יוכל לפרוץ גם את מנעול הרתק, אך המנעול יעכב אותו במספר דקות, מה שעשוי להציל לכם את הנכס.

 

התקנת מנעול רתק לשער

מסגרים מומלצים להתקנת מנעול רתק

התקנה של מנעול רתק זה אירוע יחסית מורכב שדורש מסגר שיודע את העבודה. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם כאן רשימה של מסגרים להתקנת מנעול רתק, מומלצים על ידי לקוחות קודמים. לאחר כל עבודה, נציג אתר מידרג יצור קשר עם הלקוח וייקח ממנו חוות דעת וציונים, כך שהציונים באתר תמיד מעודכנים.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק