עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

פרגולה מתכווננת

אם על הכוונת שלכם נמצאת פרגולה מתכווננת, בטח תרצו לשמוע שיש לה לא מעט יתרונות 😊 היא מאפשרת שליטה על מידת ההצללה בזווית של עד 110 מעלות, מגיעה עם מערכת ניקוז מובנית להגנה מפני גשמים ואפילו קלה לניקוי! אבל כמו כל פרגולה חשמלית, פרגולה מתכווננת דורשת תשומת לב, בלי להתכוון כמובן. כל מה שכדאי לדעת על פרגולה חשמלית מתכווננת, במאמר הבא.

מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים להתקנת פרגולה מתכווננת


פרגולה חשמלית – מתכווננת, נאספת, או גם וגם

עם הגידול בביקוש לפרגולות אלומיניום, הטכנולוגיה בתחום משתכללת ומשפחת הפרגולות החשמליות גדלה גם היא. לכל מי שחדש בתחום הפרגולות נספר שפרגולת אלומיניום חשמלית מאפשרת פתיחה וסגירה פשוטה של הקירוי שלה באמצעות שלט או מתג, כך שניתן להנות מהמרפסת או הגינה בכל מזג אוויר. כיום משפחת הפרגולות החשמליות כוללת 3 סוגים:

אחד פרגולת אלומיניום מתכווננת הפרגולה ה"קלאסית", בעלת רפפות (תריסים). מאפשרת שליטה על מידת ההצללה באמצעות משחק עם זוויות התריסים.

מספר שתיים פרגולת אלומיניום נאספת פרגולה שבנויה ממסגרת אלומיניום, עליה מתוח בד חסין מים. באמצעות מערכת מסילות, ניתן למתוח את הבד לפתיחה מלאה של הקירוי או לאסוף אותו הצידה לסגירה מלאה.

שלוש פרגולת אלומיניום נאספת-רפפות  פרגולה חשמלית המשלבת בין פרגולה מתכווננת ופרגולה נאספת, כך שניתן גם לבחור את מידת ההצללה באמצעות שינוי זוויות התריסים וגם לאסוף אותם לגמרי לפתיחה מלאה של הפרגולה 😊

 


איך עובדת פרגולה מתכווננת

פרגולה פרגולת אלומיניום חשמלית רפפות, או בשמה המקוצר פרגולה מתכווננת היא פרגולה הבנויה מסרגלי אלומיניום מלבניים ארוכים, המותקנים על מסגרת הפרגולה במרווחים קבועים ומאפשרים לשמש להסתנן פנימה דרכם.

פרגולה בשונה מפרגולת אלומיניום רגילה, זווית הסרגלים בפרגולה מתכווננת אינה קבועה אלא ניתנת לשינוי באמצעות שלט או מתג בזוית של 90-110 מעלות. כך ניתן להתאים את מידת ההצללה לתזוזת השמש במהלך היום ובמקרה הצורך גם לאטום את הפרגולה לגמרי.

פרגולה את הפרגולה המתכווננת ניתן להתקין כיחידה עצמאית בעלת 4 רגליים או כפרגולה תלויה על קיר בית חיצוני באמצעות מותחנים מיוחדים.

פרגולה כמו יתר פרגולות האלומיניום, גם פרגולה מתכווננת מגיעה בכל צבעי RAL ובגוון דמוי עץ.

 

פרגולת אלומיניום מתכווננת

יתרונות וחסרונות של פרגולה מתכווננת

בחיפוש המתמיד אחר הפרגולה המושלמת, כזו שתאפשר לנו להנות מכל העולמות, תתאים לכל מזג אוויר, תגיע בגוון המדויק של ריהוט הגן ואם אפשר לא תהיה יותר מדי יקרה – אנחנו שוכחים את האמרה הידועה שאין דבר כזה מושלם.

בדיוק בגלל זה הכנו לכם רשימת יתרונות וחסרונות של פרגולה מתכווננת:

וי קלה לתפעול - הפתיחה והסגירה של הקירוי בפרגולה מתכווננת נעשית באמצעות שלט, כך שלא צריך אפילו לקום מהערסל.

וי קלה לניקוי - ניתן לפתוח את שלבי הפרגולה באופן חלקי או מלא ולנקות אותם באמצעות זרם מים מלמטה, כך שלא תצטרכו לטפס על סולמות. (שימו לב לא לפגוע במערכת החשמלית!)

וי מגיעה עם מרזב ומערכת ניקוז מובנים - כך שגם אתם וגם המערכות החשמליות שלה מוגנות מפני הגשם.

וי מגיעה עם תאורת לד מובנית - התאורה מובנית על גבי מסגרת האלומיניום, כך שהיא חוסכת לכם התעסקות נוספת בגופי תאורה.

וי לא מצריכה אישורים - בזכות העובדה שהקירוי שלהן ניתן לפתיחה, פרגולה מתכווננת לא נחשבת מבנה קבע וכך חוסכת לכם התעסקות מייגעת מול העירייה.

וי שומרת שבת - זווית הרפפות ניתנת לשינוי גם באופן ידני באמצעות מקל מתאים, כך שתוכלו להנות מהפרגולה המתכווננת גם בשבת 😊

איקס דורשת תחזוקה - פרגולה חשמלית מתכווננת מצריכה תשומת לב רבה יותר לבלאי החלקים ולתקינות המנוע החשמלי מאשר פרגולת אלומיניום רגילה.

איקס עולה יותר - התקנה מורכבת שאורכת בין יום ליומיים, קונסטרוקציה מיוחדת והכנת נקודות חשמל הופכים את העניין ליקר יותר ביחס לפרגולת אלומיניום רגילה.

איקס לא קלה להרכבה - תהליך התקנת פרגולת אלומיניום רגילה נחשב למהיר ופשוט, אך כשמדובר בפרגולה מתכווננת, הקונסטרוקציה העדינה של התקנת הרפפות והמערכת החשמלית הופכת את כל הסיפור למעט מורכב יותר.


תהליך התקנת פרגולה מתכווננת

אם נלחצתם מהחיסרון האחרון אותו תיארנו בפסקה הקודמת, נרגיע אתכם ונאמר שמדובר בתהליך שלא אמור לקחת יותר מחודש אחד. ומה זה חודש של המתנה לעומת חיים שלמים ללא פרגולה מתכווננת? אלה השלבים שעומדים ביניכם ובין פרגולה חשמלית מתכווננת:

אצבע בחירת מתקין פרגולות אלומיניום חשמליות. שימו לב, לא כל מתקין פרגולות אלומיניום מתעסק גם בפרגולה מתכווננת חשמלית כיוון שמדובר בהרכבה המצריכה התמחות.

צרו קשר שיחה מקדימה בה המתקין ישאל אתכם על מיקום ההתקנה, עיצוב הפרגולה והציפיות שלכם ממנה.

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך הגעת בעל המקצוע לביצוע מדידות ובדיקת השטח לצורך הגשת הצעת מחיר מדויקת.

חוזה שכירות לעסק הזמנת החומרים על ידי המתקין. לרב החומרים מוכנים תוך שלושה שבועות, אבל בגלל שהחלקים של פרגולות חשמליות אינם מיוצרים בארץ, מדובר על ייבוא מחו"ל ולכן כדאי לקחת בחשבון שייתכנו עיכובים.

בניה הגעת בעל המקצוע והצוות שלו אליכם הביתה והתקנה של הפרגולה. ההתקנה אורכת בין יום ליומיים, תלוי בגודל הפרגולה ובמיקום שלה וכוללת גם את רכיבי התאורה.

שימו לב כדאי לדעת - מכיוון שחלקי הפרגולה מיובאים מחו"ל, חשוב לבחור איש מקצוע אמין שיוכל לדאוג לחלפים בעת הצורך.

 

פרגולה חשמלית רפפות

פרגולה חשמלית מתכווננת - מחיר

בדומה לפרגולת אלומיניום רגילה, מחיר התקנת פרגולה חשמלית מתכווננת נקבע לפי גודל הפרגולה במ"ר. עם זאת, עלות המערכת החשמלית קבועה ואינה תלויה בגודל הפרגולה. היא מתווספת לעלות הכוללת ומחולקת לפי מ"ר, כך שבסיכומו של דבר ככל שהפרגולה גדולה יותר, המחיר למ"ר קטן. בהתאם לכך:

מחיר מחיר פרגולה חשמלית מתכווננת עומד על 1,400-1,900 למ"ר, לא כולל מע"מ.

מחיר מחיר פרגולה חשמלית נאספת-רפפות אותה עומד על כ-3,000 ₪ למ"ר, לא כולל מע"מ.

מחיר התקנה המצריכה מנוף תוסיף 500 ₪, כאשר מקומה שמינית ומעלה כל קומה נוספת מוסיפה למחיר בין 50-100 ₪.

מחיר פרגולה מתכווננת מגיעה עם תאורת לד מובנית. אם תרצו תאורה נוספת, מחיר התקנת נקודת חשמל הינו כ-250 ₪.

מחיר התשלום לחשמלאי לצורך חיבור הפרגולה לחשמל נעשה בנפרד ונע בין 400-1,000 ₪, ותלוי במורכבות המיקום.


אנשי אלומיניום מומלצים להתקנת פרגולה מתכווננת

עכשיו כשתיאמנו כוונות לגבי פרגולה מתכווננת, הגיע הרגע לבחור מתקין אלומיניום מנוסה מרשימת מתקיני פרגולות אלומיניום חשמליות. אחרי כל התקנת פרגולה אנחנו מתקשרים לשמוע איך הייתה החוויה שלכם ועד כמה אתם מרוצים מהפרגולה החדשה שלכם, כך שהדירוגים באתר תמיד מעודכנים ומלאי כוונה קריצה


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה פרגולת אלומיניום חשמלית רפפות?

פרגולה חשמלית רפפות או בשמה השני - פרגולה מתכווננת, היא פרגולה חשמלית בעלת רפפות (תריסים), המאפשרת שליטה על מידת ההצללה באמצעות משחק עם זוויות התריסים באמצעות שלט או מתג, כך שניתן להנות מהמרפסת או הגינה בכל מזג אוויר.

באיזה זווית ניתן לשנות את התריסים בפרגולה מתכווננת?

זווית הסרגלים בפרגולה מתכווננת ניתנת לשינוי בזוית של 90-110 מעלות, תלוי בסוג הדגם, כך ניתן להתאים את מידת ההצללה לתזוזת השמש במהלך היום ובמקרה הצורך גם לאטום את הפרגולה לגמרי.

מה המחיר של פרגולה מתכווננת?

מחיר פרגולה מתכווננת עומד על 1,400-1,900 למ"ר, לא כולל מע"מ. התקנה המצריכה מנוף תוסיף 500 ₪, כאשר מקומה שמינית ומעלה כל קומה נוספת מוסיפה למחיר בין 50-100 ₪. בנוסף צריך לקחת בחשבון תשלום נפרד לחשמלאי.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק