מוקד מידרג: 1-700-707-233

ארגז רוח מאלומיניום

בואו נודה בזה, הבית שלכם הוא לא רטרו, הוא פשוט ישן. אמנם ארגז רוח מעץ היה רעיון נחמד פעם, אבל אם נמאס לכם לצבוע את הקרשים של ארגז הרוח בגג שלכם, או שזוג היונים שגר שם הוא כבר לא השכנים שאתם מחפשים, ציפוי אלומיניום לארגז הרוח יכול להיות פתרון יעיל בשבילכם. אז מה זה בעצם ארגז רוח, מה היתרונות של ארגז רוח מאלומיניום, וכמה כל זה יעלה לכם? מתחילים.


ארגז רוח – מה זה בכלל?

אתם יודעים למה לפיל יש זנב? זה כי הוא חייב להסתיים איפשהו. זאת גם הסיבה שיש לגגות רעפים ארגזי רוח: ארגז רוח הוא הגימור של גג הרעפים. הוא נקרא כך כי המטרה שלו היא לשמור על הרעפים מפני הרוח ולמנוע מהם לעוף, והוא בצורה של ארגז. מי שנתן לו את השם היה יצירתי מאוד. המטרה הנוספת של ארגז הרוח היא להרחיק את הרעפים מקיר הבית, כך שהגשם לא ייזל על הקירות וישטוף עכבישים תמימים.

בבתים ישנים ארגזי הרוח היו עשויים מעץ, ונקראו ארגזי קופסא. בבתים המודרניים יותר בדרך כלל במקום ארגז רוח קלאסי יהיה קרניז בטון, או ארגז רוח כפרי, שנקרא גם ארגז רוח ספרדי. אם יש לכם ארגז רוח ישן, כדאי לכם לשקול ארגז רוח מאלומיניום. למה? מיד נפרט

 

ארגז רוח מצופה אלומיניום

ארגז רוח מאלומיניום – יתרונות וחסרונות

✔️️ חסכון בתחזוקת ארגז הרוח – ארגז רוח מעץ פגיע מאוד לנזקי שמש וגשם, וזה אומר שתצטרכו לצבוע אותו פעם בכמה שנים ולתקן חורים שנוצרו. בארגז רוח מאלומיניום אין צורך בשום תחזוקה.

✔️️ עמידות לפגעי מזג האוויר – מעבר לתחזוקה שיש לבצע בארגז רוח מעץ, עץ נרקב, מה שאומר שיום יבוא ותאלצו להחליף את כל העצים שבארגז הרוח. ציפוי אלומיניום יגן עליו מפני זה לכמה עשרות שנים.

✔️️ איטום הרמטי – בניגוד למה שלאה גולדברג רוצה שתחשבו, יונים הן מאוד לא בררניות בנוגע למקום המגורים שלהן, והן ינצלו כל פרצה בארגז הרוח כדי להיכנס ולקנן לכם בגג. ציפוי אלומיניום לארגז הרוח יגן עליכם מפני המיות בשעות לא צפויות.

❌ הישענות על תשתית לא יציבה – עם כל הכבוד לעמידות של האלומיניום, בסופו של דבר מדובר בפלסטר ולא בתיקון הבעיה מהשורש. אם תבחרו לצפות את ארגז הרוח באלומיניום במקום להחליף לארגז רוח כפרי, חשוב שתוודאו שהתשתית שלו לא רקובה, כך שארגז הרוח מאלומיניום יחזיק לאורך זמן. אם העץ  כבר נרקב, ממש לא מומלץ לצפות אותו באלומיניום.

 

ארגז רוח מאלומיניום בצבע לבן

ציפוי ארגז רוח באלומיניום – תהליך התקנה

אז איך זה עובד? אחרי שהחלטתם שאתם רוצים לצפות את ארגז הרוח שלכם באלומיניום, גגן יגיע למדוד את הגג ולתת הצעת מחיר. לאחר המדידות תבחרו את צבע האלומיניום שתרצו, ויש מגוון, והגגן יגיע עם לוחות אלומיניום ויצפה את ארגז הרוח שלכם. כל התהליך אמור לקחת כיומיים.

הצבעים שתוכלו לבחור לארגז רוח מאלומיניום, אם שאלתם את עצמכם, הם לבן, קרם, חום ומהגוני (זה חום אדמדם כזה).

 

ארגז רוח מאלומיניום בצבע מהגוני

ארגז רוח מאלומיניום – מחירים

יש מספר גורמים שמשפיעים על מחיר ציפוי ארגז רוח באלומיניום:

גגות  גובה הגג – אם מספיק להניח סולם כדי להגיע לגג שלכם המחיר ירד, אבל אם כדי להתקין לכם ארגז רוח מאלומיניום הגגן יצטרך לבנות פיגומים, צפו להתייקרות במחיר. זה נכון גם לגבי גורמים אחרים שהופכים את הגג לפחות נגיש, למשל גג תלול במיוחד.

גגות מה מצפים – ארגז רוח מעץ חשוף לגשם ולשמש רק בחלקו העליון, ובעיקרון אין באמת צורך בציפוי של כל ארגז הרוח באלומיניום. עם זאת, ציפוי משני הצדדים ייתן לגג שלכם מראה אחיד יותר ויאטום את ארגז הרוח לגמרי, דבר שיספק לו הגנה מלאה. זאת בחירה שלכם, אבל קחו בחשבון שציפוי מלא של ארגז הרוח ייקר את העבודה.

גגות היקף העבודה – ארגזי רוח מאלומיניום מתומחרים לפי מטר רץ, וככל שארגז הרוח ארוך יותר, המחיר למטר ירד. הטווח היקר של המחירים יהיה לארגזי רוח באורך 10-12 מטר, והזול יהיה לארגזי רוח מאלומיניום באורך 50-70 מטר.

 

אז כמה תשלמו על ארגז רוח מאלומיניום?

מחיר מחיר ציפוי עליון של ארגז רוח באלומיניום נע בין 300-400 ₪, תלוי בכל הגורמים שלמעלה.

מחיר מחיר ציפוי מלא של ארגז רוח באלומיניום נע בין 350-450 ₪.

 

ציפוי אלומיניום לארגז רוח

גגנים מומלצים להתקנת ארגז רוח מאלומיניום

כשאתם מזמינים גגן שיצפה את ארגז הרוח באלומיניום, אתם מן הסתם מצפים שהוא יהיה מקצועי ואמין. לכן ריכזנו לכם רשימה של גגנים מומלצים להתקנת ארגז רוח מאלומיניום עם דירוג של עשרות לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא את חוות הדעת שהלקוחות כתבו ולבחור את הגגן שיעשה מעבר למצופה.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק