מוקד מידרג: 1-700-707-233

גג רעפים חשוף

קרה לכם פעם שהסתכלתם למעלה והתבאסתם כשראיתם משטח ישר? אם התשובה היא כן, גג רעפים חשוף הוא בדיוק מה שאתם צריכים. גג רעפים חשוף, או גג גלוי, הוא פתרון יעיל לניצול כל חלל הבית, ויכול לתת לבית שלכם טאץ' עיצובי מרענן. אז מה הם היתרונות והחסרונות של גג רעפים חשוף, וכמה יעלה לכם כל הטוב הזה? יותר מגג רעפים נסתר, אם לומר את האמת.

 

גג רעפים חשוף

 


מה זה גג רעפים חשוף

גג רעפים מורכב משלד, קונסטרוקציה בלעז, ומרעפים. בגג רעפים עם קונסטרוקציה נסתרת לא תראו את הגג מתוך הבית, והחלל שתחת הגג יהיה קטן ולא ראוי לשימוש. בגג רעפים חשוף הקונסטרוקציה גלויה מפנים הבית. תוכלו לבנות גג רעפים גלוי כדי להגדיל את החלל של הקומה השנייה בבית, או כדי ליצור חלל אחד גבוה וגדול בבית.

גג רעפים כפרי חשוף

גג רעפים חשוף – יתרונות וחסרונות

לגג רעפים חשוף יש לא מעט חסרונות, עליהם נפרט ממש עוד מעט, אז למה שבכל זאת תרצו לבנות גג כזה? או משיקולים פרקטיים של ניצול כל חלל הבית, או בגלל הרצון במראה הייחודי שהגג הזה מעניק לבית. וקצת יותר בהרחבה, אלו היתרונות והחסרונות של גג כפרי חשוף: 

גג רעפים חשוף – יתרונות

✔️ מרחב – גג רעפים חשוף מגדיל את חלל הבית, ולפעמים זו הדרך היחידה להפוך את הקומה השנייה לראויה למגורים. למעשה בכל פעם שאתם בונים עליית גג תצטרכו גם גג רעפים חשוף. בבית עם קומה אחת, גג כפרי חשוף ייצור תקרה גבוהה מאוד, מה שיכול להיות יעיל אם אתם מארחים הרבה שחקני כדורסל, או סתם אם אתם אוהבים את תחושת המרחב.

✔️ עיצוב כפרי – עיצוב הוא עניין של טעם כמובן, אבל אם אתם מעוניינים בבית עם חזות כפרית בלי שתצטרכו להריח פרות, גג רעפים חשוף הוא הפתרון עבורכם, לא סתם קוראים לגג הזה גם גג כפרי חשוף. 

✔️ אור טבעי – בגג רעפים חשוף אפשר להתקין חלונות גג, שמכניסים אור טבעי בשעות היום.

חלון בגג רעפים כפרי חשוף

 

גג רעפים חשוף – חסרונות

❌ מחיר – בניגוד לקונסטרוקציה נסתרת, שנתמכת באמצעות עמודים על תקרת בטון, לקונסטרוקציה של גג רעפים חשוף אין עמודי תמך, מה שאומר שהקורות שמרכיבות את הקונסטרוקציה הן משמעותית עבות יותר ולכן גם יקרות יותר. כמה יקרות? לפעמים אפילו כפול ממחיר גג רעפים נסתר.

❌ קשיים במיזוג – גג רעפים חשוף יוצר חלל גדול מאוד, ולוקח הרבה זמן לקרר או לחמם את החדר ככה. זה לא רק מוסיף לזמן שלוקח למזג את החדר אלא גם מעלה את עלויות השימוש במזגן וחשמל בבית. כדאי לוודא עם הגגן שהוא מתקין בידוד איכותי, עדיף מסוג BTI, כדי למנוע חימום או קירור יתר של החדר.  

❌ ארנונה – גג רעפים חשוף מוסיף לשטח המקורה בבית, ומעלה את מחיר הארנונה שתשלמו על הבית.

❌ תקרה לא נגישה – כשהתקרה גבוהה כל כך, להחליף נורות יכול להיות סיפור. אם לא רוצים לעלות על סולם בכל פעם שנשרפת נורה, כדאי לדאוג לתאורה שמותקנת בקירות או לבתי מנורה עם כבל ארוך.

גג רעפים חשוף עם גופי תאורה נמוכים

חיפויים לגג רעפים חשוף

אנחנו אומרים גג רעפים חשוף, אבל למעשה הרעפים עצמם דווקא יהיו מכוסים בחיפוי כלשהו, והקונסטרוקציה תהיה גלויה לעין. יש מספר חיפויים אפשריים לגג:

גגות חיפוי עץ נוטפדר – לוחות העץ ישולבו בין קורות הקונסטרוקציה, מה שייצור מראה של גג עשוי מעץ. חיפוי מעץ נוטפדר בדרך כלל יהיה כלול במחיר בניית הגג.

גגות חיפוי עץ גלריה – עץ גלריה ייצור אפקט דומה לזה שחיפוי עץ נוטפדר יוצר, אבל מדובר בעץ יוקרתי יותר ולכן גם יקר יותר. חיפוי גג רעפים חשוף בעץ גלריה יכול להעלות את המחיר למ"ר ב-50 עד 100 ₪.

חיפוי עץ בגג רעפים חשוף

 

 

גגות חיפוי גבס – תקרת גבס היא קונספט מוכר, במקרה של גג רעפים חשוף התקרה הזאת תהיה אלכסונית, בהתאם לקורות הגג. תוכלו לבחור בין חיפוי גבס רק בין קורות הקונסטרוקציה, כך שהקורות נשארות חשופות, או חיפוי מלא של כל הגג. שימו לב שגגנים לא מתעסקים בבניית תקרות גבס, ותצטרכו להזמין קבלן גבס כדי שיחפה את הגג עבורכם לאחר שהקונסטרוקציה של גג הרעפים החשוף תסתיים.

חיפוי גבס לגג רעפים חשוף

מחיר גג רעפים חשוף

מחיר מחיר בניית גג רעפים חשוף, לא כולל חיפוי, נע בין 600-1,000 ₪ למ"ר.

מחיר מחיר בניית גג רעפים חשוף עם חיפוי עץ נע בין 1,000-1,200 ₪ למ"ר, תלוי בסוג העץ.

מחיר מחיר תכנון קונסטרוקציה לגג רעפים חשוף נע בין 50-70 ₪ למ"ר.

מחיר בניית הגג מושפע מגודל הגג – ככל שהגג גדול יותר המחיר למ"ר ירד, ומסוג העץ – עץ גושני למשל, יעלה את המחיר בצורה משמעותית. סוג העץ הוא בחירה עיצובית, ואין צורך פרקטי בעץ גושני, אבל זה יפה. 😊


גגנים מומלצים לבניית גג רעפים חשוף

בין אם אתם בונים גג רעפים חשוף כי אתם מוסיפים עליית גג או קומה שניה, ובין אם אתם בונים גג רעפים חשוף כי אתם רוצים להרגיש כאילו אתם גרים בבית עץ בכפר – כדאי שהאיש שיניח גג מעל ראשיכם יהיה בעל מקצוע אמין ומיומן. לכן ריכזנו לכם רשימה של גגנים מומלצים לבניית גג רעפים חשוף עם המלצות של מאות לקוחות קודמים. מוזמנים לקרוא את חוות הדעת ולבחור את הגגן שיבנה לכם גג כפרי חשוף למהדרין.


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק