מוקד מידרג: 1-700-707-233

אריזה והובלה

מעבר דירה יכול להיות תהליך ארוך ומתיש, בעיקר כשלצד ההובלה אנחנו צריכים לארוז את כל החיים שלנו לתוך ארגזים. מה שיכול לחסוך קצת כאב ראש, זמן וכסף זו חברת הובלה שמספקת גם שירותי אריזה. כאן תוכלו לקרוא מתי צריך שירותי אריזה והובלה, כמה זה עולה, איך תארזו את הדירה בעצמכם ואיך כל זה קשור למדבקות צבעוניות? ארזנו לכם את כל הפרטים על אריזה והובלה במאמר אחד.


מתי צריך אריזה והובלה

ברוב המקרים מזמינים שירותי הובלה שכוללים אריזה כשיש כמות גדולה של פריטים שצריך לארוז (כזאת שעולה על כמה ארגזים בודדים), כשאין לעוברים את הזמן לטפל באריזה בעצמם או כשפשוט מעדיפים את הנוחות של אריזת הדירה בידי חברת ההובלה במקום להוסיף עוד דאגה לתהליך מעבר הדירה שגם ככה מתיש. חברת ההובלה לא רק דואגת לאריזה עצמה אלא גם מספקת את הארגזים ואת כל ציוד האריזה הנדרש.

אם אתם יודעים שתרצו לארוז בכוחות עצמכם, אתם מוזמנים לעבור לפסקה הבאה. אם אתם רוצים שהאריזה תהיה חלק משירותי ההובלה, תישארו איתנו.
 


הכנות לקראת אריזה והובלה

אריזה שכוללת הובלה אומנם חוסכת הרבה עבודה, אבל עדיין יש כמה דברים שתצטרכו לעשות כהכנה להובלה:

אחד היפטרו מציוד שאתם לא צריכים: המובילים שיגיעו לארוז את הבית שלכם יארזו אותו "AS IS" כלומר, עם כל מה שיש בתוכו. החוק הוא כזה - מה שלא מה שלא שימש אתכם בדירה הנוכחית לא ישמש אתכם גם בדירה הבאה, והגיע הזמן לזרוק / למסור אותו (הערך של הסרוויס שקיבלתם מדודה עמירה לא יעלה עם הזמן, תעבירו אותו הלאה).

שתיים תאמו ציפיות עם חברת ההובלה: ככל שתתנו לחברת ההובלה כבר בטלפון כמה שיותר פרטים מדויקים, תמנעו הפתעות במעמד התשלום ותעזרו למובילים להגיע עם כמות כוח האדם והציוד המתאימה למעבר שלכם. יש מובילים שיגדילו לעשות ויבואו אליכם כדי לראות את הציוד שמובילים ואת דרכי הגישה לדירה.

במהלך שיחת הטלפון עם חברת ההובלה חשוב שתציינו מה הפריטים שצריך להוביל, כמה ארגזים בערך יהיה צורך לארוז, מה נקודת האיסוף והפריקה של ההובלה, והאם יש צורך בהובלה גם במדרגות.
קשה להעריך מראש בדיוק מה תהיה כמות הארגזים ולכן כן מומלץ שנציג מטעם חברת ההובלה יגיע ויראה בעיניים שלו את כל הציוד שצריך להוביל, הוא כבר ידע לעשות את ההערכה.  אם אין אפשרות לביקור שלו בדירה מומלץ לשלוח בטלפון תמונות וסרטונים של כל הרכוש לחברת ההובלה.

שלוש ארזו בנפרד פריטים יקרי ערך: פריטים יקרי ערך כמו זהב, יהלומים או התכשיט שסבתא העבירה לכם עדיף שתארזו בעצמכם ותיקחו איתכם בזמן ההובלה. מעבר דירה יכול לכלול עשרות ארגזים ולא הייתם רוצים שפריטים יקרים ילכו לאיבוד בין המגבות או ציוד המטבח.

ועוד טיפ קטן: מומלץ לשריין את תאריך ההובלה כמה שיותר מוקדם. בתקופת הקיץ שזאת העונה העמוסה של המובילים מומלץ לקבוע את ההובלה לפחות חודש מראש. בשאר השנה תוכלו להזמין את ההובלה גם שבועיים או שלושה מראש.


אריזה והובלה - תמונות מלקוחות מידרג

הובלת דירה בת שלושה חדרים מאורנית לטל מנשה ...
צילום: יפעת ב. אורנית.
הובלת משרדים כולל שירותי אריזה, פירוק והרכבת ...
צילום: דפנה רושט, כפר סבא.
הובלת פסנתר בתוך תל אביב שכללה שירותי אריזה ...
צילום: יניב אורון, תל אביב.
הובלת דירת חדר מחולון לפתח תקווה כולל שירותי ...
צילום: ליאור צבי ברק, פתח תקווה.
הובלת דירת חדר בתוך ירושלים כולל שירותי אריזה ...
צילום: יובל אשכנזי, ירושלים.
הובלת בית בעל שמונה חדרים בתוך הוד השרון כולל ...
צילום: לאוניד רסקין, הוד השרון.
אריזה והובלה של דירה בת 4 חדרים,
צילום: יפעת ק. תל אביב.
הובלת משרדים מקומה 4 לקומה 5 כולל אריזה.
צילום: עדי קוקו, תל אביב.
הובלה של דירת 4 חדרים מרעננה להרצליה כולל אריזה ...
צילום: אשר ב. נתניה.
הובלת דירה בת שני חדרים בתוך חולון, כולל שירותי ...
צילום: ג'וש מאיר, גבעת אולגה.

אריזה עם הובלה

אחרי שנפטרתם מציוד מיותר ותיאמתם את פרטי האריזה וההובלה עם חברת ההובלות, יגיע היום שלו חיכיתם.

מתי אורזים? יש מובילים שיעדיפו להגיע במיוחד לכמה שעות כדי לארוז את הדירה ויחזרו ביום למחרת להובלה שלה. יש מובילים שיעדיפו לבצע את האריזה וההובלה באותו היום.

כמה זמן זה לוקח? זמן ההובלה והאריזה תלוי כמובן בכמות הפריטים שיש להוביל ובמרחק ההובלה. ברוב המקרים כל תהליך האריזה וההובלה לוקח כיום עבודה, כלומר משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות.


שלב האריזה

ביום ההובלה המובילים יגיעו עם כל הציוד שנחוץ לאריזת הדירה:

ארגז למעבר דירה ארגזי קרטון

ארגז למעבר דירה ניירות אריזה ופצפצים

ארגז למעבר דירה דבק סלוטייפ חזק במיוחד

ארגז למעבר דירה מדבקות וטושים לסיווג הארגזים

חשוב לשים לב שהמובילים כותבים על ארגזי הקרטון לאיזה חדר הם שייכים ומה התכולה שלהם, זה יקל עליכם את שלב הפריקה שיגיע בהמשך.


שלב ההובלה

לאחר האריזה המובילים יעמיסו את כל הרכוש על רכב ההובלה ויקחו אותו לביתו החדש שם יניחו את הארגזים בצורה מסודרת כך שאתם תוכלו לראות מה נמצא בכל ארגז.
 

שלב הפריקה

 זה הזמן לפרוק את המתח ולהתחיל להרגיש בבית. בשלב פריקת הדירה תוכלו להתייעץ עם מסדרת בתים שתעזור לכם להניח כל דבר במקומו המתאים ולייעל את התהליך, או אפילו לבצע את הפריקה עבורכם.
 

אריזה לפני הובלה

אריזה לפני הובלה - ארזו זאת בעצמכם

אם אתם חובבי סדר, ארגון וחלוקה של דברים לפי צבעים, תוכלו (ואולי גם תיהנו) לארוז בעצמכם את הדירה. הנה כמה טיפים למעבר דירה שיעזרו לכם לארוז את הדירה כמו שצריך:

כוכבית ארזו קדם כל חפצים שלא נמצאים בשימוש יום יומי. את תהליך האריזה מומלץ להתחיל כחודש לפני ההובלה. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים להסתובב במבצר של קרטונים חודש שלם, אבל כדאי להתחיל בתהליך המיון. התחילו ממשימות של מיון וזריקה של חפצים שאין להם שימוש וככול שתאריך המעבר מתקרב עברו למשימות גדולות יותר של אריזת חפצים שימושיים יותר.

כוכבית מיינו את הארגזים לפי חדרים. על כל ארגז רשמו לאיזה חדר שייכים החפצים שבתוכו. כדי להפוך את זה לאפילו יותר כיף ומסודר בחרו צבע לכל חדר בבית והדביקו על הארגזים מדבקה בצבע התואם.

כוכבית שימו פריטים כבדים בארגזים קטנים ופריטים קלים בארגזים גדולים. כך תקלו על הסחיבות.

כוכבית הכינו תיק עם דברים חשובים שתצטרכו בימים הראשונים למעבר עד שתתמקמו בבית החדש.

אם אתם תוהים כמה ארגזים צריך למעבר דירה, התשובה היא שבדירת 3 חדרים עם כמות ציוד ממוצעת צריך כ 50-70 ארגזים בגדלים שונים.
 


מחירים של הובלות ואריזה

נתחיל מכך שטווח המחירים של הובלות באופן כללי הוא רחב מאוד. הסיבה לכך היא שהמחיר מורכב מהרבה גורמים שמשפיעים עליו: מרחק ההובלה, האם יש מעלית, היקף ההובלה והתקופה בשנה שבה מובילים.

יש שוני בין חברות ההובלה השונות גם בשיטת התמחור. ישנן חברות שיתמחרו את מחיר האריזה לפי ארגז בעוד אחרות יתמחרו אותו לפי מספר חדרים. בסופו של דבר, המחירים ייצאו דומים בשתי הדרכים וההבדל הוא פשוט שיטת התמחור.

כסף מחיר אריזה והובלת דירת 3 חדרים ינוע בין 2,500-3,500 ₪

כסף מחיר אריזה והובלת דירת 4 חדרים ינוע בין 3,500 – 4,500 ₪

כסף מחיר אריזה והובלת דירת 5 חדרים ינוע בין 4,500-5,500 ₪

כסף המחיר לאריזה לפי ארגז יהיה 30-60 ₪ לארגז כאשר ככל שיש יותר ארגזים לארוז כך המחיר לארגז יורד.
 

אם אתם רוצים לדעת את סדר הגודל של מחיר האריזה וההובלה שלכם, תוכלו לבדוק אותו במחשבון ההובלות של אתר מידרג.
 

כוכבית חשוב לציין שתוכלו להזמין את אריזת הדירה בנפרד מההובלה, ברוב המקרים הזמנה של כל אחד מהשירותים האלה בנפרד יקרה יותר מהזמנת אריזה עם הובלה ביחד.


מובילים מומלצים לאריזה והובלה.

אחרי שהובלנו אתכם בין כל הדברים שחשוב לדעת על אריזה והובלה הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה ולהתקשר לחברת ההובלה. כמובן שלא נעזוב אתכם עכשיו ובדיוק בשביל המקרה הזה הכנו בשבילכם רשימת מובילים מומלצים המתמחים בהובלה עם אריזה. שיהיה מעבר מוצלח!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מי דואג לארגזים באריזה עם הובלה?

כשמזמינים הובלה שכוללת אריזה חברת ההובלות דואגת לספק את הארגזים ואת כל ציוד האריזה שצריך.

כמה זמן מראש להזמין שירותי אריזה והובלה?

את האריזה וההובלה מומלץ להזמין כחודש וחצי מראש בחודשי הקיץ ושלושה שבועות מראש בשאר השנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק