מוקד טלפוני: 1-700-707-233

הובלות משרדים

הובלת משרדים עלולה להיות עסק קצת מבלבל. מאיפה מתחילים לארוז ואיך אפשר לבצע את ההובלה במהירות ויעילות, כדי לא לקטוע את רצף העבודה במשרד? במדריך הבא נסביר איך מתבצעת הובלת משרדים, כמה זה הולך לעלות לכם, וגם – איך לבחור חברת הובלות להובלות משרדים.

הובלות משרדים | כיסא משרדי

 


הובלת משרדים - מאיפה מתחילים?

הובלת משרד לפני שאתם בוחרים חברת הובלות, חשוב לוודא שמדובר בחברת הובלות המתמחה בהובלות משרדים. מה זה אומר בעצם? הכוונה היא שחברת ההובלות תוכל לבצע פירוק והרכבה של רהיטים בצורה טובה ומקצועית. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל תופתעו לשמוע כמה חברות הובלות לא בהכרח עושות זאת. הסיבה לכך היא שבמקרה של הובלת משרדים, כמעט תמיד יש צורך בהעברת הרבה מאוד ריהוט שצריך לפרק ולהרכיב במשרד החדש. אז אם אתם לא רוצים לגייס את כל העובדים שלכם ליום כיף של הרכבת שולחנות (ואנחנו לא אומרים שזה רעיון רע מחייך), עדיף שתבחרו חברת שמתמחה בכך.

 הובלת משרד עוד דבר שכדאי לבדוק לפני הובלת המשרד הוא גודל המשאית של המובילים (וזה טיפ שכדאי לאמץ באופן כללי לפני כל הובלה). אתם לא רוצים להגיע ליום ההובלה ולהיתקע עם משאית קטנה שלא מכילה עשירית מתכולת המשרד, וגם להפך. אם המשרד שלכם קטן וקומפקטי אין סיבה להביא משאית גדולה שתחסום את כל הרחוב שלכם.

 הובלת משרד דבר אחרון שמומלץ מאוד לוודא לפני הובלת המשרד הוא הביטוח של המוביל. אל תתביישו לשאול איזה ביטוח יש לחברת ההובלות ומה בדיוק הוא מכסה. במקרה של הובלת משרדים המכילים ציוד יקר, חשוב במיוחד לוודא שהביטוח מקיף מספיק ויכסה את כל העלויות במקרה של בעיות בהובלה.


הצעת מחיר להובלת משרדים

בשונה מהובלות אחרות, במקרה של הובלת משרדים חשוב במיוחד שחברת ההובלות תגיע אליכם למשרד כדי לתכנן את ההובלה. ככה חברת ההובלות תוכל להבין מה גודל המשרד, איפה החנייה הקרובה, כמה סבלים עליהם להביא ובהתאם לכל הגורמים האלו – לתת לכם הצעת מחיר מתאימה.

כמו כן, במסגרת הסיור הזה המובילים יעשו רשימה מסודרת של כל הפריטים שיש להעביר במסגרת ההובלה – ארזים, שולחנות, ארונות, ממש הכל. שכן הובלת משרדים מתומחרת לפני מספר הפריטים שיש להוביל. לרוב המחיר עבור כל פריט ברשימה יעמוד על 30-50 ₪. במידה ומדובר בריהוט הדורש פירוק והרכבה מחירו יעלה ל-100-150 ₪.

שימו לב שלא כל חברות ההובלות יגיעו אליכם כדי לראות את המשרד. במקרה כזה אל תוותרו על מראה עיניים ותוכלו פשוט לשלוח למובילים תמונות של המשרד ורשימה של הדברים שאתם מעוניינים להעביר, ובהתאם לגורמים האלו לקבל הצעת מחיר.

הובלת משרד

 


מה עושים ביום ההובלה?

קבעתם את ההובלה והגיע היום הגדול? מעולה. אם סגרתם עם חברת ההובלות גם שירותי אריזה, הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא לוודא שהמחשבים מנותקים ומפורקים – שכן רוב המובילים לא מתעסקים בפירוק והרכבה של מחשבים וציוד חשמלי. מעבר לזה, המובילים פשוט יגיעו ויארזו את הציוד במשרד, יעטפו אותו בניילונים ויסדרו בארגזים בהתאם לחדרים במשרד.

אחרי שהכול ארוז אפשר להתחיל להתעסק בהובלה, ומכאן אתם כבר יכולים לנחש מה בדיוק הולך להיות. המובילים פשוט יעבירו את כל הציוד למשאית, יאבטחו אותו וייסעו למשרד החדש. וכשמגיעים למשרד החדש – המובילים יפרקו את הציוד בחדרים המתאימים.

זה אולי נשמע פשוט, אבל חשוב לדעת שהתהליך הזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן. הובלת משרד יכולה להסתיים ב5 שעות, אבל יכולה לקחת גם ימים שלמים, במידה ומדובר במשרד גדול במיוחד או הובלה ליעד רחוק. גם זה משהו שחשוב לבדוק עם המובילים כשהם מגיעים לבדוק את השטח.

הובלת משרדים | אריזה

 


חברות הובלות מומלצות להובלת משרדים

הובלת משרדים יכולה להיות כאוס מוחלט, אבל היא ממש לא חייבת! עם חברת הובלות מומלצת ואמינה, המתמחה בהובלה משרדים, תוכלו לעבור למשרד החדש בקלות ובמהירות. אז איפה מוצאים חברת הובלות כזאת? ממש כאן מופיעות חברות הובלות להובלת משרדים, עם המלצות וציונים מלקוחות קודמים. לאחר הובלת המשרד אנחנו מתקשרים ללקוח, מקבלים ממנו חוות דעת עבור חברת ההובלות ומעדכנים את הדירוג באתר!






אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק