עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

אחסון תכולת דירה

שירות אחסון תכולת דירה מאפשר לאחסן את כל החפצים והרהיטים מהדירה במקום אחד, מבוטח ומאובטח בתשלום חודשי. ממש כאן אחסנו עבורכם את כל המידע על המחיר, מה כדאי לעשות לפני אחסון תכולת הדירה ומה היתרונות בשירות הובלה ואחסון אצל אותו ספק. הכינו את הקרטונים, יצאנו לדרך.


אחסון תכולת דירה

אם הגיעה השעה לעזוב את הדירה אבל הבית החדש עוד לא מוכן לכניסה, אתם עוברים לחול לתקופה או שאתם פשוט רוצים לפנות קצת מקום בדירה הקיימת, תוכלו לאחסן את תכולת הדירה במחסן. זה עובד כך שחלק מאנשי ההובלה מחזיקים בבעלותם מחסנים ובמקרים אחרים תשכרו בעצמכם חלל אחסון ואליו המוביל יוביל את ציוד הדירה.

בין אם אתם משתמשים בשירותי האחסון של המוביל או בשירותי אחסון עצמאיים, מחיר האחסון נגבה פר חודש ונקבע בהתאם לנפח הציוד שלכם.

שירות האחסון לרוב לא מוגבל בזמן, בכל חודש התשלום ירד עד שתודיעו שאתם מעוניינים להוציא את תכולת הדירה מהאחסון.

שימו לב קחו בחשבון שלרוב נדרשת הודעה של בין שבוע לשבועיים על פינוי המחסן. למה? כי אתם הרי לא מגיעים בעצמכם לפנות את הציוד אלא צריכים להזמין גם שירותי הובלה (של המאחסן או שירות הובלות חיצוני) ולכן יש צורך בתכנון מוקדם של הפינוי ויידוע של בעלי המחסן. אולי אפילו תצטרכו להזמין הובלת משטחים.
 

מחסנים לאחסון תכולת דירה

הסכם שירותי אחסנה

אמנם תכולת הדירה תהיה רחוקה מהעין אבל היא לא תהיה רחוקה מהלב. לכן, לפני שאתם מפקידים את כל החפצים מהדירה שלכם במקום אחד, עברו על הסכם האחסנה.

מדובר בחוזה שאתם חותמים מול ספק שירות האחסון ומכיל בתוכו את רשימת התכולה שאתם מאחסנים במחסן, עלות האחסנה, תנאי הגישה במחסן ועוד.

 

הסכם שירותי אחסנה הוא חוזה לכל דבר ולכן לפני החתימה וודאו את הפרטים הבאים כדי שלא תופתעו –

צק ליסט רשימת הפריטים – הקפידו לציין את כל הפריטים שאתם מאחסנים ואת שווים כך שהביטוח יכסה במדויק את כל התכולה המאוחסנת.

צק ליסט השתתפות עצמית – בדקו מה ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של נזק לציוד.

צק ליסט תנאים מיוחדים – שימו לב אם יש דברים שאסור לאחסן במחסן. מלבד דברי מאכל וחומרים דליקים שעלולים לגרום נזק נרחב למקום (הגעת מזיקים או שריפה), ההגבלות האחרות נוגעות בעיקר לכיסוי ביטוחי.

לדוגמה, ברוב ההסכמים מצוין שאין לאחסן תכשיטים וכסף. כדאי שתיקחו בחשבון שאם תבחרו לאחסן חפצים כאלה, במקרה של נזק, לא תוכלו לבקש עבורם פיצוי.
 

תכולת דירה באחסון

טיפים להובלה ואחסנה

מעבר דירה יכול להיות עניין מלחיץ ויקר, על אחת כמה וכמה כשאתם נדרשים לאחסן את תכולת הדירה ולא מגיעים כבר לדירה המיוחלת.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף ולהרוויח שקט נפשי:

 

ארגז למעבר דירה אריזה – אמנם במחסן יעשו הכל כדי לשמור על תכולת הדירה שלכם אבל אף פעם אי אפשר להיות זהירים מידי. בשונה מאריזה למעבר דירה בה הארגזים יפרקו מיד (או לפחות רובם), בהובלת תכולת דירה לאחסון, הארגזים ישבו במקום זמן רב, שבועות ואפילו חודשים.

לכן כדאי לארוז את התכולה בארגזים איכותיים ועמידים ולעטוף היטב את הרהיטים בחומרי אריזה מתאימים כמו ניילון נצמד, פצפצים וכו'.

דבר חשוב נוסף הוא לא לארוז מוצרים מתכלים כמו פירות ירקות ובכלל דברי מאכל.

 

ארגז למעבר דירה סינון פריטים – כפי שציינו, תמחור אחסון תכולת דירה נעשה לפי נפח האחסון. לכן, כדאי לחשוב מראש מה תרצו שימשיך אתכם הלאה לפרק הבא בחייכם (אם לא הרמתם את המשקולות מהיום שקניתם אותן, אולי כדאי לשקול אם אתם רוצים להעביר אותן איתכם). מומלץ לבצע מראש סינון של החפצים והריהוט שברשותכם כדי להוזיל את עלות השירות.

 

ארגז למעבר דירה נוכחות בזמן הפריקה במחסן – כדאי שתגיעו בעצמכם למקום האחסון בזמן הגעת ההובלה וסידור תכולת הדירה כדי לוודא שיחידת האחסון היא בגודל שקבעתם, אתם יודעים איך ואיפה הציוד שלכם ממוקם ותוכלו לישון בשקט (בידיעה שהמיטה שלכם מאוחסנת בבטחה).
 


הובלה ואחסון תכולת דירה

כמו שאמרנו, אתם יכולים לשכור מחסן ולדאוג להובלה בעצמכם, או לשכור מוביל שמספק גם שירותי אחסון תכולת דירה.

לשכירת שירותיו של מוביל שהוא גם בעל מחסן ישנם כמה יתרונות –

 

וי אחריות – אם חלילה קורה נזק לציוד במהלך ההובלה או האחסון, האחריות נמצאת תחת אותו גוף. למה זה יתרון? כי כך נמנע מצב בו המוביל מטיל את האחריות על המאחסן או להיפך ואתם נופלים בין הכיסאות שהיו אמורים להיות מאוחסנים בבטחה.

וי מחיר – על מחירי אחסון תכולת דירה נפרט מיד אבל כבר עכשיו נגיד שאם אתם מזמינים מוביל שברשותו מחסן ומבצעים דרכו את ההובלה מהדירה, אחסון התכולה וההובלה לדירה החדשה בהמשך, ברוב המקרים הוא יוזיל את המחיר הכללי של ההובלה והאחסון ביחס למחיר שתקבלו אם תיקחו כל שירות בנפרד.

וי נוחות – מעבר לכסף שתחסכו, כשתכולת הדירה בידי מוביל אחד, זה חוסך הרבה התעסקות של תיאום בין המוביל למאחסן.

לדוגמה, במידה ולא תוכלו להגיע למחסן בעת הפריקה תצטרכו לספק למוביל ייפוי כוח לפעול בשמכם ואיש קשר משירות האחסון כדי שהוא יוכל לתאם מולו את ההגעה ולפרוק את הציוד. אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל לנו זה נשמע כמו משחק טלפון שבור, וזה הרבה פעמים מתכון לצרות.
 

הובלת תכולת דירה לאחסון

מחיר אחסון תכולת דירה

מחיר אחסון תכולת דירה תלוי בנפח התכולה שאתם מעוניינים לאחסן (נמדד בקוב – מטר מעוקב), לכן טווח המחירים רחב מאוד. את נפח התכולה יעריך בעל המחסן לרוב לפי מספר החדרים.

שימו לב בנוסף, בעל מחסן שמפסק לכם שירות הובלה יוכל להעריך את הנפח גם באמצעות כמה מקום תתפוס תכולת הדירה במשאית. לדוגמה, אם מדובר במשאית בנפח 40 קוב והציוד שלכם ממלא חצי ממנה, נפח תכולת הדירה הוא כ-20 קוב.

 

מחיר ממוצע לאחסון תכולת דירה בת 2 חדרים נע בין 570-800 ₪ לחודש ואילו מחיר אחסון תכולת דירה בת 5 חדרים נע בין 1,100-1,320₪ לחודש.

ככל שכמות הפריטים עולה מחיר האחסון עולה אבל ברוב המקומות המחיר פר קוב ירד.

יתרון המחיר כולל ביטוח תכולה בסיסי בשיעור של 0.18%.

 

 מספר חדרים

 נפח ממוצע (קוב)

 מחיר לקוב (₪)

 סה״כ מחיר (₪)

 2 חדרים

 15

 38-53

 570-800

 3חדרים

 20

 39-47

 800-950

 4 חדרים

 25

 38-45

 950-1,125

 5 חדרים

 30

 36-44

 1,100-1,320

 

מחיר ההובלה למחסן הוא כמחיר הובלה רגילה לדירת קרקע והוא מושפע מאותם גורמים כמו כל הובלה אחרת – מרחק ההובלה, פירוק והרכבה של רהיטים, מדרגות, שימוש במנוף ועוד.


מובילים מומלצים לאחסון תכולת דירה

עכשיו, כשהבנתם שמחוז חפצם של החפצים שלכם הוא במחסן ביחד עם שאר תכולת הדירה תוכלו לבחור מוביל מקצועי שמספק שירותי אחסון לתכולת דירה מרשימת המובילים המדורגים באתר. שיהיה אחסון בטוח והובלה נעימה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה הסכם שירות אחסנה?

הסכם שירות אחסנה הוא חוזה שאתם חותמים מול ספק שירות האחסון וכולל בתוכו את עלות השירות, תנאי האחסון והביטוח, רשימת פריטים והגבלות.

למה לשים לב בהסכם שירות אחסנה?

כדאי לשים לב לשלושה דברים עיקריים בהסכם האחסנה - 

1. מילוי דקדקני של רשימת הפריטים כדי לוודא של כל התכולה מתועדת ומבוטחת.

2. סכום ההשתתפות העצמית במקרה של נזק.

3. תנאי אחסון מיוחדים - הגבלות על אחסון פריטים מסויימים או איסור על אחסונם.

מה היתרונות בשירות הובלה ואחסון מאותו ספק?

היתרונות באחסון תכולת דירה אצל ספק שגם מבצע את ההובלה הם אחריות ביטוחית מקיפה על כל שלבי ההובלה והאחסנה, מחיר זול יותר לרוב של השירות הכולל ונוחות.

איך לארוז לאחסון תכולת דירה?

כדאי לארוז את תכולת הדירה בארגזים עמידים ולעטוף היטב בניילון נצמד את הרהיטים.

כמה עולה אחסון תכולת דירה?

טווח המחירים של אחסון תכולת דירה הוא רחב מאוד מפני שהוא תלוי בנפח התכולה שלכם - 

מחיר אחסון תכולת דירת 2 חדרים נע בין 570-800 ₪ לחודש.

מחיר אחסון תכולת דירת 3 חדרים נע בין 800-950 ₪ לחודש.

מחיר אחסון תכולת דירת 4 חדרים נע בין 950-1,125 ₪ לחודש.

מחיר אחסון תכולת דירת 5 חדרים נע בין 1,100-1,320 ₪ לחודש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק