עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

הובלה, פירוק והרכבה

אם אתם זקוקים לפירוק והרכבה של רהיט גדול במסגרת ההובלה, ברוב המקרים חברת ההובלה תוכל לספק לכם את השירות בתוספת של 100-150 ש"ח לרהיט. במאמר הבא תוכלו לקרוא מתי תצטרכו הובלה עם פירוק והרכבה, כמה זה צריך לעלות ועל מה חשוב להקפיד אם עושים פירוק והרכבה לפני הובלה באופן עצמאי. בקיצור, כל מה שצריך לדעת כדי שההובלה לא תגרום לכם להתפרק.


מתי צריך הובלה עם פירוק והרכבה

שירות ההובלה יכלול פירוק והרכבה כשיש רהיטים שאי אפשר להוביל בשלמותם ממקום למקום מכיוון שהם לא יעברו במשקופים, ברכב ההובלה או שיהיו כבדים מדי לסחיבה.

ומתי לא ניתן לבצע פירוק והרכבה במסגרת הובלה? כשצריך להוביל רהיטים ישנים מאוד כמו ארונות וינטג' יקרים רוב המובילים לא יסכימו לקחת את הסיכון שהרהיט האהוב שלכם לא ישרוד את תהליך הפירוק וההרכבה. 

מה עושים כשאי אפשר לפרק רהיטים? במקרים כאלה מובילים את הרהיט בשלמותו על ידי הובלה עם מנוף שיוריד ויעלה אותו לתוך הבית ישירות דרך החלון (במידה ויש חלונות מספיק רחבים בבית).

כסף הובלה עם מנוף תוסיף עוד 450 -550 ₪ למחיר ההובלה.
 

הובלת רהיטים אחרי פירוק והרכבה

רהיטים שדורשים פירוק והרכבה בהובלה

אם אתם עומדים בפני הובלה ולא בטוחים עבור איזה רהיטים צריכים פירוק והרכבה, הנה רשימה שלהם:

מיטה - כשיש מיטה יחסית מאסיבית שמורכבת מכמה חלקים כמו מיטת קומותיים או מיטה זוגית גדולה יהיה צורך לפרק את ראש המיטה מהבסיס שלה ומהרגליים כדי להוביל אותה. אם מדובר במיטה פשוטה מאוד שמורכבת מבסיס ורגליים קצרות בלבד, לא תמיד יהיה צורך בפירוק והרכבה כדי להוביל אותה.
כסף מחיר הובלת מיטה כולל פירוק והרכבה ינוע לרוב בין 400-800 ₪.

שידה / מזנון - 
אם המזנון או השידה לא גדולים במיוחד, יש סיכוי טוב שיהיה מספיק לעטוף אותם בניילון נצמד לשמירה משריטות ולהוביל אותם בשלמותם. גם אם כן צריך לפרק מדובר בפירוק והרכבה יחסית פשוטים.
כסף מחיר הובלת שידה או מזנון כולל פירוק והרכבה ינוע לרוב בין 400-600 ₪.

 ארון - כמעט בכל הובלת ארון יהיה צורך בפירוק והרכבה. יש מקרים נדירים שבהם מובילים ארון בשלמותו, זה קורה לרוב אם מדובר בארון קטן (בגובה של עד 1.80) של שתי דלתות.

הובלת ארון היא המורכבת ביותר ותלויה בסוג הארון, כמה דלתות יש לו, האם זה ארון סגירה או הזזה (שאותו מסובך יותר לפרק) והאם הארון מקובע לקיר. את כל הפרטים האלה תצטרכו לתת למובילים לפני ההובלה.
כסף מחיר הובלת ארון כולל פירוק והרכבה ינוע לרוב בין 600-1,200 ₪.
 

פירוק ארון לפני הובלה


 מקרר - כשמדברים על פירוק והרכבה בהובלת מקרר הכוונה היא לפירוק דלתות המקרר. עושים את זה במקרים שבהם המקרר לא יכול לעבור בפתח המשקוף או המעלית כשהדלתות מחוברות אליו.
כסף פירוק והרכבת דלתות בהובלת מקרר יוסיפו עוד 100-150 ₪ למחיר ההובלה.
 

 שולחן אוכל - אם יש לכם שולחן אוכל גדול יהיה צורך לפרק את הרגליים ואת הפלטות שמרכיבות אותו כדי להוביל אותו בשלום. גם כאן חשוב לעטוף את חלקי השולחן בניילון נצמד למניעת שריטות.
כסף מחיר הובלת שולחן אוכל כולל פירוק והרכבה ינוע לרוב בין 400-600 ₪.

 ספה -
 הרבה פעמים קל להוביל ספות גם בלי פירוק והרכבה. מתי יהיה צורך בפירוק והרכבה של ספה? אם הספה גדולה מאוד (מעל 2 מטרים) כך שאי אפשר להוביל אותה בחתיכה אחת או אם מדובר בספה שמתפרקת לשני חלקים עם ארגז מצעים בתחתית שלה כמו ספת נוער או שזלונג.
כסף מחיר הובלת ספה כולל פירוק והרכבה ינוע לרוב בין 500-700 ₪.

 


טיפים להובלה שכוללת פירוק והרכבה

הנה הדברים שמומלץ לעשות כדי לעבור הובלה שכוללת פירוק והרכבה בשלום:

אחת עדכנו את חברת ההובלה מראש אילו רהיטים צריך להוביל ולפרק. כשזה מגיע לתחום ההובלות כל חוויית ההובלה יכולה לקום וליפול על תיאום ציפיות נכון. לכן, דאגו שהמובילים יודעים בדיוק איזה רהיטים הם צריכים לפרק ולהרכיב וידאגו שיהיה ביום ההובלה איש צוות שמיומן בפירוק והרכבה. זה יאפשר להם להגיע מוכנים עם כל הציוד שצריך וימנע מכם הפתעות בצורת תוספת מחיר במעמד התשלום.
כוכבית אם אתם עושים הובלה גדולה, אנחנו ממליצים שנציג של חברת ההובלה יגיע אליכם הביתה כדי לתת הצעת מחיר ולראות בעיניים את כל הציוד שצריך להוביל. במידה ולא מתאפשרת הגעה פיזית, כדאי לשלוח תמונות של כל הרכוש שצריך להוביל לחברת ההובלה.

שתיים בדקו האם השירות כולל גם קיבוע של הארון. בארונות קיר יש צורך בעיגון- קיבוע של הארון לקיר על ידי קדיחה. קידוח כזה דורש מיומנות כדי לא לפגוע בחוטי חשמל או צנרת שנמצאים בתוך הקיר ולכן ישנן חברות הובלה שמבצעות את הקיבוע של הארונות וישנן חברות שלא עושות את זה. גם את זה תצטרכו לברר בשיחת הטלפון עם חברת ההובלה.

 מספר שלוש דעו מראש איפה יונחו הרהיטים בבית החדש. כדי לשמור עליהם, רצוי להזיז כמה שפחות רהיטים אחרי הרכבה (במיוחד ארונות). לכן, תכננו מראש איפה תרצו להניח את הרהיטים שיעברו הרכבה כדי שהמובילים ירכיבו כל דבר במקום שלו בלי צורך בגרירות והזזות מיותרות.

מספר ארבע דאגו לרוקן את הארונות לפני ההובלה. ארונות ריקים יחסכו זמן להובלה ויאפשרו למובילים לגשת ישר למלאכת הפירוק.


הובלה פירוק והרכבה - תמונות מלקוחות מידרג

הובלה של דירת חדר בתוך תל אביב, כולל פירוק ...
צילום: בעילום שם
הובלה של דירה כולל פירוק והרכבה של רהיטים.
צילום: בלה איידלמן, ראשון לציון.
הובלת דירת שלושה חדרים מחיפה לגבעתיים כולל ...
צילום: גיל גבע, קרית אונו.
הובלת דירה של 4 חדרים כולל פירוק והרכבה של ...
צילום: ז. ק. ירושלים.
הובלה, פירוק והרכבה של מיטת קומתיים כולל מזרונים. ...
צילום: אביתר א. גבעת שמואל.
הובלה של דירה בת 3 חדרים הכולל פירוק והרכבה ...
צילום: א. מ. כפר סבא.
הובלה של דירת 4 חדרים מירושלים לדירת דופלקס ...
צילום: מאיר שרביט, ירושלים.
הובלת משרדים כולל שירותי אריזה, פירוק והרכבת ...
צילום: דפנה רושט, כפר סבא.
הובלה של דירת ארבעה חדרים בתוך תל אביב, כולל ...
צילום: ‫עמנואל קרמר‬‎, תל אביב.
הובלת דירת ארבעה חדרים כולל פירוק והרכבת רהיטים ...
צילום: גידי ו. תל אביב.

פירוק והרכבה להובלה – עשו זאת בעצמכם

אם יש לכם ידיים מיומנות וציוד בבית, תוכלו לחסוך את השירות והמחיר של פירוק והרכבה בזמן ההובלה ולעשות את זה בעצמכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע פירוק והרכבה בעצמכם:

רכב הובלה שמרו היטב על כל הברגים. כשתפרקו את הרהיטים תצטרכו להוציא את הברגים שחיברו אותם. שימו לב לשמור על הברגים כדי שתוכלו להשיב את הרהיט לקדמותו.

רכב הובלה צלמו כל שלב בפירוק. עבדו בצורה מסודרת וצלמו את שלבי הפירוק, זה יעזור לכם לדעת איזה חלק שייך לאן כשתבואו להרכיב מחדש. גם לכתוב על חלקי הרהיט מספרים בעיפרון יכול לעזור.

רכב הובלה השתדלו להרכיב על משטח. כדי לשמור על רהיטי העץ ועל הרצפה, השתדלו להרכיב אותם על משטח ולא ישירות על הרצפה. אם בדיוק עברתם דירה, תוכלו לפרוס את ארגזי הקרטון מאריזת הדירה על הרצפה ולהתחיל בהרכבה.


מובילים מומלצים להובלה פירוק והרכבה

עכשיו כשאתם מומחים בכל הנוגע להובלה, פירוק והרכבה הגיע הזמן להובלה עצמה. בשביל זה הכנו לכם רשימת מובילים מומלצים המובילים בתחום של פירוק והרכבה בהובלה. שיהיה בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מתי צריך הובלה, הרכבה ופירוק?

הובלה, הרכבה ופירוק עושים בדרך כלל כשיש רהיטים שמסובך להוביל אותם בשלמותם ויש צורך לפרק אותם.

איזה רהיטים צריכים הובלה ופירוק לפני הובלה?

הרהיטים שלרוב צריכים פירוק והרכבה הם: ארונות, שידות, מזנונים, מיטות וספות.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק