מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי משרדים

עוברים משרד? מזל טוב! עכשיו הגיע השלב לפינוי המשרד הישן. פינוי משרדים כולל בתוכו פינוי ניירת, מוצרי חשמל רבים ורהיטים כבדים. את הציוד שמפונה צריך להעביר למיחזור, גריסה או הטמנה בהתאם לסוג הפריט. מה נדרש מכם בעת פינוי המשרד וכמה זה יעלה לכם - פנו לנו את הדרך כי הבאנו את התשובות איתנו


הכנה לפינוי משרד

פינוי משרד הוא לרוב פינוי גדול יותר מפינוי דירה כי הוא כולל המון פריטים שונים (אלא אם כן מתייחסים לפינוי דירת אגרנות).

מפנה משרדים יוכל להשאיר את המשרד שלכם ריק לחלוטין אבל זה עדיין משאיר אתכם עם מעט עבודת הכנה:

אחד מיון של החפצים - הכי קל כשרוצים לפנות הכל, אבל אם זה לא המצב צריך להפריד בין חפצים לפינוי וחצפים לשמירה. אם יש ברשותכם ניירת מסווגת לגריסה, רצוי לשמור אותה בערימה נפרדת כי היא תפונה למקום מיועד לכך (על ידי המפנה אם תבקשו או שתוכלו לפנות את הנייר בעצמכם).

שתיים בדיקה לגבי מעלית משא - אם יש כזו במשרדכם היא תוזיל את הפינוי וגם תקל עליו. למה אתם צריכים לברר עליה? בדרך כלל ניתן להשתמש במעלית בשעות מוגדרות בימים מסוימים, אז שימו לב שאתם קובעים את הפינוי בזמן המתאים.

 

משרד לפני פינוי

פינוי המשרד

מפנה המשרדים יגיע עם ארגזים ועם כל הכלים שנדרשים לו לפינוי ופירוק של החפצים בחלל המשרד – כולל ארגז כלים מכובד ומשאית. איך זה יעבוד?

ארגז לפינוי דירה פינוי המשרד ישבית את הפעילות בו ויימשך בין יום שלם לכמה ימים (לדוגמא, פינוי משרד שגודלו 250 מ''ר יקח כיומיים). חשוב לדאוג שביום הפינוי המשרד ריק מאנשים ומאפשר למפנים לעבוד ביעילות.

ארגז לפינוי דירה המפנים ירוקנו את המשרד לחלוטין (כולל פינוי של השטיחים על הרצפה והמנורות בתקרה) ויעבירו את הפריטים בו למקומות מורשים על פי החוק. פינוי מוצרי חשמל מחייב פינוי לאתרי מחזור או הטמנה וגם לפינוי רהיטים יש כללים שונים בכל עיר. חשוב לוודא שהמפנים מודעים לחוק ומפנים בהתאם כי הקנס על פינוי במקום לא מתאים יוטל על מי שהזמין את הפינוי.

ארגז לפינוי דירה המפנה ישאיר את המשרד ריק ויעביר מטאטא לאחר שהוא יסיים את העבודה. אם אתם נדרשים להחזיר משרד נקי שימו לב שתצטרכו לדאוג לזה בנפרד מהפינוי, תוכלו להיעזר בחברות ניקיון מומלצות.

 

פינוי משרד

מחיר פינוי משרדים

מחיר פינוי משרד ינוע בין 1,500 ל-5,000 ₪. למה הטווח גדול כל כך? המחיר תלוי בכמה גורמים – גודל המשרד, הנגישות לפינוי וגם מורכבות הפינוי.

אם הציוד במשרד שלכם חדש יחסית, מפנה הדירות יוכל למכור אותו לקזז את המחיר מעלות הפינוי (ואולי אפילו לבצע את הפינוי בחינם או לקנות את התכולה) -

לדוגמא, מחיר פינוי תכולת משרד בגודל 250 מ''ר יעמוד על כ- 1500 ₪ אם יש הרבה ציוד שניתן למכור. לעומת זאת, פינוי תכולת משרד באותו גודל שכולל הרבה רהיטים ישנים ומעט חפצים למכירה יעלה כ- 3,700 ₪.

 

איך תוכלו להוזיל את מחיר פינוי המשרד?

מלבד מכירה של ציוד שמיש מהמשרד, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי להוזיל את מחיר הפינוי:

משאית פינוי דירה סידור החפצים לפינוי בערמות מסודרות לפי סוג החפץ – מכשירי חשמל במקום אחד, רהיטים במקום אחר וכך הלאה.

משאית פינוי דירה פירוק עצמאי של רהיטים שלא יעברו בדלת / יכנסו למעלית.

משאית פינוי דירה פינוי עצמאי של ניירת לגריסה – נייר לגריסה בדרך כלל מפונה למקום מחזור נפרד, לכן –אם תפנו אותו בעצמכם המפנה לא יצטרך להגיע לכמה אתרי מיחזור או הטמנה (וגם נייר זה בדרך כלל הכי פחות כבד).

 

מחשבים מהמשרד לפינוי

מה מייקר את מחיר פינוי המשרד?

מנוף שימוש במנוף – אם המשרד שלכם לא נמצא בבניין בו יש מעלית משא – שימוש במנוף הרמה ייקר את מחיר הפינוי משמעותית. שימוש במנוף לפינוי עד קומה שישית יעלה כ-400 ₪ לשעה. מעל לקומה שישית המחיר יעלה לכ-1,000 ₪ לשעה.

זמן כמות המפנים ולחץ בזמן – אם אתם זקוקים לפינוי המשרד בזמן מוגבל, המפנה יצטרך הרבה עובדים כדי להצליח לרוקן את המשרד שלכם במעט זמן - וככל שיהיו יותר עובדים, מחיר הפינוי יהיה גבוה יותר.

מזגן עילי פינוי מזגנים וקירות – פירוק ופינוי של מזגנים וקירות הוא מורכב יותר ולכן יעלה את מחיר הפנוי בכ-500 ₪. כדאי לוודא מראש שהמפנה שלכם מתעסק עם פירוק ופינוי של מזגנים, למרות שרובם אכן מוכשרים לזה.

שימו ♥ – פינוי משרדים בעקבות פשיטת רגל יהיה על חשבון פושט הרגל ולא הוצאה לפועל.


פינוי משרדים לתרומה

אם החפצים שלכם במצב טוב, תוכלו לתרום אותם לעמותות שונות, כמו פתחון לב או בית השאנטי, שיפנו לכם את הרהיטים בחינם וימצאו להם בית חדש ואוהב. לפעמים גם מפנה המשרדים יוכל לדאוג לתרומת הציוד מהמשרד שלכם אבל לרוב תצטרכו למצוא את העמותה ולתאם איתה בעצמכם.

משרד לאחר פינוי, ניקוי ועיצוב

מפני משרדים מומלצים

משרד שמתרחב או שינוי עסקי – פינוי משרדים יכול להיות הרבה יותר פשוט אם לא תצטרכו לדאוג לו בעצמכם (כמו כל דבר – לא?). בדיוק בשביל זה גיבשנו רשימה של מפני משרדים מומלצים שקיבלו חוות דעת מלקוחות קודמים. אם אתם תוהים איך זה הגיוני שלכולם יש ציון כל-כך גבוה זה בגלל שכל מפנה שהדירוג שלו יורד מתחת ל-9 יורד מהאתר. בסיום פינוי המשרד צוות מידרג יצור קשר גם איתכם כדי לקבל חוות דעת, כך הביקורות נשארות תמיד מעודכנות 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה המחיר של פינוי משרד?

מחיר פינוי משרד ינוע בין 1,500 ל-5,000 ₪. 

אם המפנה ימכור חפצים מהמשרד שלכם הוא יוכל לקזז את הרווח מהמחיר שהוא גובה מכם. 

איך ניתן להוזיל את מחיר פינוי המשרד?
  • לסדר את החפצים בערמות מתאימו ת לפי מקומות פינוי - מוצרי חשמל, רהיטים, ניירת - כל דבר בנפרד - לחסוך למפנה את מלאכת המיון.
  • פירוק עצמאי של רהיטים שלא יעברו בדלת או יכנסו למעלית לפני הגעת המפנה. 
  • פינוי עצמאי של ניירת לגריסה
ניתן לפנות את הריהוט מהמשרד לתרומה?

אפשר לפנות את הרהיטים לתרומה. תוכלו לבקש מהמפנה שלכם למסור את החפצים לכל עמותה וגם לתאם עם עמותות בעצמכם שחלקן אף יובילו את הרהיטים על חשבונם. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק