עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן

לדירת קבלן יתרונות ברורים, היא חדשה מהניילון, נמצאת בניין חדש ונעים והיא גם בטיחותית. אז נכון, לא תמיד העיצוב הסטנדרטי של דירת קבלן יתאים לכם כמו כפפה ליד אבל תמיד אפשר לקנות כפפה חדשה, או במקרה הזה - לעצב את הדירה. עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן יכול להפוך את הבית שלכם לפרקטי, מותאם לצרכים הספציפיים שלכם וגם כמובן ליפה ואסתטי יותר. במאמר הבא ריכזנו רעיונות לעיצוב, הסבר על התהליך וגם מחירים. מתחילים!


תהליך עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן

כשרוכשים דירת קבלן מקבלים לרוב שתיים או שלוש אפשרויות לעיצוב, האופציות האלו לא תמיד יתאימו לרצונות ולצרכים שלכם. במקרים כאלה כדאי לחשוב על עיצוב דירת קבלן עוד לפני הבנייה, כך תוכלו להוסיף ולשדרג את העיצוב אבל לא תצטרכו לשלם על כל העיצוב מחדש. גם דירות קבלן שמגיעות עם סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד אפשר לעצב בשלל דרכים ולהפוך את הדירה לפונקציונלית לצרכים שלכם ולטעם האסתטי שלכם.

תהליך עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בדירת קבלן יכול להיות ארוך והוא מכיל את השלבים הבאים:

בית לב שיחת ייעוץ עם מעצבת פנים - בשיחת ייעוץ תוכלו לקבל הצעת מחיר מפורטת מהמעצבת. מומלץ להגיע לשיחה עם השרטוט של הדירה, תקציב והשראות לעיצוב.

 טיפ: מומלץ להתייעץ עם מעצבת פנים עוד לפני רכישת הדירה כדי לברר מולה את הפוטנציאל של הנכס.

בית לב סקיצות והדמיות - המעצבת תציג בפניכם 2-3 תוכניות שונות להעמדה ותכנון החלל.

בית לב אישור קבלן - אחרי שבחרתם סקיצה שאהבתם מעצבת הפנים תגיש את התוכנית לקבלן השיפוצים כדי לקבל ממנו אישור לתוכנית וכתב כמויות.

בית לב חומרים - מעצבת הפנים תלווה אותכם ברכישת החומרים בהתאם ללוחות הזמנים של הפרויקט שקיבלה מהקבלן לאחר שהוא אישר את תוכנית העיצוב.

 

 

בית לב שיפוץ - בזמן שיפוץ הדירה מעצבת הפנים תגיע לשטח, בערך בכל שלב (למשל חשמל, אינסטלציה וריצוף) כדי לפקח ולפתור בעיות בשטח. היא למעשה הופכת לאשת הקשר מול הקבלן בכל הנושא המקצועי.

בית לב ריהוט - כחודש וחצי לפני קבלת המפתח מזמינים את הריהוט של הבית וגם קונים השלמות לתיקונים כמו מרצפת שנשברה.

בית לב הלבשה וסטיילינג - אפשר לנשום לרווחה, החלל שלכם מעוצב ואפשר להתפנות להלבשה ואקססוריז - תמונות, כריות, מדפים ומוצרי נוי. מעצבות לעיתים מעדיפות לבצע את שלב ההלבשה אחרי שהדיירים גרים בדירה החדשה כשבועיים כדי לדייק את הבחירות.

 

דירת קבלן מעוצבת
 
עיצוב סלון אקלקטי לדירת קבלן
 
עיצוב מטבח ופינת אוכל בסגנון אקלקטי

רעיונות לעיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן

עץ אי במטבח:

פתרון אפשרי לעיצוב דירת קבלן שהסלון, המטבח ופינת האוכל בחלל אחד הוא הוספת אי. האי יחלק את החלל המשותף של הסלון והמטבח ויגדיר אותו. בנוסף, הוא  יחסוך לכם מקום לפינת אוכל אם תוסיפו לו כסאות בר וגם יוסיף עוד מקומות אחסון נגישים (שבנינו - תמיד חסר כאלה במטבח).

 

אי במטבח דירת קבלן
 
עיצוב דירת קבלן עם אי
 
עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד עם אי
 
עיצוב סלון, מטבח עם אי ופינת אוכל בחלל משותף

 

סימנים בשרטוט אופן ספייס:

אופציה נוספת לעיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן היא דווקא לשמור על החלל הפתוח ולהימנע מהפרדות כדי ליצור אשליה של מרחב. האופציה הזו יכולה להתאים לדירות קבלן קטנות, או כשרוצים לקחת את רוב שהשטח לטובת הסלון והאירוח.

 

סלון ומטבח בחלל אחד בדירת קבלן
 
עיצוב דירת קבלן קטנה
 
דירת קבלן קטנה עם סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד
 
חדר אוכל וסלון בדירת קבלן
 
חדר אוכל, מטבח וסלון בחלל אחד פתוח

עיצוב דירת קבלן עם חלל משותף בסגנון מודרני

הסגנון המודרני מתאפיין במינימליסטיות ופשטות והוא נותן אשליה של מרחב. דירת קבלן בעיצוב מודרני מאופיינת בשימוש בגוונים אפורים ובהירים, אלומיניום ומתכות וזכוכיות.

 

הדמיית עיצוב דירת קבלן עם סלון ומטבח בחלל
 
עיצוב מטבח בחלל אחד עם סלון ופינת אוכל בסגנון מודרני
 
סלון ופינת אוכל בסגנון מודרני
 
דירת קבלן בסגנון מודרני עם נגיעות כפריות

עיצוב דירת קבלן עם חלל משותף בסגנון כפרי

בניגוד לסגנון המודרני, הסגנון הכפרי הוא ממש לא מלימליסטי ומשלב מגוון של אקססוריז, ריהוט והלבשה. הוא מאופיין בשימוש בחומרים טבעיים, הרבה עץ, אבנים ורצפת פרקט משופשפת. הסגנון הכפרי משתמש בחומרים בגימור גס ויתן לדירת הקבלן שלכם מראה חמים וביתי ולא תעשייתי.

 

עיצוב כפרי לדירת קבלן עם חלל אחד
 
עיצוב דירת קבלן בסגנון כפרי
 
חלל עם סלון, מטבח ופינת אוכל בעיצוב כפרי

 


מחירים לעיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בחלל אחד בדירת קבלן

מחיר עיצוב דירת קבלן נע בין 2,500-5,000 ₪.

המחיר תלוי בשירות המעצבת (עיצוב ושרטוט, הדמייה, ליווי בשטח ועוד) וגם בהיקף השיפוץ שתרצו לעשות. מעבר לכך, עיצוב פנים הוא תחום שמושפע מניסיון ושם ולכן עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בדירת קבלן עם מעצבת פנים ותיקה ומנוסה יכול לעלות גם יותר מ5,000 ₪.

מחיר פגישת ייעוץ בלבד לקראת עיצוב סלון, מטבח ופינת אוכל בדירת קבלן עם מעצבת פנים נע בין 300-500 ₪.

טיפ: תמיד תבדקו אם המחיר כולל מע"מ, ליווי בשטח, ליווי בקניות המוצרים וכמה יעלו שעות עבודה נוספות שאינן כלולות בהצעת המחיר.

מתכננים שיפוץ ורוצים לדעת כמה הוא יעלה? נסו את מחירון שיפוצים של מידרג


מעצבות פנים מומלצות לעיצוב חלל אחד בדירת קבלן

עתידות - עוד מעט תחפשו מעצבות פנים מומלצות לעיצוב הסלון, מטבח ופינת האוכל בדירת הקבלן שלכם. לא רק שחזינו את העתיד גם הכנו לכם רשימה של מעצבות פנים מומלצות, עם חוות דעת של לקוחות קודמים שעיצבו דירת קבלן. שם תוכלו לקרוא חוות דעת ולהתרשם מתמונות של עבודות קודמות. אחרי שתספיקו בינג' בנטפיקס בסלון החדש שלכם ותאכלו ארוחה בפינת האוכל הנעימה אנחנו נתקשר גם אליכם לשאול איך היה. בהצלחה! קריצה


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק