עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

עיצוב משרד הייטק

בין אם התרחבתם מאז שפתחתם את החברה, או שאתם עוברים למשרדים חדשים, עיצוב משרד הייטק הוא חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ. עיצוב משרד הייטק בדרך הנכונה לא רק ידייק את הצרכים של העובדים, הוא גם יגביר את היעילות שלהם בחברה. איזה סגנון עיצוב מתאים למשרד הייטק? למה כדאי שתקחו חלק בעיצוב וכמה זה יעלה לכם? במדריך הבא תמצאו את כל המידע על עיצוב משרד הייטק, יאללה מתחילים


רגע לפני עיצוב משרד הייטק

לפני שאתם מתחילים בתכנון ועיצוב המשרד, מומלץ שתפנו לעובדים ותשמעו מה הצרכים שלהם. בתהליך סיעור מוחות איתם העובדים כנראה כבר יעלו רעיונות לעיצוב המשרד שלכם, עיצוב כזה שיגרום לאווירה כיפית ויעילה בחברה.

כבר בהתחלה תתאמו ציפיות עם המעצבת, כדי שתתאים את התקציב שיש לכם לכלל השיפוץ. אם התקציב מנופח לעיצוב משרד ההייטק או התקציב מוגבל ומדויק - המעצבת תדע להתאים אותו לפי החזון שלכם.

עיצוב מטבח משרד הייטק

 

התאמת עיצוב משרד הייטק לצורכי העובדים

בעיצוב משרד הייטק בדקו איך אפשר לנצל את חלל המשרד שיתאים לחברה ולעובדים. מה חשוב שתקחו בחשבון? הנה:

פגישה במשרד  פגישות משותפות במשרד  - אם הרעיונות הטובים שלכם מתגבשים כשאתם יושבים לאכול או בשיחות מסדרון, עיצוב של חללים משותפים כאלה במשרד יספק לכם בדיוק את זה.

בית  עבודה מהבית או במשרד - ברוב חברות ההייטק יש סגנון עבודה היברידי, אם העובדים עובדים רוב הזמן מהבית זה ישפיע על גודל המשרד והשטח שאתם צריכים. לכן בעיצוב המשרד, בדקו כמה שטח תצטרכו ואת הצורך בשיטת העמדות החמות.

שעון  שעות העבודה הרבות במשרד  - תכנון חדרי מנוחה לעובדים ישאיר אותם רעננים והשהות במשרד תהפוך לנעימה יותר. ואם יש לכם אפשרות, לא היינו מוותרים על חדרי משחקים, הם יעוררו את יצירתיות העובדים ואפילו יהפכו את שעות העבודה לאפקטיביות יותר במשרד.

אקוסטיקה במשרד  אקוסטיקה במשרד - בעיצוב משרד הייטק האקוסטיקה חשובה כי כשאתם עובדים באופן ספייס או מנהלים ישיבות, תרצו שזה יקרה בראש שקט. המעצבת שלכם תייחס לכך חשיבות ותדאג לאקוסטיקה המתאימה לחלל משרד ההייטק שלכם.

תקשורת   אופן ספייס בעיצוב משרד הייטק - שיטת חלל משרד פתוח נקראת אופן ספייס והיא מאוד הולכת במשרדי הייטק. החלל הפתוח מגביר את התקשורת בין העובדים, מקליל את האווירה וגורם למשרד להיראות גדול יותר.

שירותים במשרד שירותים למשרד - בדקו כמה חדרי שירותים צריך במשרד ואם צריך שירותי נכים. בעיצוב משרד הייטק נגישות השירותים עבור העובדים גם היא חשובה. אחרי הכל, מדובר בצרכים של העובדים שלכם 😊

 

חדר משחקים במשרד הייטק

 


סגנון עיצוב משרד הייטק

עיצוב פנים של משרד הייטק הוא דרך אפקטיבית למצוא את הסטייל הייחודי רק לחברה שלכם. החל מתאורה ועד לריצוף, בכולם מומלץ שתשקיעו מחשבה כשאתם מתכננים את עיצוב משרד ההייטק שלכם.

יש לכם לוגו מיוחד ומודרני שתוכלו להתאים את צבעי המשרד אליו? חברו את אופי החברה שלכם לעיצוב המשרד.

אווירה במשרד  אווירה במשרד - בעיצוב משרד הייטק תרצו לייצר תחושות של פאן אצל העובדים ולהעביר להם מסר של יצירתיות. עיצוב מודרני בהחלט יכול להתאים לאלו עם דקורציה מעניינת וצבעונית שיכולה לעצב את האופי של החברה שלכם.

תהליך עיצוב של משרד הוא תהליך מהיר משל עיצוב בית ואפשר להגזים יותר בהחלטות עיצוביות ובבחירת צבעים משום שהשיקולים בעיצוב משרד שונים. לכן אתם יכולים להתפרע וללכת על איזה סגנון שתרצו, אבל שימו לב שכל בחירה עיצובית תהיה מכוונת מטרה.

תאורה במשרד תאורה למשרד - עיצוב התאורה במשרד ישפיע על היעילות של העובדים.  שלבו אור מלאכותי עם אור טבעי כדי לחבר את העובדים לשעות היום במהלך העבודה.

כדאי להיזהר מתאורה חזקה מידי, ומומלץ להשתמש בתאורת 3000 קלווין, היא דומה לתאורת בית ומייצרת אור חזק אך נעים, ככה שאין סיבה לדאוג - העובדים שלכם יישארו ערים 😊.

 ריצוף במשרד  ריצוף למשרד -  לסוג הריצוף שתבחרו יש השפעה על האווירה המשרדית. אם אתם שואלים אותנו, אנחנו מתים על רצפת פרקט. למשרד יכול להתאים פרקט למינציה, הוא עמיד, קל לניקוי, מוסיף חמימות למשרד ונותן מענה אקוסטי בעיצוב משרד הייטק.

פחות מתחברים לפרקט? לא נורא, יש אפשרויות נוספות לפתרון אקוסטי כמו שטיחים או ריצוף PVC. באפשרויות אלו תוכלו לשחק עם הצבעים, כך שישתלבו עם אופי המשרד שלכם.

טכנולוגיה במשרד  טכנולוגיה במשרד הייטק - שילוב טכנולוגיה הוא אלמנט חשוב בעיצוב משרד הייטק. מעצבות הפנים מעודכנות בטכנולוגיות שונות שיכולות להתאים למשרד שלכם, כמו למשל לוחות דיגיטליים מחיקים, עמדות טאבלטים ועוד. ספרו למעצבת על הצרכים הטכנולוגים של החברה, כדי שתשלב את הטכנולוגיה שמתאימה לכם בעיצוב המשרד.

 

אופן ספייס במשרד הייטק

עיצוב משרד הייטק קטן

התלהבתם מכל הרעיונות אבל יש לכם משרד הייטק קטן? אל דאגה. עבודה עם מעצבת פנים על עיצוב משרד קטן, יכולה להפוך את הלימון - למיץ לימון מרוכז, שיש בו הכל, פשוט בפחות נפח. הנה הדגשים לעיצוב משרד הייטק קטן:

וי  מקום במשרד לכל עובד - בחברות הייטק יש הרבה דינמיות ותחלופה של עובדים. גם עובד חדש רוצה להרגיש שיש לו מקום, ההמלצה היא לחשב לפחות 15 מ"ר לכל עובד בשטח הכללי של המשרד. אין לכם שטח כזה? פזרו את העובדים בשולחנות משותפים.

וי  ריהוט מודולרי למשרד - שולחנות מתקפלים, מחיצות שתוכלו לשחק איתן, להוריד ולהעלות בהתאם לצרכים, כל אלו יאפשרו גמישות בחלל המשרד, גם אם הוא קטן.

כוכבית אדומה שימו לב: מחיצות שקופות יסייעו לתחושת מרחב גדולה יותר, אבל תבדקו שהן מספיק אקוסטיות.

 

ריהוט מודולרי במשרד

 


תהליך עיצוב משרד הייטק

תהליך העבודה עם מעצבת פנים למשרד הייטק כולל כמה שלבים:

מספר 1  פגישת ייעוץ - הצעד הראשון בעיצוב משרד הייטק הוא פגישת ייעוץ פרונטלית ובה תגדירו את הצרכים שלכם יחד עם המעצבת. בחרו את המעצבת שיש לכם חיבור אליה ושתתאים לדרישות המשרד, כדי שהתהליך והליווי איתה יהיה מקצועי ותוכלו לסמוך על הניסיון שלה.

מספר 2  הכנת פרוגרמה - לאחר הייעוץ המעצבת תגיע לביקורת שטח ותבצע מדידות של המשרד ובסיום התכנון הראשוני תקבלו פרוגרמה של עיצוב המשרד. אם המילה מבלבלת אתכם כמונו אל חשש, פרוגרמה זו סקיצה (או סרטוט בעברית) שתגדיר את הצרכים של פרויקט עיצוב המשרד שלכם. הפרוגרמה תתייחס לכמה חדרים יהיו במשרד, תכנון הכניסה הראשית וכל פונקציה נוספת שקשורה לעיצוב משרד ההייטק.

מספר 3  התחשבות בתקנים - תהליך עיצוב משרד הייטק מתבצע בבניין רב קומות ודורש התייחסות למערכות ותקנים כמו כיבוי אש, בטיחות, התחברות למערכות חשמל ותקשורת, מערכות אוורור ותשתיות נוספות. בעיצוב משרד השלב הראשוני של התכנון יתמקד בזה.   

מספר 4  הדמיה - ההדמיה היא בונוס ולכן היא לרוב בתוספת תשלום. בהדמיה תקבלו הצצה עתידית ומציאותית למשרד ההייטק שלכם בעזרת תוכנת תלת ממד. הייטק כבר אמרנו?  

מספר 5  עבודה מול קבלן השיפוצים - בתהליך עיצוב משרד ההייטק, המעצבת תעבוד עם הקבלן שישפץ את המשרד ואתו יעבדו אנשי המקצוע בעבודות השיפוץ השונות. במקביל המעצבת תסייע ברכישת החומרים והדקורציה של עיצוב המשרד שלכם וכדי שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת עבורכם מומלץ שתהיו מעורבים בתהליך.

בעיצוב משרדי הייטק מתקבלות החלטות בשטח. כנראה שתרצו להקצות תפקיד מיוחד שאחראי על התקשורת עם המעצבת מטעמכם. ניהול התהליך יחד עם המעצבת שמלווה אתכם בעיצוב משרד ההייטק, יעזור לכם להיות בטוחים ששום פרט לא ייפול בין הכיסאות.

 

נורה 2 שימו לב: תהליך העיצוב יכול לקחת כמה חודשים ואחת מהסיבות שתרצו להאיץ את עיצוב המשרד היא כי אתם משלמים לא מעט על שכירות ואתם כבר רוצים להיכנס למשרד שלכם כמה שיותר מהר.

מומלץ להתבשל ולהשקיע זמן בהחלטות שקשורות לעיצוב ופונקציונליות כדי שהתוצאה הסופית של עיצוב המשרד תטיב עם הציפיות שלכם.

 

תכנון עיצוב משרד

עיצוב משרד הייטק - מחיר

 מחיר עיצוב משרד הייטק נע בין 20-60 אלף ₪ בהתאם לגודל המשרד שלכם:

כסף  מחיר עיצוב משרד הייטק קטן שגודלו עד 100 מטר 20-30 אלף ₪.

כסף  מחיר עיצוב משרד הייטק שגודלו 100- 300 מטר נע בין: 60-25 אלף ₪.

כוכבית אדומה המחיר מתייחס לשכר הטרחה שתשלמו למעצבת, אבל שימו לב שהוא לא כולל את שיפוץ המשרד, עלויות מערכות, תשתיות והרכישות של החומרים והדקורציה.


מעצבות פנים מומלצות בעיצוב משרד הייטק

אם אתם רוצים לעצב משרד הייטק קטן או משרד הייטק גדול, כאן באתר, תוכלו למצוא רשימת של מעצבות פנים מומלצות בעיצוב משרדים, לפי חוות דעת של מאות לקוחות קודמים. אחרי כל עיצוב משרד, נציגה ממידרג מתקשרת ללקוח, מקבלת ממנו חוות דעת וציונים אודות השירות של עיצוב המשרד, ולאחר מכן היא מעדכנת את הדירוג באתר.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה עיצוב משרד הייטק?

מחיר עיצוב משרד קטן שגודלו עד 100 מטר נע בין: 20-30 אלף ₪ עבור שכר טרחה של המעצבת.

מחיר עיצוב משרד שגודלו 150- 300 מטר נע בין: 60-25 אלף ₪ עבור שכר טרחה של המעצבת.

איזה סגנון עיצוב מומלץ למשרד הייטק?

סגנון מודרני וצבעוני, שמשדר יצירתיות ואווירה קלילה לעובדים.

איך לבחור מעצבת לעיצוב משרד הייטק?

מומלץ לבדוק בהתחלה האם יש לכם חיבור אישי אל המעצבת שתלווה אתכם למשך התהליך, ולבקש ממנה לראות עבודות קודמות בתחום.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק