עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלת פנים קו אפס

נמאס לכם שדלתות הבית הורסות את העיצוב? דלת קו אפס היא דלת פנים שימושית שמתמזגת עם הקיר, ככה שכמעט ולא רואים אותה. דלת קו אפס מותקנת על משקוף פנימי, היא מיושרת בקו אחד עם הקיר וניתן לקבל אותה במגוון עיצובים, צבעים וחיפויים, מה שנקרא, השמים הם הגבול (או במקרה הזה התקרה). איך זה עובד? למי זה מתאים? וכמה זה עולה? אל תתפרצו לדלת פתוחה, מתחילים


דלת פנים קו אפס

נתחיל מההתחלה, מה זה בעצם דלת פנים קו אפס? דלת קו אפס היא דלת פנים, הנמצאת בקו ישר עם הקיר (בקו אפס), ללא משקוף בולט. לא סתם קוראים לדלת קו אפס גם דלת נסתרת, היא מתמזגת כמעט לגמרי עם הקיר. בניגוד לציון אפס במבחן במתמטיקה, דלת קו אפס נחשקת יותר מדלת פנים רגילה ולכן היא גם יקרה יותר מדלתות סטנדרטיות.

תמרור הזהרה שימו לב: נדלתות קו אפס הפכו לפופולריות מאוד בשנים האחרונות אבל עדיין לא כל מתקין דלתות מתמחה בהתקנה שלהן ולכן כדאי לוודא את זה מראש.

 

דלת פנים קו אפס אלומיניום

 

יתרונות דלת פנים קו אפס

כוכב מראה: אי אפשר לדבר על דלת קו אפס בלי לדבר על המראה המיוחד שלה. דלת קו אפס מקנה מראה נקי ומודרני לבית, ומאפשרת עיצוב מיוחד בשילוב חיפויים כמו חיפוי קיר אלומיניום או טפט לקיר, צבעים ודוגמאות שונות. היא מתאימה לחדרים שרוצים להסתיר כמו חדר ארונות, מזווה ושירותי אורחים ולקיר כוח מיוחד בסלון.

כוכב תחושת מרחב: הדלת הנסתרת לא חוסמת את החלל ונוצרת תחושה של מרחב פתוח ויכולה להתאים לבתים בעיצוב מנימליסטי.

כוכב בהתאמה אישית: דלת פנים קו אפס יכולה להיות מותאמת אישית ולכן חוסכת מקום למשל שימוש בדלת קטנה יותר מהסטנדרט למזווה במטבח.

 

דלת פנים בחיפוי עץ בקו אפס

 

חסרונות דלת פנים קו אפס

לא הכל ורוד וגם לדלת קו אפס חסרונות:

כוכב עדינה: בגלל הציר המיוחד שיושב בצד הפנימי של המשקוף הדלת יכולה להיפתח רק עד 90 מעלות, שמצד אחד זה לגמרי מספיק לעבור אבל מצד שני צריך לשים לב לפתוח אותה בעדינות ולא "להעיף" אותה קדימה. מהירות הפתיחה תגרום לדלת להמשיך את הפתיחה מה שעלול לגרום לדלת להיקרע מהמשקוף.
פתרון אפשרי הוא להתקין את הדלת בחדרים בהם יש קיר פנימי שחוסם את המשך הפתיחה או כמו שאילן מהפיג'מות אומר: "קובי, תהיה עדין".

כוכב מחיר: מחיר דלת פנים קו אפס גבוה בצורה משמעותית מדלת פנים סטנדרטית.

כוכב דיוק: בניגוד להתקנת דלת רגילה, דלת קו אפס דורשת דיוק גם בהכנות וגם בהרכבה כדי שהיא באמת תהיה בקו אחד עם הקיר ואי אפשר לטעות גם לא במילימטרים בודדים.

דלת חושבים שאולי דלתות קו אפס הן פחות בשבילכם? לא נורא, יש היום גם דלתות פנים רגילות במגוון רחב של עיצובים, ככה שתוכלו למצוא את האחת שמתאימה לכם

 

דלתות פנים קו אפס

התקנת דלת פנים קו אפס

איך זה בעצם עובד? מה מסתירים מכם? ואיך הקסם הזה קורה? דלת פנים קו אפס מותקנת על משקוף אלומיניום נסתר, שנמצא בחלק הפנימי של הקיר. על המשקוף מותקנים שלושה צירי אלומיניום ועליהם מותקנת הדלת. ניתן להתקין דלת קו אפס על קיר גבס או בלוקים ותוכלו לבחור בפתיחה פנימית או חיצונית בהתאם לחלל.

תמרור הזהרה שימו לב, כמו בדלתות פנים רגילות, גם בדלתות קו אפס עדיף להזמין את הדלת ואת ההתקנה ביחד (וגם את החיפוי אם מתוכנן). דלת קו אפס דורשת התאמה מדויקת בין מידת הדלת למשקוף הנסתר, לא תרצו להגיע חלילה למצב של חוסר התאמות ולחפש את האשמים, כמו שקורה לפעמים עם ספקי הטלוויזיה והאינטרנט, לא שאנחנו מאשימים חלילה.

 

דלת קו אפס לבנה

גימור דלת קו אפס

החלק האחרון אבל הלא פחות חשוב בהתקנת דלת פנים קו אפס הוא הגימור. כדי שהדלת תהיה באמת נסתרת, נהוג לצבוע אותה בצבע הקיר, או להדביק טפט מעניין על הקיר והדלת. קחו בחשבון שצביעת הקיר והדבקת טפט יהיו בתשלום נוסף. אם אתם אקסטרה יצירתיים תוכלו לבחור גם בחיפוי מעניין של עץ במבוק למשל.
שימו לב, אם תבחרו בחיפוי, תצטרכו כבר בשלב התכנונים לבחור במתקין דלתות שמתקין גם חיפוי, הסיבה היא שצריך להתחשב בעובי של החיפוי בבחירת הדלת ובחישוב המשקוף.

תוכלו להתייעץ עם צבעי או מדביק טפטים מראש כדי לבחור את העיצוב החביב עליכם. אם אתם בקטע של לבן נקי תוכלו להשאיר את הדלת לבנה ללא צבע, על קיר לבן וכך גם לחסוך את עלויות הצביעה.

שימו לב שדלת קו אפס מיועדת לצביעה ולכן לא תצטרכו להשתמש בצבע מיוחד כדי לצבוע אותה, בשלב הסופי תוכלו גם לבחור ידית מתאימה, או לבחור בדלת בלי ידית עם נעילת מגנט להסתרה מוחלטת 🙂

 

דלת פנים קו אפס מעוצבת
דלת קו אפס עם טפט


דלת פנים קו אפס מחיר

מחיר דלת פנים קו אפס מורכב מעלות הדלת + עלות ההתקנה + עלות הגימור.

שקל מחיר דלת פנים  קו אפס נע בין 4,500 - 6,000 ₪ לדלת. המחיר משתנה בהתאם לסוג הדלת שתבחרו ולכמות הדלתות.
שקל מחיר דלת פנים סטנדרית מפולימר קו אפס נע בין 4,500 - 5,000 ₪ כולל הובלה והתקנה.

נורה אם תרצו להתקין כמה דלתות, המחיר לדלת ירד. בנוסף אם אתם בשלבי תכנון הבית, תשמחו לשמוע שתכנון דלת קו אפס בשלב זה היא הקלה המשתלמת ביותר.

 

אחריות דלת פנים קו אפס

האחריות על דלת פנים קו אפס מתחלקת לשתיים: אחריות על הדלת ואחריות על ההתקנה.

מימוש אחריות אחריות על הדלת, מתקבלת מיצרן הדלתות ונעה בין 1-7 שנים.

אחריות היצרן מכסה פגיעות בדלת עצמה, למשל אם הידית נתקעת או העץ מתנפח.

 

מימוש אחריות אחריות על ההתקנה ניתנת ממתקין הדלת ונעה בין שנה לשנתיים.

אחריות המתקין מכסה מקרים בהם ההתקנה לא בוצעה כראוי למשל אם הדלת לא נסגרת טוב או משתפשפת ברצפה.

 

דלת פנים קו אפס עם טפט

מתקיני דלתות מומלצים להתקנת דלת פנים קו אפס

כמו שכבר הבנתם, לא כל מתקין דלתות יודע איך להתקין דלת פנים קו אפס. כדי שהתוצאה תצא מאה לדלת קו אפס הכנו לכם רשימה של מתקיני דלתות מומלצים המתמחים בהתקנת דלת פנים קו אפס מדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. אחרי שדלת הסתרים שלכם תביא אתכם לחדר הסודות או למזווה שלכם, אנחנו נתקשר גם אליכם לדרג את מתקין דלתות האפס, בציון שבין אפס לעשר. בהצלחה!


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק