עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלת אקוסטית

אם גם לכם נמאס מהרעש, אה סליחה, מה"מוזיקה" של המתבגר, הגיע הזמן להניח את אטמי האוזניים בצד ולהתקין דלת אקוסטית. איזה סוגי דלתות אקוסטיות יש? מה ההבדל ביניהן וכמה זה עולה? הדלת פתוחה, מתחילים


דלת אקוסטית

נתחיל מההתחלה, דלת אקוסטית היא דלת פנים שמספקת בידוד מרעש בין חדרי הבית. לעומת דלת פנים חלולה רגילה, דלת אקוסטית מלאה בחומר מבודד שסופג לתוכו את הרעש, כמו למשל: צמר צלעים, פלקסבורד ועוד.
לכל דלת אקוסטית יש את הבידוד שלה, הרעש נמדד בדציבלים (DB) וכך גם ספיגת הרעש של הדלתות האקוסטיות השונות. אבל שימו לב, כדי שהדלת באמת תבודד את כמות הדציבלים שהיא מבטיחה, יש עוד כמה דברים שתצטרכו לעשות, מבטיחים להסביר המשך.

 

דלת אקוסטית מול דלת רגילה

מה הופך דלת לאקוסטית?

אנחנו יודעים שדלת אקוסטית זה נשמע כמו רעיון מבטיח, אבל רגע לפני שאתם בונים על הדלת ורושמים את הילדה לחוג חליל צד, כדאי שתדעו שחוץ מהדלת עצמה, יש עוד כמה גורמים שצריכים להתקיים כדי שבאמת תהיו מכוסים:

דלת פנים איטום רווחים: דלת אקוסטית זה נחמד, אבל לא משנה כמה הדלת תהיה מבודדת רעשים, אם לא תדאגו לאיטום הרווחים שבין הדלת למשקוף ולרצפה לא עשיתם כלום, טוב כמעט. קחו כלל אצבע, איפה שעובר אוויר - גם הרעש עובר. לכן, חשוב לאטום את הרווחים באמצעות פס אטימה מגומי למשקוף, רגיל או כפול וסף אקטיבי, שיוצר חוצץ באופן אוטומטי, בין הדלת לרצפה כשסוגרים את הדלת.

האיטום הוא חלק מעבודת ההתקנה של איש הדלתות ומחירו מגולם במחיר הדלת.

דלת פנים משקוף: דלת אקוסטית תגיע גם עם משקוף מיוחד, גם הוא יהיה מלא בחומר מבודד לאטימה שלמה מרעש.

דלת פנים קירות: לא רוצים לבאס, אבל הרעש יכול לעבור גם מקירות דקים, כדי לסגור את הפינה תוכלו לתלות על הקירות תמונות, פוסטרים ואפילו שטיחים.

דלת פנים התקנה: דבר אחרון אבל חשוב לא פחות, הוא ההתקנה. מדידת והתקנת דלת אקוסטית חייבות להיות מדויקות, כדי שבאמת לא ישאר שום רווח, ולכן עבודת איש הדלתות חשובה במיוחד.

 

גומי לאטימה אקוסטית

סוגי דלתות אקוסטיות

יש מגוון רחב של סוגי דלתות אקוסטיות, הנה האפשרויות הנפוצות:

 

דלת אקוסטית פולימר יצוק

דלת פולימר יצוק עשויה כולה מפולימר, שהוא חומר פלסטי מבודד רעש וגם עמיד למים, ככה על הדרך גם לא ישמעו אתכם מזייפים במקלחת. דלת אקוסטית מפולימר יצוק קיימת בצבעים לבן ושמנת, אבל תוכלו גם לצבוע אותה בכל צבע אחר.

 

דלת אקוסטית פולימר

 

דלת אקוסטית פלקסבורד

עוד אופציה היא דלת במילוי לוחות פלקסבורד, שהם בעצם שבבי עץ דחוסים. בלוחות הפלקסבורד יש חורים, שהופכים את הדלת ליחסית קלה, אבל גם שומרים על בידוד אקוסטי ותרמי. לעומת דלתות פולימר, דלתות פלקסבורד לא עמידות למים, מצד שני הן עמידות יותר בפני דפיקות ושריטות.

 

דלת אקוסטית פלקסבורד

 

דלת אקוסטית במילוי פוליאוריטן מוקצף

דלת עשויה מפח במילוי פוליאוריטן מוקצף, חומר מבודד המשמש לאיטום תרמי ואקוסטי. תוכלו למצוא את הדלת בציפוי למינציה או צבע בתנור בכל גוון שתרצו.

 

דלת אקוסטית פוליאוריטן מוקצף

 

דלת אקוסטית עם דופן כפולה

אופציה נוספת לבידוד אקוסטי היא דלת עם דופן כפולה, מדובר בדלת עבה במיוחד, פי 1.5 מדלת פנים רגילה. גם אותה תוכלו למצוא במגוון רחב של צבעים, בציפוי פורמייקה או למינציה.

 

דלת אקוסטית דופן כפולה

 

דלת אקוסטית במילוי צמר סלעים

צמר סלעים הוא חומר בידוד מקצועי, משתמשים בו גם באולפן הקלטות מקצועי ולבידוד קירות. הדלת עצמה עשויה פח, היא עמידה לחום ואינה דליקה. בנוסף, היא מספקת גם בידוד תרמי מחום וקור.

 

דלת אקוסטית צמר סלעים

מחיר דלת אקוסטית

מחיר דלת אקוסטית מורכב מסוג הדלת, רמת הספיגה מרעש (DB) ותוספות.

שקל מחיר דלת אקוסטית פולימר יצוק נע בין 1,800-2,300 ש"ח.

שקל מחיר דלת אקוסטית פלקסבורד הוא כ-3,000 ש"ח.

שקל מחיר דלת אקוסטית במילוי פוליאוריטן מוקצף נע בין 4,000-4,500 ש"ח.

שקל מחיר דלת אקוסטית עם דופן כפולה נע בין 5,000-5,500 ש"ח.

שקל מחיר דלת אקוסטית פח במילוי צמר סלעים נע בין 6,000-6,500 ש"ח.

שקל מחיר תוספת פירוק דלת קיימת נע בין 100-200 ש"ח.

שקל מחיר תוספת צביעה בתנור הוא כ-1,200 ש"ח.

בית מוגן שימו לב: מחיר דלת אקוסטית כולל את הדלת, הובלה + התקנה, משקוף, אביזרי האיטום הנדרשים ופרזול. 

המחירים לא כוללים מע"מ.

 

סגירת דלת אקוסטית

מתקיני דלתות אקוסטיות מומלצים

אחרי שהבנתם שאקמול פוקוס הוא לא פתרון לטווח ארוך, אתם בטח מחפשים איש דלתות מומלץ להתקנת דלת אקוסטית שיתן לכם קצת שקט (תרתי משמע). בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מתקיני דלתות מומלצים להתקנת דלת אקוסטית. בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה דלת אקוסטית?

מחיר דלת אקוסטית נע בין 1,800 ש"ח לדלת אקוטית מפולימר ויכול להגיע גם ל6,500 ש"ח לדלת במילוי צמר סלעים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק