עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת משקוף דלת פנים

אם הכלב שרט לכם את המשקוף או שהמים של הספונג'ה הרקיבו אותו מבפנים, זה הזמן להחליף משקוף לדלת. המשקופים הנפוצים ביותר הם משקופי עץ ופולימר. מה עדיף מתי, כמה זמן לוקח להחליף ומה מחיר המשקוף וההחלפה? כל המידע כבר בפנים


החלפת משקוף שלם או חלקי לדלת פנים

משקופים הם קצת כמו האצבע הקטנה של הרגל, יש להם נטייה לקבל מכות, ומשום מה זה הכי כואב כשזה קורה. אם המשקוף שלכם קיבל מכה בגלל הובלה לא זהירה, טריקת דלת ברגע של פריקת עצבים או שריטות של ג'אנגו החמוד, תוכלו להחליף למשקוף שכנראה יתאים יותר לצרכים שלכם ויהיה עמיד לאורך זמן. חשוב לקחת את המשקוף ברצינות, אחרי הכל, הוא קצת כמו עמוד השדרה של הדלת ונותן לה יציבות ותמיכה.

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך כל המשקופים מורכבים משני ניצבים בצדדים ומראש שנמצא למעלה (כן, ניחשתם נכון).

סרגל, מדידה, שרטוט, מודד מוסמך העובי של המשקופים לדלתות פנים משתנה מדלת לדלת.

 

משקוף דלת פנים

 

 

סימן קריאה חשוב לדעת: גם אם נהרס לכם רק ניצב אחד או הראש עצמו, לרוב לא מומלץ להחליף רק חלק מהמשקוף אלא את כולו.

סביר להניח שהחלק החדש שתקבלו לא יתאים בול למידות של שאר המשקוף. וגם, לכל חברה יש את הגוונים שלה ואפילו לצבע לבן יש כמה גוונים, ככה שהחתיכה החדשה של המשקוף תהיה שונה ובולטת. לכן, חשוב לבחור משקוף שיתאים לכם ויהיה עמיד לאורך זמן. אז משקוף איזה כדאי?


סוגי משקופים לדלתות פנים

נתחיל בעיקר: סוג המשקוף שתזמינו לרוב יהיה תואם לסוג הדלת שיש לכם.

סימן שאלה לא בטוחים איזו דלת יש לכם? זאת לא סיבה לוותר. איש הדלתות שתזמינו ידע להגיד לכם.

ועכשיו נכנס לעובי המשקוף, יש משקופים מחומרים שונים כמו: עץ, מתכת, פורמייקה, משקוף ברזל ומשקוף פולימרי. באופן כללי, לכל חומר יש את התכונות שלו לטוב ולרע - ככה שתוכלו להתאים את סוג המשקוף לפי השימושים שלכם בחדר.

לרוב, כשמחליפים משקוף לדלת פנים, מתלבטים בין משקוף עץ למשקוף פולימר:

דלת משקוף עץ: עץ נחשב לחומר איכותי וחזק. אבל מצד שני קצת מים והוא שוכח את מי שהוא. לכן, משקוף עץ מתאים בעיקר לדלתות פנים ולחדרים שמותקן בהם ריצוף פרקט, כי אלה חדרים שלרוב פחות חשופים למים, ולכן בהם גם משקוף העץ ישמר. אם נתקלתם בעבר בבעיה של טרמיטים אצלכם בבית, יכול להיות שעדיף להימנע ממשקוף עץ כי הוא החביב עליהם במיוחד.

דלת משקוף פולימר: פולימר עשוי משילוב של עץ ופלסטיק יחד והוא נחשב לחומר יחסית זול. השילוב של העץ והפלסטיק הופך את המשקוף לעמיד במים ומזיקים, ולכן לחדרי אמבטיה למשל מומלץ להשתמש במשקוף פולימר. מצד שני, לפולימר יש גם חיסרון- הוא רגיש למכות.

טיפ מילה על עיצוב - נכון, אם יש לכם דלת לבנה תוכלו להזמין משקוף לבן. מצד שני החלפת משקוף גם יכולה להיות הזדמנות לצאת מהמסגרת. תוכלו לבקש מאיש הדלתות גם משקוף בצבע אחר, מי יגיד לכם לא?

 

משקוף פולימר

אספקת המשקוף לדלת פנים

בחרתם את המשקוף המועדף עליכם? לרוב בעלי המקצוע יעדיפו לספק לכם בעצמם את המשקוף החדש, כדי לוודא שהוא אכן מתאים בצורה מדויקת לפתח הדלת ולסוג שלה. לכן, רובם גם לא יתקינו משקוף שהם לא סיפקו. ככה שאם תקנו משקוף באופן עצמאי, ההוצאה שלכם בסופו של דבר יכולה להיות כפולה.

 

מדידת משקוף דלת פנים

תהליך החלפת משקוף לדלת פנים

החלפת משקוף כוללת שלושה שלבים מרכזיים:

מספר 1 בדיקת התאמה - בעל המקצוע יגיע אליכם להתאים את סוג המשקוף ולקחת בעצמו את המידות הנכונות. רוב אנשי הדלתות יעדיפו למדוד בעצמם את הדלת, כי אפילו פער של כמה מילימטרים במדידה ייצור רווח בין המשקוף לדלת. 

מספר 2 זמן ההמתנה - איש הדלתות יזמין משקוף שמתאים לכם בול. זמן האספקה נע בין 14 יום לחודש, תלוי במלאי. קחו בחשבון שאם הדלת שלכם ישנה, או שלמפעל אין את המשקוף שמתאים לכם במלאי (במקרה שהפסיקו לייצר), יכול להיות שתצטרכו להחליף את כל דלת הפנים ולא רק את המשקוף.

מספר 3 החלפת המשקוף - איש הדלתות יפרק את הדלת, ינתק את דפנות המשקוף, ירכיב את המשקוף החדש וייצב את הדלת. כל התהליך לוקח בין 2-4 שעות, אז אל תשכחו לפנות מספיק זמן.

 

משקוף דלת פנים בתהליך החלפה

החלפת משקוף דלת פנים- מחיר

כסף מחיר החלפת משקוף דלת פנים נע בין 1,100-1,500 ₪.

המחיר מורכב ממחיר המשקוף עצמו (בין 400-700 ₪) וממחיר ההתקנה (בין 450-600 ₪). 

חשוב לדעת: אם תתקינו כמה משקופים, מחיר ההתקנה ירד ל- 300-400 ₪.

שימו  לב  המחירים במאמר מתייחסים לדלת פנים סטנדרטית בגובה של 206 ס"מ וברוחב שבין 60-90 ס"מ.

טיפ  לרוב אין הבדל במחיר בין משקוף עץ למשקוף פולימר.


אנשי דלתות מומלצים להחלפת משקוף דלת פנים

החלפת משקוף דלת פנים צריך לעשות בדיוק ובמומחיות, ככה שהמידות של המשקוף והסוג שלו יהיו מתאימים לדלת שלכם ממש כמו כפפה, והכי חשוב כדי שתשמרו על הבטיחות שלכם. איך אומרים? נסגרת דלת נפתח הראש? רצוי שלא 😊 הכנו לכם רשימה של מתקיני דלתות מומלצים להחלפת משקוף דלת פנים, עם חוות דעת מלקוחות קודמים, ככה שתוכלו להיות בטוחים שהמשקוף שלכם בידיים טובות.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי משקופים יש לדלתות פנים?

בדרך כלל בוחרים משקוף עץ או משקוף פולימר לדלת פנים.

כמה זמן לוקח להחליף משקוף דלת פנים?

התהליך להחלפת משקוף דלת פנים לוקח בין 2-4 שעות.

כמה עולה להחליף משקוף דלת פנים?

המחיר להחלפת משקוף דלת פנים הוא בין 1,100-1,500 ₪ כולל התקנה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק