עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

דלת אקוסטית מחיר

דלת אקוסטית זה עניין אקוטי, במיוחד כשמדובר בנערה מתבגרת שהתחילה ללמוד תופים או בילד שמכור לפורטנייט (מבטיחים שאתם לא לבד בסירה הזאת). אז נכון, מאוחר מידי להחזיר את הסוני לחנות, אבל להתקין דלת אקוסטית בכלל לא. מחיר דלת אקוסטית נע בין 1,800-6,500 ש"ח, איך זה עובד? ואיזה סוגי דלתות אקוסטיות יש? לא סתם אומרים שאין מחיר לשקט, או שבעצם יש? לא צריך לעשות רעש, אנחנו מתחילים


דלת אקוסטית מחיר

מחיר טווח המחירים לדלת אקוסטית נע בין 1,800-6,500 ש"ח. 

מחיר דלת אקוסטית משתנה לפי סוג הדלת, מילוי הדלת ומידת האטימות שלה לרעש (מבטיחים לפרט הכל בהמשך). בנוסף, תוספות כמו פירוק דלת קיימת, הובלה מורכבת או צביעה בתנור יעלו את המחיר.

 

דלת אקוסטית

מחיר דלת אקוסטית לפי סוגים

לעומת דלת רגילה שבדרך כלל חלולה או רק במילוי קרטון, דלת אקוסטית מלאה בחומר מבודד שסופג את הרעש. המילויים הנפוצים לדלת אקוסטית הם: צמר סלעים, פוליארתן ושבבי עץ. סוג הדלת אקוסטית בעיקר תקבע את המחיר שתשלמו על הדלת. 

הנה האפשרויות הנפוצות לדלת אקוסטית והמחירים שמשלמים עליהן:

 

מחיר מחיר דלת אקוסטית פולימר יצוק

מחיר מחיר דלת אקוסטית פולימר יצוק נע בין 1,800-2,300 ש"ח.
הפולימר הוא חומר פלסטי עמיד למים. בניגוד לדלת ציפוי פולימר רגילה, שעשויה משני לוחות פולימר ומילוי, דלת פולימר יצוק עשויה כולה מפולימר, שחוץ מעמידותו של הפולימר למים הוא גם מבודד רעש, ממש ווין ווין סיטואיישן. הצבעים הסטנדרטים של הדלת הם לבן ושמנת, אבל אם חשקה נפשכם בצבע אחר - תשמחו לשמוע שאפשר לצבוע דלתות פולימר בתנור.

 

דלת אקוסטית פולימר

 

מחיר מחיר דלת אקוסטית פלקסבורד 

מחיר מחיר דלת אקוסטית פלקסבורד הוא כ-3,000 ש"ח.
דלת פלקסבורד היא דלת במילוי שבבי עץ דחוסים. שבבי העץ הממלאים אותה יוצרים בידוד אקסוטי ותרמי, אבל עדיין שומרים עלייה קלה יחסית בזכות צורת המילוי. הדלת מגיעה בציפוי למינטו או צבועה בתנור, ככה שמבחינת צבע ודוגמא השמיים הם הגבול.

 

דלת אקוסטית פלקסבורד

 

מחיר מחיר דלת אקוסטית במילוי פוליאוריטן מוקצף

מחיר מחיר דלת אקוסטית במילוי פוליאוריטן מוקצף נע בין 4,000-4,500 ש"ח.
מדובר בדלת פח במילוי פוליאוריטן מוקצף, חומר פולימרי המשמש לאיטום תרמי ואקוסטי בבנייה. הדלת מגיעה בצבעי שמנת, לבן וחום או בציפוי למינציה או צבועה בתנור.

 

דלת אקוסטית פוליאוריטן מוקצף

 

מחיר מחיר דלת אקוסטית עם דופן כפולה 

מחיר מחיר דלת אקוסטית עם דופן כפולה נע בין 5,000-5,500 ש"ח.

דלת עם דופן עבה, כך שהדלת עבה יותר פי 1.5 מדלת פלקסבורד רגילה. עובי הדלת סופג את הרעשים ויוצר בידוד אקוסטי. הדלת מגיעה בציפוי פורמייקה או למינציה במגוון רחב של צבעים.
 

דלת אקוסטית דופן כפולה

 

מחיר דלת אקוסטית במילוי צמר סלעים

מחיר מחיר דלת אקוסטית פח במילוי צמר סלעים נע בין 6,000-6,500 ש"ח.

 דלת פח במילוי צמר סלעים  חומר בידוד מקצועי, כזה שיש גם באולפן הקלטות. הוא עמיד לחום ולא דליק וחוץ מבידוד אקוסטי, הוא מספק בידוד גם מחום וקור. צמר סלעים משמש גם כחומר איטום לקיר גבס.

 

דלת אקוסטית צמר סלעים

תמרור הזהרה שימו לב: מחירי הדלת כוללים הובלה, התקנת דלת, התקנת משקוף, איטום גומי, ידית, צירים ומנעול, אך המחירים לא כוללים מע"מ.

אם כל זה נשמע לכם טו מאצ', תוכלו לצמצם את הרעש שעובר בין החדרים באמצעות איטום הדלת הקיימת. זה אמנם לא כמו להתקין דלת אקוסטית חדשה אבל זה יכול בהחלט לעזור.


מה עוד משפיע על מחיר דלת אקוסטית

מחיר דלת אקוסטית לא נקבע רק לפי סוג הדלת, כמו לסלט בהרכבה אישית, גם לתוספות לדלת אקוסטית - יש מחיר. 

תוספות מיוחדות לדלת אקוסטית:

דלת פירוק: אם אתם מחליפים דלת פנים קיימת, מחיר תוספת לפירוק הדלת הישנה נע בין 100-200 ש"ח.

דלת צביעה: במידה ולא אהבתם את הצבעים הסטנדרטיים, מחיר תוספת צביעה של הדלת והמשקוף בתנור נע הוא כ-1,200 ש"ח.

דלת הובלה מורכבת: בתיאוריה, אף מתקין לא ידרוש מכם תשלום על ההובלה, אבל אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית - צפו לשלם כמה מאות שקלים נוספים על התקנה.

דלת גודל לא סטנדרטי: קחו בחשבון שאם מפתח הדלת לא סטנדרטי, המחיר יהיה יקר יותר.

 

תמרור הזהרה שימו לב: כמו בהזמנת דלתות פנים רגילות, ככל שתזמינו יותר דלתות כך המחיר לדלת ירד. לרוב הנחה משמעותית של כמה מאות שקלים, תתקבל בהזמנת 4 דלתות ומעלה.

 

דלת אקוסטית

דוגמאות למחיר התקנת דלת אקוסטית מלקוחות מידרג

המחיר ששילם לקוחת מידרג עבור הוספת איטום אקוסטי לדלת קיימת הוא - 450 ₪

המחיר ששילמה לקוחת מידרג עבור התקנת דלת פנים אקוסטית בדירה הוא - 2,300 ₪

המחיר ששילם לקוח מידרג עבור התקנת דלת אקוסטית הוא - 3,700 ₪

המחיר ששילמה לקוחת מידרג עבור אספקה והתקנה של דלת אקוסטית הוא - 4,400 ₪


מתקיני דלתות אקוסטית מומלצים

שנייה לפני שאתם לוקחים כדור למיגרנה ומזמינים את איש הדלתות הראשון שאתם רואים. הכנו לכם רשימה של מתקיני דלתות מומלצים, להתקנת דלתות אקוסטיות. אחרי שתהנו מהשקט, אנחנו נתקשר גם אליכם לשאול איך היה.

 

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק