מוקד מידרג: 1-700-707-233

הובלת מיטה מחיר

הובלת מיטה תחסוך לכם לקנות בסיס מיטה ומזרן חדשים, ומחירה נע סביב 400-800 ₪. במאמר הבא נציג מה המחיר כולל ואת הדרכים להוזיל אותו. אז לפני שתירדמו על המיטה בדירה הישנה שלכם, בואו נתחיל.


מחיר הובלת מיטה

אם מצאתם את מיטת החלומות שלכם אבל היא עדיין צריכה למצוא את דרכה אליכם, אלה יהיו המחירים והם כוללים מע"מ:

משאית מחיר הובלת מיטה נע בין 400-800 ₪.

משאית מחיר הובלת בסיס מיטה נע בין 200-500 ₪.

משאית מחיר הובלת מזרן מיטה נע בין 200-300 ₪.

 

כמו שתוכלו לראות במחשבון ההובלות שלנו, הפער בטווח המחירים מורכב מכמה פרמטרים:

מיטה האם צריך פירוק והרכבה של המיטה? כל התעסקות נוספת עם בסיס המיטה, למעט העמסה ופירוק, תייקר את ההובלה ב-200 ₪ בממוצע. מיטות גדולות במיוחד או מיטות עם פיצ'רים מיוחדים כמו ארגז מצעים נשלף או מיטה נפתחת, שידרשו רכב גדול יותר וזמן פירוק רב, ייקרו את המחיר בהתאם.

מיטה מה המרחק בין נקודת ההעמסה לנקודת הפירוק של המיטה? האם המיטה עוברת שכונה או האם המיטה צריכה לשנות את קידומת מספר הטלפון שלה? שימו לב שבמקרים מסוימים (לדומה, הובלה בין ערים רחוקות לקומות גבוהות) עדיף להשאיר את המיטה מאחור ולקנות אחת חדשה באזורכם כי ההובלה לא תשתלם.

מיטה מהו תאריך ההובלה של המיטה? כמו שחופשת קיץ יקרה יותר מחופשת סתיו, הובלות בחודשים יולי-אוגוסט יהיו יקרות יותר מחודשים אחרים. זו עונת הנדידה של סטודנטים ותחילת חוזים חדשים, והמובילים מוצפים בפניות.

מיטה האם יש גישה נוחה? ככל שמשאית ההובלה תהיה קרובה יותר לדירה, כך המובילים יסחבו את המיטה הכבדה פחות והמחיר יהיה קל יותר. אם אתם גרים בקומה גבוהה ללא מעלית, המחיר גם יהיה גבוה בהתאמה.
 


איך מוזילים הובלת מיטה?

זה שכבר השקעתם בבסיס מיטה איכותי וסופסוף מצאתם את המזרן המושלם, לא אומר שתצטרכו להוציא סכומים גבוהים על ההובלה שלהם. בדיוק בשביל זה ריכזנו כמה טיפים להוזלת הובלת מיטה:

ארגז למעבר דירה הצטרפו להובלה קיימת - בדיוק כמו בחלוקת מונית, שתי עצירות להובלה קיימת יהיו זולות יותר משתי הובלות שונות. שאלו את המובילים אם יש להם הובלה קטנה נוספת באזור ואם המיטה שלכם תוכל להצטרף כטרמפיסטית. לא כל חברות ההובלות מוכנות לעשות "הובלה על הדרך" אבל כך לא תאלצו לשאת בהוצאות הדלק והזמן לבדכם. אל תדאגו, זה לא אומר שתצטרכו גם לחלוק את המיטה.

ארגז למעבר דירה התגמשו בתאריך ההובלה - גם אם אתם לא הכי גמישים מבחינת העונה, נסו לקבוע את ההובלה לאמצע החודש, ולא להתפשר על תחילתו או סופו. זה יאפשר גם למובילים להתגמש איתכם מבחינת המחיר.

ארגז למעבר דירה פרקו והרכיבו את המיטה בעצמכם - אלא אם כן מדובר בבסיס מיטה משוכלל או חשמלי, פרקו את בסיס המיטה בעצמכם, תנו למובילים לעשות את עבודתם והרכיבו אותו שוב בחדר השינה החדש שלכם. את תחושת הסיפוק העצמי לא תוכלו לתמחר.
 

הובלת מיטה

מחירים ששילמו לקוחות מידרג

כדי לסבר את האוזן, ריכזנו כמה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות מידרג על הובלת מיטה:

כסף הובלת מיטה וחצי מתל אביב לאור יהודה עלתה 400 ₪

כסף הובלת בסיס מיטה ומזרן זוגי עלתה 400 ₪

כסף פירוק, הרבה והובלה של מיטה עלתה 440 ₪

כסף הובלת מיטה מכפר סבא לרמת גן, כולל אריזת המזרן, עלתה 450 ₪

כסף הובלת מיטה וחצי מקומה שנייה לקומה שלישית בלי מעלית עלתה 450 ₪
 

הובלת מיטת יחיד

מובילים מומלצים להובלת מיטה

אז עכשיו, כשאתם יודעים את כל מה שצריך לדעת על הובלת מיטה ואולי אפילו איך לפרק ולהרכיב אותה בעצמכם, הגיע הזמן להעביר אותה. בדיוק בשביל זה ריכזנו רשימת מובילים מומלצים להובלת מיטה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה הובלת מיטה?

מחיר הובלת מיטה נע בין 400-800 ש"ח.

המחיר תלוי בפירוק והרכבה, המרחק בין נקודת ההעמסה לנקודת הפירוק, תאריך ההובלה והאם יש גישה נוחה למיטה ולרכב.

איך מוזילים הובלת מיטה?
  • צרפו את הובלת המיטה להובלה קיימת (שימו לב שלא כל חברות ההובלה מוכנות לעשות את זה).
  • התגמשו בתאריך ההובלה.
  • פרקו והרכיבו את המיטה בעצמכם.


אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק