עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

החלפת דיזה לכיריים גז

אם הכיריים לא עובדות, הלהבה בכיריים חלשה או חלילה לא נלדקת בכלל, יכול להיות שאתם צריכים החלפת דיזה לכיריים. מחיר ממוצע של החלפת דיזה אחת נע בין 270-320 ₪ וכמו תמיד כשמדובר בהתעסקות בגז, מומלץ לא לבצע את ההחלפה לבד ולהשאיר את העבודה לטכנאי גז מורשה. מאמר על אש קטנה להחלפת דיזה לכיריים גז, דיווה לדיזה!


דיזה לכיירים גז

אש | דליפת גז דיזה היא חתיכת מתכת קטנה המותקנת בכיירים גז, לרוב מתחת למבער. בזמן הפעלת הגז, הוא זורם דרך הדיזה וכאשר הוא בא במגע עם הניצוץ הוא יוצר להבת אש.

דיזות

אש | דליפת גז למרות שדיזות לא נוהגות להתקלקל, עם הזמן עלולות להיווצר סתימות בדיזה שיגרמו לבעירת להבה חלשה מדי, חזקה מדי או סתם לחימום לא אחיד שיהרוס את האורז. במקרים כאלה יש צורך להחליף את הדיזה.

אש | דליפת גז סתימה בדיזה היא התקלה הנפוצה ביותר שגורמת לכיריים גז לא לעבוד! וכשמדובר בלהבת גז חלשה, דיזות סתומות הן התקלה היחידה שטכנאי הגז המדורגים באתר מצביעים עליה.


החלפת דיזה לכיריים גז

אז הבנתם שהדיזה סתומה, מה עושים עכשיו? יש שתי אופציות:

אחד לנסות לפתוח את הסתימה בעזרת מחט או סיכה.

שתיים להזמין טכנאי גז.

איקס ככשאלנו את הטכנאים המדורגים באתר מה כדאי לעשות כאשר דיזה של גז סתומה, רובם המליצו בחום לא לנסות לפתוח את הסתימה בעזרת מחט או סיכה כי במקרה הטוב התקלה תחזור תוך כמה ימים ובמקרה הרע זה יגרום לדחיפת הלכלוך והשומן שהצטברו פנימה לתוך מערכת הגז ולפגיעה באספקת הגז.

וי הפתרון המומלץ הוא להשאיר את הכיריים בידיים מוסמכות ולהזמין טכנאי גז שיחליף את הדיזה ויוודא שהכל נעשה במקצועיות ובבטיחות.

 


טיפים לשמירה על הדיזה

כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיזות שלכם פתוחות לרווחה:

ללא אקונומיקה נקו את הכיריים במים וסבון. מסיר שונים ושאר חומרים עלולים לפגוע בחיישני הכיירים וגם להרוס את הדיזות עצמן. תוכלו להיעזר בדעת המומחים כדי לדעת מהי הדרך הנכונה לנקות כיריים גז.

סיר נקו כמה שיותר מהר נוזלים שנשפכים מהסירים כדי למנוע סתימות.

ניקוי חלונות מקצועי נקו את הכיריים גז אחת לשבוע כדי למנוע הצטברות של שומנים.

 


מחיר החלפת דיזה בכיריים גז

שקל מחיר החלפת דיזה לכיריים גז על ידי טכנאי גז מוסמך נע בין 270-320 ₪ כולל הדיזה עצמה ומע"מ.


טכנאי גז מומלצים להחלפת דיזה בכיריים

אם כבר ביצעתם את זה בעבר בטח יש לכם דיז'ה וו, ואם כבר השתמשתם בעבר במידרג אתם וודאי יודעים שכל טכנאי הגז המומלצים באתר, מדורגים באמצעות חוות דעת וציונים של לקוחות קודמים. אחרי כל החלפת דיזה בכיריים גז אנחנו מבקשים לשמוע איך הייתה חווית השירות שלכם, ועד כמה האורז יצא טעים 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה להחליף דיזה בכיריים גז?

החלפת דיזה לכיריים גז על ידי טכנאי גז מוסמך תעלה בין 270-320 ₪ כולל הדיזה ומע"מ.

איך נכון לנקות כיריים גז?

כששאלנו את טכנאי הגז המומלצים באתר מה הדרך הנכונה לנקות כיריים גז, הרוב ענו במטלית וסבון. מסיר שונים ושאר חומרים עלולים לפגוע בחיישני הכיירים וגם להרוס את הדיזות עצמן.

מה זה דיזה?

דיזה היא חתיכת מתכת קטנה המותקנת בכיירים גז מתחת למבער. הגז זורם דרך הדיזה וכאשר הוא בא במגע עם הניצוץ נוצרת להבת אש.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק