עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מחמם מים בגז

תקלות בחיישנים, הצטברות אבנית ותקלה בכרטיס אלקטרוני הן חלק מהתקלות הנפוצות במחממי מים בגז. מכיוון שבכל מקרה לא מומלץ לבצע תיקון מחמם מים בגז באופן עצמאי, תצטרכו להזמין טכנאי גז מוסמך שידע לטפל בבעיה, בדרך כלל בעלות של בין 400-600 ₪. ריכזנו לכם את התקלות הנפוצות המצריכות תיקון מחמם מים בגז, מחירים של התיקון ורשימת טכנאי גז מומלצים. תנו גז!


איך עובד מחמם מים בגז

אש | דליפת גז טכניקת חימום מים בגז עובדת כך שברגע פתיחת ברז מים ניצתת להבה במחמם המים, שמחממת את המים מיד. מכשירים לחימום מים בגז מסוגלים לחמם בין 13-24 ליטר מים לדקה, בהתאם לגודלם ונכנסים לפעולה רק כאשר המים החמים בדוד נגמרים או יורדים לטמפרטורה נמוכה מזאת שכוונה מראש.

 


מחמם מים בגז - תקלות נפוצות

תקלות בחיישנים, הצטברות אבנית, תקלה בכרטיס אלקטרוני ומדדים לא תקינים הן חלק מהתקלות הנפוצות במחממי מים בגז. אבל איך תדעו ממה סובל מחמם המים שלכם?

במכשירים החדשים יותר ישנו צג קדמי עליו מופיעה מספר התקלה (כוללת אות אנגלית וספרה) כך שניתן לאבחן בקלות את מקור התקלה. במכשירים ישנים קשה יותר לאבחן את התקלה אבל מכיוון שבכל מקרה לא מומלץ לבצע תיקון מחמם מים בגז באופן עצמאי, תצטרכו להזמין טכנאי גז מוסמך שידע לזהות ולטפל בבעיה.

בכל מקרה, ריכזנו לכם מספר תקלות נפוצות במחמם מים בגז:

אחד הצטברות אבנית הגורמת לזרימת מים חלשה. טכנאי הגז המדורגים באתר ציינו שזו התקלה הנפוצה ביותר במחמם מים בגז.

שתיים בעיה בחיישן ההצתה / תקלה בכרטיס האלקטרוני יגרמו למערכת לא לעבוד כלל ולא לחמם את המים גם אם היונקרס היה דלוק שבוע.

שלוש בעיה בלחץ הגז תגרום ללחץ הגז שאמור לנוע בין 0.5-0.8, לרדת או להעלות מעל הטווח ולגרום לבעיות בטמפרטורת המים.

ארבע ריח של גז יכול להעיד על דליפת גז. במקרה כזה יש לסגור את ברז הגז, לאוורר את המקום ולהזמין טכנאי גז.

חמש נזילת מים מהמחמם עלולה להיגרם משסתום פגום, חיבורים רופפים או קורוזיה.

שש תרמוסטט תקול גורם למחסור במים חמים או לשינוי בטמפרטורת המים אליה כיוונתם.

 

חימום מים בגז - מחיר | מתקין על רקע מחמם מים בגז

 

 ממוצע שימוש במחמם מים בגז הוא 8 שנים, אבל תחזוקה שוטפת יכולה להאריך את תוחלת החיים שלו. ניקוי מחמם המים מאבנית והזמנת טכנאי גז מקצועי לתיקון המחמם במקרה הצורך יסייעו לכם להרחיק את הקנייה של מחמם מים חדש. אם בכל זאת הגעתם למצב שאתם צריכים לקנות מחמם מים חדש בגז, אלה ההמלצות על מחמם גז של טכנאי הגז המדורגים באתר.


תיקון מחמם מים בגז - מחירים

מחיר תיקון מחמם מים בגז אמנם גבוה יותר מאשר תיקון דוד חשמל, אך מחממי מים מחזיקים זמן רב יותר ללא תקלות ולכן מחיר מחמם מים בגז משתלם יותר.

שקל מחיר תיקון מחמם מים בגז נע בין 400-600 ₪ לרוב התקלות.

שקל מחיר קריאה לטכנאי גז וטיפול בתקלה פשוטה נע בין 250-350 ₪.

שקל מחיר ניקוי אבנית במיכל נע בין 600-700 ₪.

שקל מחיר לתיקון תקלות מורכבות כמו תיקון כרטיס אלקטרוני נע בין 800-900 ₪.


חימום מים בגז - דגשי בטיחות

שימו לב תיקון והתקנת מחמם מים בגז נעשה על ידי טכנאי גז מוסמך.

שימו לב וודאו שרישיון טכנאי הגז בתוקף.

שימו לב הקפידו על הזמנת טכנאי לבדיקות תקופתיות של מערכת הגז.

 


טכנאי גז מומלצים לתיקון מחמם מים בגז

אם נתקעתם עם שמפו על הראש או סבון בעיניים למרות שהיונקרס דלוק - כנראה שאתם זקוקים לתיקון מחמם מים בגז. לצורך כך הכנו לכם רשימה של טכנאי גז מומלצים לתיקון מחמם מים בגז, המדורגים עם חוות דעת של לקוחות קודמים. לאחר כל עבודה של טכנאי גז אנחנו יוצרים איתכם קשר על מנת לשמוע איך הייתה חוויית השירות, כך שהדירוגים באתר תמיד אמינים ועדכניים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תיקון מחמם מים בגז?

מחיר תיקון מחמם מים בגז נע בין 400-600 ₪.

מחמם מים בגז לא עובד - מה הסיבה?

תקלות בחיישנים, הצטברות אבנית, תקלה בכרטיס אלקטרוני ומדדים לא תקינים הן חלק מהתקלות הנפוצות במחממי מים בגז. במכשירים החדשים יותר ישנו צג קדמי עליו מופיעה מספר התקלה כך שניתן לאבחן בקלות את מקור התקלה. במכשירים ישנים קשה יותר לאבחן את התקלה אבל מכיוון שבכל מקרה לא מומלץ לבצע תיקון מחמם מים בגז באופן עצמאי, תצטרכו להזמין טכנאי גז מוסמך שידע לזהות ולטפל בבעיה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק