מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיבור גז לדירה חדשה מחיר

מחיר חיבור גז לדירה חדשה הוא בין 300-600 ₪ עבור התקנת נקודת גז חדשה ותוספת של 50-70 ₪ למטר עבור צנרת הגז. אחרי שחיברנו אתכם לעניינים, הגיע הזמן לצלול עוד קצת ולהבין מה עוד יכול להשפיע על מחיר חיבור גז לדירה חדשה ולמה חשוב לדאוג שחיבור הגז יתבצע רק באמצעות טכנאי גז מוסמך. תנו גז, כי אנחנו מתחילים.


חיבור גז לדירה חדשה – מחירים לדוגמה

לפני שנתחיל לברר ביחד כמה עולה חיבור גז לדירה חדשה ומה משפיע על המחיר, צירפנו לכם כמה דוגמאות לעסקאות אמיתיות שביצעו לקוחות מידרג:

להבת גזהתקנת נקודת גז חדשה בדירה כולל צנרת באורך 2 מטר – 450 ₪ כולל מע"מ

להבת גזתקנת נקודת גז חדשה בדירה כולל צנרת באורך 2 מטר – 600 ₪ כולל מע"מ

להבת גזהתקנת נקודת גז חדשה לצורך חיבור כיריים כולל צנרת באורך 5 מטר  – 800 ₪ כולל מע"מ

להבת גזהתקנת נקודת גז כולל צנרת באורך 10 מטר – 1,000 ₪ כולל מע"מ

להבת גזהתקנת נקודת גז למרפסת כולל צנרת באורך 14 מטר – 1,500 ₪ כולל מע"מ

 


מחיר חיבור גז לדירה חדשה

אם נכנסתם לדירה חדשה בבית משותף, סביר להניח שאתם כבר מחוברים לתשתית גז מרכזית בבניין שלכם דרך חברת הגז. מערכת גז מרכזית מורכבת לרוב מצובר גז (מיכל גז גדול שמטמינים באדמה) שנפוץ בבניינים חדשים, או בלוני גז אותם תמצאו מחוץ לבניין.

בהנחה שהבניין שלכם מחובר לתשתית גז אבל אין לכם נקודת גז תצטרכו לדאוג לאחת כזאת. נקודת גז מתחברת למיכל גז או ארון המונים בבית באמצעות צנרת נחושת ומחירה נע בין 300-600 ₪. התקנת נקודת גז כוללת התקנת שני ברזים (ליד מקור הגז וליד נקודת הגז), ווסת לחץ ובדיקת לחצים ואטימות.

חשוב שתדעו שמחיר נקודת גז לא כולל את צנרת הגז שמתומחרת בנפרד ועולה כ-50-70 ₪ למטר. למרות זאת, חלק מטכנאי הגז יכללו מקטע מסוים בצנרת (כמטר עד שני מטר) כחלק ממחיר התקנת נקודת גז, ויגבו תוספת למחיר על כל מטר נוסף.

לדוגמה, אם בחרתם לחבר כיריים גז לנקודת גז חדשה לצנרת באורך 5 מטרים, תשלמו כ-450 ₪ עבור התקנת נקודת גז כולל 2 מטר מאורך הצנרת, ועוד 150 ₪ עבור התוספת לצנרת (50 ₪ למטר ) – סך הכול כ-600 ₪ ללא מע"מ.

 

חיבור גז בדירה חדשה

מחיר הקמת תשתית גז בבית פרטי

אם אתם מתכננים חיבור לגז בבית פרטי ולא בבניין ואין לכם תשתית גז תצטרכו לקרוא לטכנאי גז שיתקין לכן אחת כזאת. באופן עקרוני, תשתית גז נהוג לעשות בשלבי שיפוצים או בנייה כדי להוזיל עלויות ולמנוע חזרה של טכנאי בהמשך. מחיר תשתית חדשה עולה בממוצע כ-1,000-1,500 ₪. במקרים מסויימים בהן נדרשת עבודה מורכבת יותר, או שצנרת הגז ארוכה במיוחד המחיר יכול לעלות גם ל-3,000 ₪ ולפעמים גם 6,000 ₪.

 

הקמת תשתית גז בבית פרטי

מה משפיע על מחיר חיבור גז לדירה חדשה?

חוץ מאורך הצנרת, יש עוד כמה פרמטרים שיכולים להשפיע על מחיר חיבור גז לדירה חדשה, קחו אוויר כי אנחנו מתחילים:

כיריים איזה מכשיר גז: אולי זה יפתיע אתכם, אבל דין מחיר חיבור כיריים גז לא כדין מחיר חיבור מחמם מים בגז. הסיבה לכך שמכשירי גז בעלי ספיקה גבוהה (כמות הגז הנדרשת) יחסית כמו מחמם מים בגז, מכשירי הסקה או תנור גז מצריכים צנרת בקוטר עבה יותר ממכשירי גז בעלי ספיקה נמוכה יותר כמו כיריים גז. אם למשל כיריים גז מצריכות צנרת בקוטר של 3/8 שעולה כ-70 ₪ למטר, מחמם מים מצריך צנרת בקוטר 1/2 שעולה כ-85 ₪ למטר.

כיריים עם או בלי חציבה: את צנרת הגז ניתן להתקין באופן מוסתר, בתוך הקיר או באופן חיצוני. אם אתם רוצים את הצנרת שלכם רחוק מהעין מטעמים אסתטיים או כחלק מדרישת האדריכל, יש לבצע חציבה בקיר לצורך הנחת הצנרת. קחו בחשבון שהרבה טכנאי גז מעדיפים להשאיר את המלאכה הזאת לשיפוצניק. בכל אופן, אם טכנאי הגז יבצע את המלאכה עבורכם התוספת למחיר תהיה כ-30 ₪ למטר בקיר בטון, ו-20 ₪ למטר בקיר בלוקים.

כיריים איזו קומה: אם אתם מתגוררים בקומה גבוהה בבניין דירות שמחובר לבלוני גז, תדרשו לצנרת גז ארוכה יותר כדי להתחבר מנקודת הגז אל הבלונים בחצר. אתם בטח מנחשים שיש לזה מחיר, מכיוון שכמו שכבר למדנו כל מטר צנרת נוסף יעלה כ-50-70 ₪.

כיריים כמה זמן: ברוב הפעמים, טכנאי הגז יוכל להתקין עבורכם נקודת גז תוך שעות בודדות. עם זאת, במקרים של עבודה מורכבת יש פעמים שצריך לפצל את העבודה לשני מפגשים - במהלכם הטכנאי יגיע בפעם הראשונה על מנת להניח את צנרת הגז, ובפעם השנייה כדי לחבר את הברזים. במקרה כזה, ייתכן שתאלצו להוסיף תשלום נוסף עבור דמי הביקור.

התקנת צנרת גז חיצונית וללא חציבה

אחריות על חיבור גז לדירה חדשה

לאחר שטכנאי הגז יתקין לכם נקודת גז חשוב שתוודאו שהוא נותן לכם טופס מיוחד שנקרא "טופס נורמטיבי" שמאשר שהעבודה בוצעה על ידי טכנאי גז מוסמך. הטופס מפרט את השינויים שנעשו בתשתית הגז, ומאשר שכלל הבדיקות הנדרשות בוצעו. חשוב לציין שהטופס הזה לא רק יבטיח שההתקנה בוצעה באופן יסודי ובטיחותי, אלא גם שתהיה לכם אחריות על מכשיר הגז שחובר. אם תרצו לתקן את המוצר או להחליפו לא תוכלו לעשות זאת ללא טופס שמוכיח שהוא הותקן על ידי טכנאי גז מוסמך. בנוסף, התקנה חאפרית חושפת אתכם לאפשרות שחברת הגז לא תרצה לספק לכם גז בעתיד וזה כבר פחות נעים. 


טכנאי גז מומלצים לחיבור גז לדירה חדשה

כשמחברים גז לדירה חדשה חשוב לבחור בטכנאי גז שלא יפתיע אתכם – כלומר, שיגבה מחיר הגון, ויחבר את הדירה למערכת הגז באופן בטיחותי, כי אנחנו לא יודעים מה סיפרו לכם אבל סופו של כל בלון הוא להחזיק מעמד לאורך זמן. בדיוק בשביל זה אספנו לכם רשימת טכנאי גז מומלצים לחיבור גז לדירה חדשה לפי חוות דעת של לקוחות קודמים.

 

 


;

טיפים ומחירים בטכנאים ותיקונים

טיפים ומחירים בנושא ייבושים תת רצפתיים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מכשירי חשמל
טיפים ומחירים בנושא תיקוני והתקנות מזגנים
טיפים ומחירים בנושא תיקון והתקנות דודים
טיפים ומחירים בנושא עבודות חשמל
טיפים ומחירים בנושא שירותי אינסטלציה
טיפים ומחירים בנושא תיקוני גז
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אינטרקום וקודנים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני תריסים וחלונות
טיפים ומחירים בנושא תיקון והחלפת מנעולים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני מחשבים ולפטופים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני אופניים
טיפים ומחירים בנושא תיקונים קטנים
טיפים ומחירים בנושא איתור נזילות
טיפים ומחירים בנושא שירותי ביובית
טיפים ומחירים בנושא שערים חשמליים
טיפים ומחירים בנושא תיקוני טלוויזיות
טיפים ומחירים בנושא תיקוני סלולר
טיפים ומחירים בנושא רשתות תקשורת
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות
טיפים ומחירים בנושא תיקונים והתקנות מערכות כיבוי אש
טיפים ומחירים בנושא התקנת מערכות סולאריות

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק