עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

התקנת ארון אמבטיה תלוי

מה הדרך המומלצת להתקנת ארון אמבטיה תלוי? זה תלוי… זהו, הוצאנו את הבדיחה מהמערכת, עכשיו אפשר לגשת לעניין. על תליית ארון אמבטיה משפיעים סוג הקיר והציפוי שלו, וגם סוג התופסנים שהגיעו עם הארון. המחיר הממוצע שייקח הנדימן על התקנת ארון אמבטיה תלוי יהיה סביב ה-400 ש"ח, וחשוב לזכור להשאיר מספיק רווח מהרצפה. לעוד טיפים, הסברים ופירוט מחירים - מוזמנים להמשיך לקרוא 😊


התקנת ארון אמבטיה תלוי

התקנת ארון אמבטיה תלוי יכולה לכלול אחד משני מצבים:

מספר אחד ארון אמבטיה שמותקן ישירות מתחת לכיור.

מספר שתיים ארון אמבטיה נפרד, כמו ארון עם דלת מראה.

שתי ההתקנות דומות מאוד, כשההבדל נובע בעיקר מהצורך להתאים את ארון האמבטיה לכיור, לסיפון ולצנרת בקיר במידה והוא צמוד לכיור.

כוכבית קטנה תהליך ההתקנה מורכב ממדידת הארון והאזור > פילוס הגובה המתאים לקדיחות (בעזרת פלס) > סימון > קדיחה > ולבסוף תליה.

 


מה משפיע על התקנת ארון אמבטיה תלוי?

יש כמה דברים שישפיעו על צורת ההתקנה של ארון אמבטיה תלוי:

מספר 1 צבוע סוג הקיר: החומר ממנו עשוי הקיר משפיע על צורת הקדיחה. מקדחה למשל מתאימה יותר לקיר בלוק, בעוד שיש כאלו שמעדיפים פטישון בשביל בטון. אם תרצו התקנה של ארון אמבטיה תלוי בקיר גבס, זה יצריך קדיחה עדינה יותר ולפעמים גם קורות ברזל או עץ לחיזוק.

 🔨 גם על דיבלים הקיר משפיע. דיבל ג'מבו יהיה הרבה פעמים הדיבל המומלץ מכיוון שהוא עומד במשקלים גבוהים, אבל בשביל קיר גבס - תצטרכו דיבל גבס מיוחד.

מספר 2 צבוע ציפוי הקיר: אם תכננתם להתקין ארון אמבטיה תלוי על קיר מצופה קרמיקה, חשוב להשתמש בראש מקדחה מיוחד, כמו חץ או וידיה. ראש כזה שהוא עדין יותר ושומר עליה מניפוץ, שלא נדע 🥴

מספר 3 צבוע סוג התופסנים: עם חלק מארונות האמבטיה התלויים מגיעים תופסנים במין ערכת תליה מוכנה. אם בארון שקניתם לא הגיע, תזכו בתענוג המפוקפק של לבחור לבד בין המלבניים, המשולשים, תופסני זווית וכן הלאה. מומלץ להתייעץ עם ההנדימן או עם המוכר בחנות מה הכי יתאים לקיר ולארון הספציפיים שלכם.

 


טיפים חשובים להתקנת ארון אמבטיה תלוי

בורג להתקנת קירוי לפרגולה לבד VS הנדימן - תליית ארון אמבטיה מצריכה לא רק ידיים טובות ליישור, לסימון ולהצמדה, אלא גם הבנה כלשהי בתשתית האמבטיה ובעבודות עדינות כמו קדיחה בקרמיקה.

אנחנו הכי מאמינים בכם, ואם יש לכם ידי זהב - עופו על זה!
אם פחות יש לכם ראש להתעסקות, אין שום בושה בלהרים טלפון להנדימן 😏

בורג להתקנת קירוי לפרגולה זהירות! צנרת - אם בחרתם לקדוח לבד ומדובר בארון מתחת לכיור, חשוב לוודא שאין צנרת חשובה מאחורה. אתם ממש לא רוצים לחסוך על הנדימן ואז להצטרך אינסטלטור...

בורג להתקנת קירוי לפרגולה המינימום של המינימום - מומלץ להתקין את הארון בגובה של כ-20 ס"מ לפחות מהרצפה, כך שיהיה לכם נוח יותר להעביר את המטאטא בהמשך. מבחינת גובה הקצה העליון, הגובה המומלץ הוא בין 80-90 ס"מ עד לשיש.

 

שימו לב שימו לב - חשוב מאוד לוודא גם את הנוחות שלכם, כדי שלא תגלו שהגובה המומלץ הוא קצת נמוך או גבוה מדי לטעמכם האישי.

 

ארון אמבטיה תלוי

התקנת ארון אמבטיה תלוי - מחיר

כסף מחיר התקנת ארון אמבטיה תלוי על ידי הנדימן הוא לא גבוה במיוחד, ונע בטווח של 300-500 ש"ח בממוצע.

חץ הגורם העיקרי שישפיע על המחיר הוא מדד ה"כמה קל" - האם הגישה לאזור התלייה נוחה? האם יש קרמיקה שצריך להיזהר עליה?


הנדימנים מומלצים להתקנת ארון אמבטיה תלוי

הרבה פעמים, ארון האמבטיה הוא הטאצ' הסופי בשיפוץ החדר. גם אם לא שיפצתם - החלפת ארון אמבטיה יכולה לעשות פלאים! נשאר רק דבר אחרון כדי לקשור הכל יפה בסרט. צרפנו כאן רשימת הנדימנים שמתעסקים עם התקנת ארון אמבטיה תלוי - תוכלו לעבור על כולם, לבדוק את הדירוג האישי וחוות הדעת ולראות אם מישהו מוצא חן בעיניכם. בהצלחה, ותתחדשו!

 

ארון תלוי באמבטיה

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק