עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קיבוע ארון לקיר

אם אתם כאן סימן שאתם בכיוון קיבוע ארון לקיר - וזה אחראי מאוד מצידכם. הקיבועים משתנים לפי גובה הארון, החומר ממנו הוא עשוי וגם המשקל. שימו לב שקיבוע ארון לקיר זו עבודה קטנה שמתומחרת כמו ביקור הנדימן רגיל - 250-350 ש"ח, לכן מומלץ לצרף אותה לאחרות ולא להזמין את ההנדימן רק בשביל זה. חזקו חיבורים, מתחילים!


קיבוע ארון לקיר

קיבוע ארון לקיר הוא ממש בגדר חובה בכל בית עם ילדים ורהיטים גדולים. גם אם נוציא לרגע מהמשוואה רעידות אדמה (והאמת? לא בטוח שכדאי להוציא אותן), מספיק שילד קטן מושך מגירה שתיים החוצה מאחת השידות, מטפס עליהן כמו מדרגות והופ - כל האיזון מתערער. נחסוך מכם את סרטוני ההדגמה הקשים, אבל קחו בחשבון שזו מציאות הגיונית.

חלק מהארונות, ובפרט הארונות של איקאה, מגיעים עם קיבוע מותאם שצריך רק לחבר. רהיטים ישנים יותר או יוקרתיים יותר לרוב יגיעו ללא קיבועים, ותצטרכו לעשות זאת לבד או להזמין הנדימן לקיבוע הרהיט.

 

קיבוע ארון לקיר בפינות

מה משפיע על קיבוע ארון לקיר?

יש כמה סוגים של קיבוע ארון לקיר: זווית של 90 מעלות, כבל עם עוגן, קיבוע ישיר ועוד. לא, מאסקינגטייפ זה לא קיבוע קביל!

כשההנדימן יגיע אליכם לקראת קיבוע ארון לקיר הוא ייקח בחשבון מספר גורמים:

ארון מסודר בבית סוג הארון

ארון עץ דק או מתכת דקה אפשר לפעמים לקבע באמצעות קידוח ישיר בגב הארון אל תוך הקיר. ארונות עבים וכבדים יותר יקובעו באמצעות כבל, או בעזרת זוויות שמוברגות לארון ולקיר בו זמנית. גם המשקל והצורה של הרהיט משפיעים בצורה דומה.

דיבל לתלייה על קיר גבס סוג הקיר

קיר בטון פשוט יחסית, ואפשר לקדוח בו ישירות. קיר גבס לא יחזיק היטב את הרהיט, ולכן צריך להוסיף דיבל גבס (כמו רוזטה או פרפר) ולעיתים גם לחבר עוגן. ההנדימן יבחן את המצב ויבדוק האם יש שדרת בטון מאחורי הגבס.

מצפן מיקום הארון

מיקום הקיבוע והסוג שלו תלוי בגישה לארון. באופן אידיאלי נעדיף שהקיבוע יהיה נסתר ולא יפגע בנראות, ולכן ההעדפה היא לקיבוע פנימי בארונות קלים, או קיבוע עליון (של זוויות או של כבל מחובר לעוגן) בארונות כבדים יותר. אבל מה אם נרצה קיבוע ארון לקיר כשגג הארון הכבד צמוד לתקרה? שם כבר לא תהיה ברירה, ונצטרך קיבוע זוויות חיצוני מצידי הארון.

 


טיפים לקיבוע ארון לקיר

כמה דברים חשוב לדעת לפני שמנסים לבד או מזמינים את ההנדימן:

אחד אם הזמנתם רהיט חדש, תרגישו בנוח לבקש קיבוע. רוב הארונות שמגיעים כיום הם הרכבה עצמית (איקאה - עם קיבוע לקיר מובנה), או מציעים שירותי הרכבה שלהם. אל תתביישו, ותבקשו מראש שהמתקין שמגיע גם יקבע את הארון לקיר. חבל לשלם בנפרד כשלא חייבים.

שתיים ארון שהוא משומש מאוד או דק מאוד - רצוי לחזק לפני הקיבוע. דמיינו מקרה: ארון רעוע מקובע לקיר, מתחיל נפילה ו… נפרד מהשלד 😬 כדי לוודא שהארון וכל הארון קבוע למקומו - במקרים של חשש בקשו מההנדימן לבדוק את חוזק החיבורים.

שלוש חשוב לחבר לחלק יציב בארון. אם יש קורת חיזוק וגם דיקט דק, תבחרו בחלק העבה והיציב יותר. תוותרו על חלקים חלולים שיערערו את הקיבוע.

 

קיבוע ארון לקיר באמצעות קדיחה

מחיר קיבוע ארון לקיר

קיבוע ארון לקיר הוא עבודה פשוטה מאוד. אבל זה לא אומר שההנדימן לא ייסע אליכם את כל המרחק, ולכן המחיר הוא כמחיר ביקור הנדימן - 250-350 ש"ח בממוצע.

תמרור הזהרה לא כל הנדימן יגיע לקיבוע ארון בלבד.

נורה 2 טיפ שלנו: כדי שישתלם לכם וגם להנדימן, מומלץ לחבר כמה עבודות קטנות ביחד ולהזמין על כולן. יש לכם וילונות שמחכים לתלייה? הגיע הזמן לחידוש רובה באמבטיה? התקנת חבלי כביסה? תליית מדפים? זה הזמן לאסוף את כל הפיצ'יפקעס בסל אחד מחייך


הנדימנים מומלצים לקיבוע ארון לקיר

אחרי שקבענו כמה חשוב לקבע, נתנו מחיר והוספנו גם טיפים - נשאר לנו רק לצרף רשימה. ריכזנו המלצות על הנדימנים שגם מקבעים ארונות - לא המלצות שלנו, אלא של לקוחות. כל ההמלצות גם נאספו לדירוג מתעדכן, כדי שיהיה לכם הכי נוח ושקוף שאפשר. נאחל שלעולם לא תיאלצו להגיד - טוב שקיבענו!

 

בורג ודיבל לשימוש בקיבוע ארון לקיר

;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק