עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון כיור סדוק

כיור סדוק הוא מתכון לנזילות (כן, גם כאלו שמחלחלות לשכנים), וכדי לשמור על ארונות טובים ויחסי שכנות טובים – תצטרכו לתקן את הסדק. תיקון כיור סדוק לרוב דורש החלפה של הכיור, אבל לא תמיד. אם המצב דורש רק תיקון תוכלו לצאת מהסיפור בפחות מ 400 ₪. מתי תוכלו לתקן את הכיור הסדוק, מתי כדאי להחליף אותו? בלי להשאיר שום סדקים, כל המידע ממש כאן - מתחילים


תיקון כיור סדוק

זה אולי לא תמיד ניראה ככה, אבל כיור מורכב מכמה שכבות, כשהשכבה העליונה ביותר היא העמידה ביותר. סדק בכיור גורם לפגיעה בשכבה העליונה ולרוב גם בשכבה מתחתיה – מה שגורם לכיור להיות פחות עמיד לחומרי ניקוי, נוזלים וגם שברים.

בקיצור, ברגע שהכיור נסדק העמידות שלו נפגמת, וכדי לתקן את הנזק באופן מוחלט מוכרחים להחליף את הכיור. מצד שני, החלפת כיור היא עסק יקר ואם אתם רוצים פיתרון זמני (לכמה שנים) תוכלו לתקן את הכיור הסדוק. תיקון סדק בכיור הוא בעצם איטום של השריטות שנגרמו, שיוצר שכבת הגנה (כן, קצת כמו פלסטר) על הכיור עצמו.

 

כיור סדוק

תיקון כיור סדוק או החלפה?

 לפני שנסביר על תהליך התיקון, ניתן כמה מצבים שבהם לא כדאי לתקן את הסדקים ורצוי להשקיע בכיור חדש, כי התיקון לא יהיה מוצלח מספיק:

כיור אמבטיה הסדק עובר דרך פתח הניקוז – פתח הניקוז של הכיור הוא המקום שהכי חשוף למים. איטום סדק בפתח הניקוז, הוא פחות אפקטיבי, כי זרימת המים עלולה לפתוח את הסדק מחדש, ולכן ועדיף במצב כזה כדאי להחליף את הכיור.

כיור אמבטיה סדק שהוא ספק חור – אם חלק מהסדק הוא עמוק במיוחד או שהוא ממש כבר הפך לחור, תיקון הסדק יהיה מסובך יותר ועמידות התיקון תהיה מוגבלת.

כיור אמבטיה סדק בכיור נירוסטה – סדק בכיור נירוסטה מתקנים בעזרת אפוקסי או חומר סיקה אחר. בגלל השוני הבולט במראה בין המתכת לחומרי האיטום, תיקון הסדק יהיה בולט במיוחד, בצבע שונה מהכיור.

כוכבית בנימה זו, אם החלטתם שאתם רוכשים כיור חדש, וכבר יש לכם פה היסטוריה של סדקים כואבים בכיור, דעו שכיורי פורצלן, חרס ואקריל הם הרגישים ביותר להיווצרות סדקים. כששאלנו את בעלי המקצוע באתר איזה כיור הכי מומלץ למטבח, רובם ענו כיור גרניט.

 

סדק בכיור חרס

איך מתקנים כיור סדוק

אם הסדק בכיור שלכם עומד בכל תנאי התיקון, ככה יראה תהליך התיקון שלו:

אחד ייבוש, ניקוי וחיטוי – כדי להניח חומרי איטום על הכיור ההנדימן יוודא שהאזור יבש לחלוטין ונקי מכל דבר שיכול להידבק לחומר ולהפריע ליישום שלו.

שתיים 3 שכבות של חומר איטום – לאיטום הסדק לרוב משתמשים בחומר אפוקסי, סופר 7, פורצלן נוזלי או דבק הייטק. כדי שהאיטום יהיה אפקטיבי, חשוב לוודא שמריחת החומר מתבצעת משני הצדדים, גם מתחת לכיור וגם בכיור עצמו.

שלוש ייבוש וצביעה – חומר איטום צריך כמה שעות כדי להתייבש במלואו. רק לאחר הייבוש אפשר לצבוע אותו בצבע שמתאים לכיור. והנה, הכיור הסדוק כבר לא סדוק!

כוכבית התאמת ציפיות: קחו בחשבון שלרוב תיקון סדקים בכיור לא יראה כמו ממש כמו כיור חדש, וכנראה שיישארו כמה סימנים קלים של מילוי הסדק על הכיור.

 

תיקון כיור סדוק

מחיר תיקון כיור סדוק

תיקון סדק בכיור הוא זול יותר לעומת החלפת כיור, וכמו שראינו, מתאים רק במקרים מסוימים. מחיר לתיקון סדק בכיור הוא קבוע לרוב, ולא תלוי בחומר ממנו עשוי הכיור שלכם או עומק הסדק.

מחיר תיקון סדק בכיור נע בין 250-400 ש''ח, כולל מע''מ וחומרי העבודה הנדרשים לתיקון.

כנראה שלא תקבלו אחריות מהתיקונצ'יק על תיקון הסדק, אבל תוכלו לקבל אחריות על העבודה עצמה לשנה לפחות.


הנדימנים מומלצים לתיקון כיור סדוק

תיקון כיור סדוק הוא היא עבודה עדינה שדורשת דיוק כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. כדי שתיקון הכיור הסדוק שלכם יראה הכי קרוב למקור, ריכזנו עבורכם רשימה של הנדימנים מומלצים לתיקון כיור סדוק. כל ההנדימנים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ואם תעזרו באחד מהם, נבקש שתדרגו אותו גם אתם – ככה אנחנו שומרים על הביקורות באתר מעודכנות תמיד!


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה לתקן כיור סדוק?

מחיר תיקון כיור סדוק עולה כ-250 עד 400 ש''ח, בהתאם למחיר ביקור ההנדימן. 

מתי אי אפשר לתקן כיור סדוק?

ברגע שהסדק בכיור הופך לחור או שהסדק נמצא ממש על פתח הניקוז, תיקון הכיור יהיה לא יעיל וכדאי להחליף את הכיור לגמרי. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק