עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

בניית גלריה מעץ

בניית גלריה מעץ לא רק תעזור לכם לנצל לכם את שטח הבית, אלא גם תוסיף לו מראה כפרי ומיוחד. העץ שמתאים לבניית גלריה הוא עץ אלון, תהליך ההכנה והבניה לא ארוך, כך שתוך כמה ימים כבר יכולה להיות לכם עוד קומה בבית עם רצפת עץ. מה בדיוק התהליך, וכמה זה עולה? אנחנו כאן עם כל המידע על בניית גלריה מעץ


חלל מתאים לבניית גלריה מעץ

בניית גלריה מעץ יכולה לשמש לתוספת לחדר בגובה רגיל, כדי לייחד אזור שינה בגובה, או למקום אחסון נוסף. אך במקרים מסוימים גלריה מעץ יכולה לשמש גם כחדר שלם נוסף. קומת הגלריה יכולה להיות כלואה בין שני קירות תומכים, או בנויה על עמודים, ובגדול אופן השימוש שלכם בגלריה והתנאים בחדר הם אלו שיקבעו את התהליך ואת שיטת בניית הגלריה.
 

גזע עץ תנאי חדר מתאימים לבניית גלריה מעץ

באופן טבעי, בניית גלריה מצמצמת את גובה התקרה בחדר, כך שכשאתם מתכננים את בניית הגלריה חשוב לקחת בחשבון את גובה חלל החדר שלכם (אל תשכחו שבני נוער עוד צפויים לגבוה). גלריה מעץ זה נחמד, אבל להתכופף בכל כניסה לחדר זה לא נעים וחשוב לזכור את זה כשחולמים על בניית גלריה מעץ.
כשאתם מתכננים את בניית הגלריה אל תשכחו גם את הגישה אליה, אם צריך לבנות מדרגות עץ או סולם, תשאלו את הנגר מה הוא יכול להתאים, וקחו בחשבון שגם אלו תופסים מקום.
 

גזע עץ השימושים שלכם בגלריית עץ 

כשאתם מתכננים את בניית הגלריה, חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות: מה המשקל שצפוי להיות על הגלריה? האם היא צריכה להכיל כמה בני אדם? תזוזות רבות או חפצים כבדים?
בניית הגלריה צריכה לקחת בחשבון את כל המרכיבים האלו, כדי שתהיה יציבה ובטוחה מספיק.
אם אתם מחליטים לעשות גלריה גדולה מעבר ל-12 מטר רבוע, או שצפוי להיות עליה משקל רב, אנחנו מציעים לכם להתייעץ גם עם קונסטרוקטור כדי לוודא שהקירות שעליהם תישען הגלריה אכן תומכים מספיק, ייתכן שתצטרכו, בנוסף, להעמיד עמוד תמך שייצב את הגלריה.

גלריה בנויה מעץ מעל מטבח

תהליך בניית גלריה מעץ

תהליך של בניית גלריה מעץ כולל כמה שלבים מרכזים: 

 

אחדתכנון ומדידה של הגלריה

לפני הכל הנגר יגיע אליכם הביתה, ישמע מה הצרכים שלכם לבניית הגלריה, יתכנן אתכם את תהליך הבניה וימדוד את השטח. בשלב הזה הנגר יכין את תוכנית הבנייה ואופן קונסטרוקציית העץ עליה תהיה מונחת הגלריה. למרות החיבה הגדולה שלנו לעץ, ייתכן שבמקרים מסוימים לוחות העץ לבדם לא יספיקו, בעיקר אם זו גלריה שצפוי להיות עליה משקל רב. במקרה כזה יהיה צורך בקונסטרוקציה נוספת, זו יכולה להיות תשתית מברזל או מתכת, ולרוב לנגרים יש בעל מקצוע נוסף שהם עובדים איתו לצורך כך.

 

שתייםהכנת הלוחות בנגרייה

בניית גלריה מעץ דורשת עצים חזקים, ולכן משתמשים בקורות עץ אלון או עץ אורן, אלה עצים טבעיים ומסיביים. בשלב זה הנגר יחתוך ויכין את לוחות העץ באורך המתאים לפי התוכנית, כאשר כל קורה מגיעה בעובי של 10*10 ס"מ לפחות. לבסוף הוא ימרח עליהן ציפוי לכה או שמן. מה עדיף, אתם שואלים? 
עץ בציפוי לכה הוא עמיד יותר לשריטות והלכה אוטמת אותו מעט יותר לחדירת נוזלים. זה עדיין לא אומר שתוכלו לשפוך על העץ מים בצורה חופשית. ציפוי שמן הוא עמיד פחות, אך נראה יותר טבעי ופחות מבריק.

 

שלוששלב בניית הגלריה בבית 

משך שלב העבודה בבית ואופי העבודה תלוי בתכנון בניית הגלריה שלכם, אם זו גלריה על עמודים או גלריה שקלועה בין שני קירות תומכים ויציבים. כך או כך שלב זה כולל עבודה עם קידוחים שונים, וצפוי להיות רעש בבית.

הכנת לוחות עץ בנגריה

 

משך זמן בניית גלריה מעץ

זמן בניית הגלריה גם הוא באופן טבעי משתנה בהתאם לגודל חלל הגלריה. תהליך בניית גלריה בגודל של 8 מ"ר לוקח סה"כ 5 ימי עבודה, כאשר זמן העבודה מתחלק כך:

מעוין עץ יום עבודה אחד לצורך תכנון בניית הגלריה והביקור של הנגר אצלכם בבית.

מעוין עץ יומיים עבודה עבור הכנת לוחות העץ בנגריה.

מעוין עץ שני ימי עבודה נוספים עבור הבנייה של הגלריה אצלכם בבית.

 

עבודות גמר לאחר בניית גלריה מעץ

זהו! גלריית העץ שלכם כבר עומדת על תילה, זה מרגש ביותר אך לפניכם עוד דבר אחרון, אלו עבודות גמר בסיום בניית גלריה מעץ, הן כוללות בעיקר עבודות חשמל, או בניית מעקה. משך העבודה הזו תלוי בשימוש שלכם בגלריה ובאופן בו היא בנויה. נכון שאתם כבר בסוף, אבל אנחנו לא ממליצים להקל ראש כאן, כי מעבר לאסתטיקה ולנראות של הגלריה – הבטיחות היא תמיד בראש. חוץ מזה, לפעמים דווקא הגימורים הקטנים הם אלו שישפיעו על הנוחות והמראה הסופי של הגלריה כדי שתשמש אתכם נאמנה ותוסיף לכם חן נעים בבית.

גלריה מעץ טבעי

תחזוקה ושמירה על גלריה מעץ

גזע עץ ניקיון גלריה מעץ - לאחר סיום בניית גלריה מעץ, חשוב לוודא שאתם יודעים איך לשמור עליה לאורך זמן. למרות שעץ חי אוהב מים וזקוק להם, עץ כרות שונא אותם, אולי כי הם מזכירים לו ימים נשכחים. לא חשוב, בקיצור במצב הנוכחי של הגלריה, עץ ומים הם לא חברים טובים. ולכן כשאתם מנקים את רצפת הגלריה חשוב לעשות זאת בזהירות, ללא הרבה מים ועם חומר ניקיון ייעודי לעץ.

גזע עץ תחזוקה של עץ הגלריה - אחת לכמה שנים כדאי לעשות חידוש של ציפוי העץ, בין אם מדובר בציפוי לכה או ציפוי עץ. ציפוי שמן דורש תחזוקה וחידוש לעיתים קרובות יותר ונדרש אחת ל-2-3 שנים, בהתאם לשימושים שלכם בגלריה. לעומת ציפוי לכה שניתן לעשות גם אחת ל-5 שנים. חידוש הציפוי, הלכה או השמן, ייעשה על ידי בעל מקצוע, הוא ילטש את הציפוי הישן ויישם עליה שכבה חדשה.

חדר שינה על גלריה מעץ

בניית גלריה מעץ – מחיר

אחרי שעברנו את שלב בניית התוכנית, זה הזמן לדבר ביזנס - כי טוב גלריה אחת בבית, מאשר אחת על העץ.

מחירמחיר בניית גלריה מעץ הוא כ-1200 ₪ למטר רבוע, והוא משתנה על פי גודל הגלריה ואופן התכנון שלה.

וי המחיר כולל את ציפוי העץ בלכה או בשמן.

איקס המחיר לא כולל מע"מ.

שימו לב: זהו מחיר לגלריה סטנדרטית. אם יש צורך בקונסטרוקציה נוספת, עמודי תמיכה או תשתית נוספת מברזל או מתכת, המחיר יהיה גבוה יותר.

כשמחשבים את המחיר, חשוב גם לזכור שלצורך השלמת הגלריה יכול להיות שתצטרכו עוד תוספות כמו בניית קיר גבס, הוספת נקודת חשמל או במקרה של הוספת חדר לקומה גם התקנת דלת פנים.


נגרים מומלצים לבניית גלריה מעץ

נכון לא כל חלל אפשר למלא, אבל לפעמים, אם יש לכם מזל, יכול להיות שהחלל שלכם מתאים בדיוק לבניית גלריה מעץ. רגע לפני שתדרכו על קורות העץ הביתיות והחמימות, כדאי לבחור נגר שכבר קיבל המלצות מלקוחות קודמים על בניית גלריה מעץ. כדאי גם לצפות בגלריה שלו על עבודות קודמות  קריצה


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה זמן לוקח לבנות גלריה מעץ?

משך הזמן של בניית גלריה מעץ משתנה כמובן בהתאם לגודל הגלריה והאופן שבו בונים ומעצבים אותה. משך בניית גלריה סטנדרטית מעץ בגודל של 8 מ"ר נמשכת כ-5 ימי עבודה באופן הבא: יום עבודה לצורך תכנון, שני ימים נוספים להכנת העצים בנגריה ויומיים נוספים לבניית הגלריה בבית שלכם.

מה המחיר של בניית גלריה מעץ?

מחיר בניית גלריה מעץ הוא כ- 1200 ₪ למטר רבוע, והוא משתנה על פי גודל הגלריה ואופן התכנון שלה.

המחיר כולל את ציפוי העץ בלכה או בשמן,אך לא כולל מע"מ.

זהו מחיר לגלריה סטנדרטית. אם יש צורך בקונסטרוקציה נוספת, עמודי תמיכה או תשתית נוספת מברזל או מתכת, המחיר יהיה גבוה יותר.

איזה סוג עץ מתאים לבניית גלריה?

בניית גלריה דורשת עצים חזקים, ולכן משתמשים בקורות עץ אלון או עץ אורן, אלה עצים טבעיים ומסיביים.

אנשים שהתעניינו בבניית גלריה מעץ התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק