עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיצות דקורטיביות מעץ

מחיצה דקורטיבית מעץ יכולה להפריד בין חדרים, להסתיר ארונות מכוערים וגם פשוט להיות יפה – ולשתוק. ריכזנו לכם את כל המידע על מחיצות דקורטיביות מעץ, כולל עיצובים שונים, באיזה סוגי עץ כדאי להשתמש (רמז – עץ מלא!), ומחירים של נגרים. לא נמחוץ את כל המידע בשורה הראשונה, אז תגללו כדי לקרוא הכל על מחיצות עץ דקורטיביות

נגרים מומלצים לבניית מחיצת עץ דקורטיבית


סוגי מחיצות עץ דקורטיביות

נגרים הם ממש אומנים, ולכן מחיצות מעץ יכולות להגיע באמת בכל הצבעים, הצורות והסוגים – אבל לרוב תבחרו מחיצה מבין שלושת הסוגים הבאים:

גזע עץ מחיצת עץ סטטית – מחיצת עץ סטטית היא מחיצה קבועה שלא ניתן להזיז לאחר הקמתה. היא מתאימה לחללים שהחלוקה בינהם קבועה, ויכולה לשמש גם כקיר לתליית טלוויזיה או להסתיר ארונות חשמל.

גזע עץ מחיצת עץ על גלגלים - מחיצת עץ על גלגלים כשמה כן היא, היא מחיצה זמנית שמחוברת לגלגלים כדי שניתן יהיה להזיז את המחיצה. לרוב, מחיצות עץ על גלגלים נמכרות בחנויות ריהוט שונות, ולא מוכרחים לייצר אותם אצל נגר בעיצוב אישי – אלא אם אתם מחפשים גודל או עיצוב מיוחד של המחיצה.

גזע עץ מחיצת עץ על צירים – מחיצת עץ על צירים דומה קצת לדלת, המחיצה תסגור את החלל כשהיא סגורה, ותאפשר מרחב גדול יותר כשפותחים אותה.

 

מחיצת עץ סטטית

עיצוב מחיצות עץ דקורטיביות

גם בתחום עיצוב מחיצות עץ דקורטיביות האפשרויות מגוונות במיוחד:

גזע עץ מחיצת עץ מלא – המחיצה הפשוטה ביותר היא מחיצה מעץ מלא, תוכלו לבחור בסוג עץ שאתם מתחברים אליו ולהכין מחיצה מתאימה בגודלה.

גזע עץ משרביה מעץ – משרבייה מעץ מתאימה במיוחד לשמש כמחיצת עץ. המשרבייה יכולה להיות מחוברת לחתיכת עץ נוספת ובכך להיות מחיצה אטומה, או להישאר עם עיצובה המקורי, למחיצה חצי אטומה. משרבייה לרוב תהיה עשוייה מ-MDF, שנחשב חומר קל יותר לעיצוב מאשר עץ.

גזע עץ מחיצת עץ פסים – מחיצת עץ פסים מורכבת בעצם מפסים שונים של עץ. תוכלו לבחור באותו סוג של עץ או כמה סוגים שונים – כדי לגוון את העיצוב.

 

מחיצת עץ בעיצוב אישי

בחירת עץ למחיצות עץ דקורטיביות

בין אם תבחרו להוסיף מחיצת עץ דקורטיבית או מחיצה מעץ מלא, תצטרכו לבחור את סוג העץ, הן לתשתית (עלייה נפרט בפסקה הבאה), והן למחיצה עצמה. סוג העץ שכדאי לבחור תלוי אם אתם מתקינים את מחיצת העץ בתוך הבית או מחוצה לו, וכמובן שתמיד כדאי גם להתייעץ עם הנגר:

גזע עץ עצים למחיצת עץ דקורטיבית בבית – בבית ניתן להשתמש בחומרי דמוי עץ לבניית מחיצה דקורטיבית, או בעץ מלא כמובן. היתרון בחומרים כמו פורניר או MDF, שהם זולים יותר מעץ מלא ומספיק עמידים כדי להישמר שנים ארוכות בתוך הבית.

אם תבחרו להשתמש בעץ מלא למחיצת עץ בתוך הבית – מומלץ לבחור בעצים כמו אלון או אורן.

גזע עץ עצים למחיצת עץ דקורטיבית מחוץ לבית – כדי שמחיצת העץ תישמר הכי טוב מחוץ לבית, מומלץ להשתמש בעצים מלאים שעמידים בפני נזקי מזג אוויר וגם לחות. תוכלו להשתמש בעצים כמו איפאה, אורן פיני או במבוק.

 

מחיצת עץ דקורטיבית

התקנת מחיצות עץ דקורטיביות

אם אתם תוהים איך יראו השלבים שהנגר יבצע להתקנת מחיצת עץ דקורטיבית, הם מפורטים ממש פה:

אחד מדידות ועיצוב – השלב הראשון להתקנת מחיצת עץ יהיה למדוד את השטח ולבחור עיצוב. בשלב זה הנגר יגיע אליכם הבייתה כדי שהבחירה תהיה מדויקת ומתאימה לכם ביותר.

שתיים הזמנת מחיצת עץ דקורטיבית – אחרי שבחרתם הכל, הגיע הזמן שהנגר יכין את ההזמנה שלכם. לרוב ההזמנה תהיה מוכנה תוך שבועיים, אלא אם ביקשתם עיצוב מסובך במיוחד.

שלוש חיבור מחיצת העץ – השלב הבא הוא חיבור מחיצת העץ. במקרים בהם המחיצה לא עשויה מעץ בלבד (כמו במקרה של משרבייה לדוגמא) תוקם תשתית מעץ מלא אליה יחוברו צירים או גלגלים, ובתוך התשתית, שמהווה כמו מעין מסגרת של תמונה, תותקן המחיצה הדקורטיבית עצמה עם העיצוב שבחרתם. אם אין צורך בתשתית המחיצה עצמה תחובר לתקרה ולרצפה.

 

מחיצת עץ דקורטיבית לעסק

מחיר מחיצות עץ דקורטיביות

מחיר מחיצות עץ דקורטיביות תלוי בגודל המחיצה, סוג העץ שתבחרו, מנגנון הפתיחה של המחיצה ובעיצוב. ננסה לעשות לכם סדר:

 

סוג

מחיר

מחיר עץ אורן למטר

350- 500 ש''ח.

מחיר עץ אלון למטר

300- 500 ש''ח.

מחיר עץ איפאה למטר

1,000 – 1,500 ש''ח.

מחיר פורניר למטר

300- 400 ש''ח.

מחיר MDF למטר

150 -400 ש''ח.

מחיר צירים למחיצת עץ

200- 1,000 ש''ח.

מחיר גלגלים למחיצת עץ

50- 100 ש''ח.

מחיר משרבייה מעץ

מתחיל מ- 2,000 ש''ח למ''ר.

 

ואם נאחד את כל המידע, תמצאו שמחיר מחיצת עץ דקורטיבית נע בין 1,500 לכמה אלפי שקלים, כשכוללים את שעות העבודה ותהליך העיצוב.


נגרים מומלצים למחיצות עץ דקורטיבות

עכשיו כשיש לכם את כל המידע, אתם בטח כבר מדמיינים את המחיצה הדקורטיבית שלכם. כדי להפוך את הדימיון למציאות, ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים להכנה והתקנה של מחיצות עץ דקורטיביות. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ותוכלו גם להציץ בתמונות של עבודות שלהם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולות מחיצות עץ דקורטיביות?

מחיר מחיצות עץ דקורטיביות תלוי בסוג העץ בו תבחרו, גודל המחיצה וכמובן העיצוב שלה. טווח המחירים די גדול ונע בין 1,500 ש׳׳ח לכמה עשרות אלפי שקלים. 

איזה עץ מומלץ למחיצות דקורטיביות מעץ?

אם אתם רוצים ללכת על עיצוב פשוט של מחיצת עץ דקורטיבית, כדאי להשקיע במחיצה מעץ מלא. 

אם אתם רוצים עיצוב מיוחד על המחיצה, כנראה שהנגר ישלב עץ מלא ודמוי עץ כגון MDF לבניית המחיצה. 

אנשים שהתעניינו במחיצות דקורטיביות מעץ התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק