מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי תכולת דירה

פינוי תכולת דירה מתאים במקרים בהם רוצים לפנות דירה ישנה, אחרי שריפה או לפני שיפוץ, ולהעביר את החפצים למקום שכולו טוב – תרומה, מכירה או אתר פסולת. במאמר הבא נסביר איך פינוי תכולת דירה עובד, כמה זה הולך לעלות לכם, ומתי בכלל מפני הדירות ישלמו לכם על השירות ולא להפך. פנו את הדרך – כי פינוי תכולת דירה עוברת


פינוי תכולת דירה

בניגוד להובלה, בה אנחנו מעבירים את החפצים שלנו למקום אחר כדי ליהנות מהם שוב, במקרה של פינוי תכולת דירה אנחנו מעבירים את הרהיטים והחפצים שבדירה למקום אחר – כדי לא להיתקל בהם שוב. כלומר, כל הריהוט שנפנה יגיע לאתר פסולת, תרומה או אפילו בתי מכירה אם מדובר בחפצים יקרי ערך.

פינוי תכולת דירה מתאים בכמה מצבים:

נקודה במקרים בהם מכרנו דירה והקונה מבקש שנפנה את תכולת הדירה

נקודה אחרי שריפה (לא עלינו) כשאנחנו רוצים לפנות את הריהוט שנשרף

נקודה אם אתם רוצים לפנות דירה של אדם אגרן במיוחד

נקודה במקרה בו אנחנו צריכים לפנות דירת נפטר, שנתבקש או נרצה לפנות את התכולה

נקודה גם פינוי של חללים אחרים נכנס בקטגוריה של פינוי דירה כמו פינוי משרדים, פינוי מקלטים ועוד. 

כמובן שיש עוד סיבות מגוונות לכך שנרצה פינוי תכולת דירה, אבל הבנתם את הקונספט.

תכולת דירה שפונתה

פינוי תכולת דירה - איך זה עובד

השלב הראשון בפינוי תכולת דירה הוא הערכת גודל העבודה. בעל המקצוע שפניתם אליו יבוא אל הנכס או יבקש מכם לשלוח לו תמונות של הרהיטים והחפצים, ויעריך את גודל העבודה ומספר העובדים הנדרשים. בנוסף, בעל המקצוע יברר אתכם גם כמה פרטים טכניים: האם יש נגישות למשאית או עגלה בקרבת הבית, באיזה קומה הדירה והאם יש מעלית במידה ומדובר בבניין.

פינוי תכולת דירה בארגזים

בהתאם לכמות החפצים והרהיטים שצריך לפנות, בשקלול הפרטים הטכניים שפירטנו עכשיו, ינסח בעל המקצוע הצעת מחיר וישלח לכם אותה. אחרי שתאשרו אותה,  הוא יגיע עם משאית או עגלה נגררת (בהתאם לכמות התכולה) וביום הפינוי, יפרק ויפנה את הרהיטים, יבצע ניקיון קליל ויסיע את התכולה אל המקום הנבחר. ולא, אתם לא חייבים לנכוח ביום הפינוי אם אתם לא רוצים, אבל זה תמיד כדאי אם תחליטו בשנייה האחרונה שאתם רוצים לשמור את סט הפורצלן של אמא.


פינוי תכולת דירה בחינם

יש מפני דירות שמציעים שירות מיוחד - פינוי תכולת דירה בחינם. במקרה בו הדירה שאנחנו רוצים לפנות מכילה רהיטים וחפצים שווי ערך (תכשיטים, רהיטים מיוחדים, כלי כסף וכו'), מפנה הדירות יבקש לקנות מאיתנו את אותם הרהיטים, ויפנה אותם ואת שאר הציוד בחינם. אותו מפנה דירות אשר יעריך את שווי הרהיטים, יפנה את החפצים והרהיטים לבתי מכירות מיוחדים וימכור אותם. וכך, במקום שאתם תשלמו עבור פינוי תכולת דירה, מפנה הדירות יהיה זה שמשלם לך  תמורת שווי הרהיטים והחפצים.

אז אם יש לכם חפצים שווי ערך שאתם לא מעוניינים בהם, שווה לשקול את השירות הזה.

פינוי תכולת דירה במשאית

 


מחיר פינוי תכולת דירה

מחיר פינוי תכולת דירה שלמה מתחיל ב-1,800 ₪ ויכול להגיע גם עד 4,000 ₪ במקרים של דירות עמוסות במיוחד, בהתאם לשני סוגי פרמטרים:

אחד סוג הפריט שמפנים – מחיר השירות מתומחר לפי פריט, ומתחיל בין 100 ₪ לפריט קטן כמו כיסא, 250 ₪ לפריטים גדולים כמו מיטה, ואפילו 500 ₪ לפריטים מיוחדים כמו לדוגמה ארון קיר ישן ומאסיבי שדורש גם פירוק.  

מספר שתיים נגישות – ככל שהדירה פחות נגישה (חניה רחוקה, אין מעלית, קומה גבוהה), כך העבודה גדלה וגם המחיר.

כוכבית שימו לב – חלק גדול ממפני הדירות גובים מחיר מינימום לשירות פינוי תכולת דירה, שנע בין 400-500 ₪. כך שאם אתם צריכים לפנות רק כמה כיסאות ושולחן, יכול להיות ששווה לכם לרתום את בני המשפחה או השכנים, כי מחיר המינימום יהיה גדול יותר ממה שתצטרכו בפועל.


מפני דירות מומלצים

פינוי דירה לא עושים בלי המלצה. סתם, אפשר לעשות מה שרוצים, פשוט אם מסתמכים על המלצות של לקוחות קודמים, לרוב לא נופלים. תוכלו למצוא כאן המלצות על מפני דירות המתמחים בפינוי תכולת דירה, אשר מדורגים על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. אם תחליטו להיעזר במפנה דירות מהאתר, נתקשר בסיום התהליך לבקש חוות דעת, וככה נשמור יחד על הדירוגים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה פינוי תכולת דירה?

מחיר פינוי תכולת דירה שלמה נע בין 1,800- 4,000 ש"ח, ומתומחר לפי נגישות וסוג הפריט, כשעלות פריט נעה בין 100-500 ש"ח. 

איך מוכרים פינוי תכולת דירה?

אם יש לכם חפצים יקרי ערך שאתם רוצים למכור, יש מפני דירות שיציעו לקנות מכם את אותם פריטים יקרים, ולבצע את פינוי הדירה בחינם או בקיזוז עם עלות הפריטים. 

מה ההבדל בין הובלה לפינוי תכולת דירה?

במקרה של הובלה, חברת ההובלות תוביל את הריהטים והפריטים שלו מבית אחד לשני. במקרה של פינוי תכולת דירה, חברת הפינוי תפנה את הרהיטים שאנחנו לא רוצים לתרומה, אתר פסולת או אפילו תקנה אותם אם הם יקרי ערך. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק