מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי דירה בחינם

פינוי דירה בחינם ניתן לבצע במקרים ספציפיים בלבד, כשהדירה מלאה בחפצים ורהיטים, או מכילה רכוש יקר ערך. לפני שאתם קובעים עם מפנה דירות, קראו את המדריך הבא על פינוי דירה בחינם, ותראו מה כולל פינוי דירה בחינם, באילו מקרים זה מתאים והאם זה משהו שיכול לתפוס גם במקרה שלכם


מתי צריך פינוי דירה

שירות פינוי דירה הוא פתרון נוח בלא מעט מצבים: בין אם אנחנו עוברים דירה ורוצים להיפטר מג'אנקיה שצברנו לאורך השנים או כשאנחנו צריכים לפנות דירה של קרוב אגרן או לחילופין של דירת נפטר קרוב. בניגוד להובלה, בה מובילים את הרהיטים ממקום אחד לשני, במקרה של פינוי דירה בעל המקצוע יפנה את הרהיטים שאנחנו לא רוצים בהם יותר, ויוביל אותם לתרומה, אתר פסולת, מחזור או מכירה.

 

פינוי רהיטים מדירה

פינוי דירה בחינם

שירות פינוי דירה הוא בדרך כלל שירות בתשלום, אבל יש גם אופציה לפינוי דירה בחינם. בגלל שזה עשוי להישמע קצת מבלבל, בואו נעשה סדר ונבחין בין שלושה סוגים שונים של פינוי דירות:

אחד פינוי דירה בתשלום – פינוי תכולת דירה קלאסי, בו משלמים למפנה דירות על פינוי כלל הרהיטים והחפצים שבדירה, המועברים לאתרי פסולת, תרומה וכו'. במקרה הזה, מחיר פינוי תכולת דירה יעלה בין 100 -250 ₪ לפריט, ובין 1,800-4,000 ₪ בסך הכל לפינוי דירה שלמה.  

מספר שתיים פינוי דירה בחינם – אם הדירה מלאה ברהיטים חפצים כמו כלי אוכל ומטבח, בגדים, מוצרי חשמל וכו', מפנה הדירות עשוי להציע לכם לפנות את הדירה בחינם, בתמורה לקבלת התכולה המלאה. אותה תכולה תימכר אחר כך בחנויות שונות, שווקים, ירידים וכו'.  

שלוש  פינוי דירה ברווח – דומה לפינוי דירה בחינם, רק עם שוני אחד משמעותי. במקרים בהם הדירות מכילות חפצים ורהיטים יקרי ערך, כמו תכשיטים, יודאיקה, כלי כסף, יצירות אמנות ועוד, מפנה הדירות יהיה זה שישלם לכם עבור קניית תכולת דירה. כלומר, הוא ישלם על אותם חפצים יקרים, בנוסף לפינוי אותו יציע בחינם, או תמורת קיזוז מסוים בהתאם לערך החפצים מול כמות העבודה.

 

פינוי תכולת דירה

איך מתבצע פינוי דירה בחינם

פינוי דירה בחינם יתבצע בשני שלבים עיקריים:

אחד פגישה והערכה קובעים עם מפנה הדירות בדירה, ובמהלך הפגישה בעל המקצוע יסרוק את הרהיטים והחפצים שנמצאים בה (משהו כמו 30-15 דקות גג, לא צריך לפנות יום שלם), ויעריך את כדאיות הפינוי החינמי. אם בעל המקצוע יראה שיש בדירה הרבה ריהוט וחפצים פוטנציאלים למכירה, הוא יסכים לפינוי דירה בחינם, ינסח חוזה מסודר וישלח לכם לאישור. במידה ולא, הוא יציע לכם שירות פינוי תכולת דירה בתשלום, ללא קבלת החפצים והרהיטים בתמורה.  

שתיים פינוי התכולה – כשצוות הפינוי יגיע אל הדירה, הוא ימיין את החפצים לפי סוגים, יפנה אותם ואת הרהיטים למשאית או עגלה גדולה, יעביר ניקיון קל בדירה וישאיר דירה ריקה מתכולה. את החפצים הממוינים יעביר הצוות לתרומה, אתרי פסולת מיוחדים, מחזור וכמובן גם למכירה בחנויות או בשווקים, מהם יעשה את רווח הפינוי. תשמחו לדעת שאתם לא חייבים להיות נוכחים בזמן הפינוי, אבל תמיד כדאי – ליתר ביטחון, אם ברגע האחרון תתחרטו לגבי אחד מהחפצים ותחליטו לשמור אותו.

 

מיון ואריזת חפצים לפני פינוי דירה

פינוי דירה בחינם – חשוב לדעת

יש מפני דירות שמציעים שירות פינוי דירה בחינם רק אם מדובר בדירה מרוהטת קומפלט – כלומר, רק אם הדירה מלאה ברהיטים, מוצרי חשמל, בגדים, כלים, פיצ'פקס וכו' יהיה להם שווה לבצע את הפינוי ללא עלות כספית. אז קחו בחשבון שאם אתם רוצים להזמין שירות פינוי דירה רק בשביל כמה רהיטים וחפצים, זה אפשרי, רק סביר שזה לא יהיה בחינם.

 


מפני דירות מומלצים

אם אתם רוצים להיפטר מרכוש וחושבים שיש לכם פוטנציאל לפינוי דירה בחינם, השלב הבא הוא לפנות למפנה דירות ולעניין אותו בהצעה. תוכלו למצוא כאן המלצות על מפני דירות, המדורגים על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. אם תבחרו להיעזר במפנה דירות ממידרג, נתקשר בסיום הפינוי לבקש חוות דעת, וככה נשמור על הדירוגים מעודכנים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך עובד פינוי דירה בחינם?

במקום לשלם על השירות של פינוי הדירה למפנה דירות, מפנה הדירות יבצע את העבודה ללא תשלום, אך כן תמורת התכולה של הדירה. אותה תכולה תימכר על ידו לאחר מכן בחנויות, שווקים וכו'. אבל, חשוב לדעת שפינוי דירה בחינם לא תופס על כל מקרה, אלא רק על דירות "קומפלט" - דירות שמלאות בתכולה מגוונת של רהיטים, חפצים, בגדים, כלים וכו'. 

איך עושים פינוי דירה בחינם?

בשלב הראשון מפנה הדירות יגיע אל הדירה ויעריך האם באמת כדאי לו לבצע פינוי דירה בחינם. במידה וכן, אחרי שליחת חוזה מסודר יגיע מפנה הדירות עם צוות אל הדירה ביום הפינוי ויתחיל במלאכת המיון והפינוי. לאחר מכן מרבית התכולה תעבור למכירה, והשאר יועברו למחזור, תרומה או אתרי פסולת מורשים. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק