מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי דירת אגרנות

דירת אגרנות יכולה ליצור סביבה לא נוחה למי שגר בבית וגם לקרובים לו. אם אתם או מישהו קרוב לכם זקוקים לפינוי דירת אגרנות תוכלו לפנות למפנה בתים שיעזור לכם בתהליך פינוי הדירה מחפצים. כאן ריכזנו כמה טיפים לפינוי דירת אגרנות שיעזרו לכם להבין מה ייחודי בפינוי דירת אגרנות, מה ההכנות והתיאומים שצריך לעשות מראש, איך עובד התהליך וגם מחירים של פינוי דירת אגרנות? כל המידע כאן לפניכם


פינוי דירת אגרנות

לפי ה-DSM (מדריך לאבחון וסטטיסטיקה של הפרעות נפשיות) אגרנות כפייתית היא סוג של הפרעה נפשית שמתבטאת בקושי משמעותי להיפטר מחפצים.
ההפרעה יכולה להתבטא בדרגות חומרה שונות של אגירה ושל מודעות מצד האגרן.

בית לבלרוב דירות אגרנות יהיו מלאות כל כך עד שיפריעו למהלך חייו התקין של הדייר ובמקרים מסוימים האגרנות יכולה להיות מטרד גם לסובבים בגלל ריח חזק שעולה מהמקום, חיות רחוב ומזיקים שונים שעלולים להגיע.

משאית פינוי דירה מפנה דירות מקצועי הוא הכתובת כשיש צורך בפינוי דירת אגרנות ואתם מרגישים שלא תוכלו להתמודד עם כמויות החפצים והפסולת בעצמכם. מפני דירות הם אנשי מקצוע שלא נרתעים מהבלאגן והפסולת ומיומנים במיון ופינוי החפצים. הם עובדים מול אתרי פסולת, תרומה ומכירה וכך כל חפץ מגיע למקום המתאים לו.

 

דירת אגרנות לפני פינוי

 

מאפיינים של פינוי דירת אגרנות

פינוי דירת אגרנות היא עבודה גדולה ומורכבת יותר מפינוי תכולת דירה רגילה מכמה סיבות:

אחד הפונה – לרוב כשזה נוגע לפינוי דירת אגרנות מי שמזמין את השירות הוא לא מי שגר בדירה אלא מישהו מהקרובים לו. לכן, התהליך דורש תיאום בין כמה גורמים ולרוב גם את הוצאתו של האגרן מהבית למשך הפינוי כדי למנוע התנגדות לפינוי וקושי בפרידה מהחפצים.

לב אם מדובר במוות של אדם עם נטייה כפייתית לאגרנות, יש צורך בפינוי דירת נפטר בתיאום עם היורשים.

 

שתיים התכולה – בניגוד לפינוי מוצרי חשמל, פינוי רהיטים או אפילו פינוי מחסן, בפינוי דירת אגרנות יש צורך בפינוי של הרבה מאוד חפצים ופסולת.

תכולת הדירה יכולה לנוע מרהיטים גדולים ועד לעיתונים ישנים מאוד ופירות שידעו ימים טובים יותר.

בנוסף, בגלל המצב המוזנח של המקום הרהיטים והמוצרים האחרים שבבית ועשויים היו להיות בעלי ערך עלולים להיות במצב לא טוב ולכן לרוב פינוי דירת אגרנות לא תיעשה כפינוי דירה בחינם אלא בתשלום מלא.

 

שלוש מזיקים – החפצים הרבים שלפעמים כוללים גם פסולת אורגנית מושכים מזיקים ולכן בפינוי דירת אגרנים מפנה הבתים צריך להתמודד גם עם ג'וקים, תולעים ולפעמים אפילו פינוי פגרים בעצמם או בעזרת מדביר.

 

פינוי דירת אגרנות

תהליך פינוי דירת אגרנות

תהליך פינוי דירת אגרנות שונה מתהליך פינוי דירה רגילה כי הוא דורש עבודת הכנה משמעותית יותר ועבודת פינוי קשה וארוכה שמורכבת מהשלבים הבאים:

 

פניה לצורך פינוי דירת אגרנות

אחד הדברים שמצוינים במדריך לאבחון וסטטיסטיקה של הפרעות נפשיות (DSM) לגבי אגרנות כפייתית הוא שרבים מהאנשים שיש להם נטייה לאגרנות כפייתית לא מודעים לבעייתיות שבמצבם וחווים מצוקה נפשית בזריקת חפצים.

לב לכן, רוב הפניות למפני דירות לצורך פינוי דירת אגרנות מתקבלות מקרובי משפחה או גורמים אחרים כמו הרווחה שנחשפים למצב בו חי האגרן.

 

פגישה לפני פינוי דירת אגרנות

לאחר הפניה למפנה הדירות הוא יבקש לקבל תמונות של דירת האגרנות ובמקרה הצורך גם יגיע לביקור בדירה.

מטרת התמונות והביקור היא לענות על כמה שאלות:

מספר 1 איזה פריטים יישארו בדירה – בין אם תהליך הפינוי נעשה יחד עם הדייר או מול קרוב משפחה, מפנה הדירות יצטרך לדעת איזה פריטים הוא לא יכול לזרוק. לכן, אם פינוי הדירה נעשה בלי נוכחות של מי שגר בבית כדאי לבדוק איתו את הדברים לפני קביעת הפגישה עם מפנה התכולה.

מספר 2 מה מצב הדירה – הפרעת אגרנות כפייתית היא ספקטרום ולכן דירת אגרנות אחת לא תהיה זהה לאחרת מבחינת כמות החפצים.

במקרים מסוימים, בעיקר בהם האגרן לא חי לבד, האגרנות תתמקד בחלק מהדירה ולא בכולה ואז תהליך הפינוי יהיה קצר יותר.

לכן, מפנה הדירות צריך להגיע ולהבין את כמות העבודה הצפויה, לבחון האם יש חפצים בעלי ערך שעשויים להפחית ממחיר פינוי הדירה (אם בדירה יש רהיט או חפץ אחר שמפנה הדירות יוכל למכור, הוא יפחית את המחיר מעלות פינוי הדירה) והאם יש צורך בהכנות מיוחדות לעבודה.

מספר 3 איזה הכנות צריך לבצע לפני פינוי הדירה – בגלל הכמות הרבה של חפצים בדירת אגרנות לרוב יש צורך בשימוש במכולה ייעודית לפינוי הפסולת.

את פינוי דירת האגרנות יש לתאם מול העירייה מבחינת קבלת אישור להצבת מכולה ובתיאום עם יום פינוי הפסולת הגדולה ברחוב בו נמצאת הדירה (יום בו עובדי העירייה עוברים ברחוב שלכם לאיסוף פסולת גדולה כמו מוצרי חשמל, רהיטים וגזם).

לב כדי להימנע מקנסות מומלץ להתקשר לעירייה כדי לברר בדיוק מתי מותר להוציא חפצים לאיסוף.

 

מכולה לפינוי תכולת דירת אגרנות

 

פינוי דירת אגרנות

ביום שנקבע צוות הפינוי יגיע ויתחיל בעבודת המיון והפינוי לפי מה שסוכם ותואם מראש.

העבודה מתחילה במיון תכולת הדירה לקטגוריות:

פח אשפה פסולת – במקרה של פינוי דירת אגרנות תהיה בדירה יותר פסולת מאשר בדירה הממוצעת כי כמו שאמרנו, האגרן הכפייתי מתקשה לזרוק דברים לפח.

שקל מכירה – אם בדירת האגרנות קיימים חפצים בעלי ערך שתרצו להיפטר מהם, מפנה הבתים יוכל לקזז את שווים ממחיר הפינוי ובמקרים מסוימים אפילו לשלם לכם על הפינוי אם חפצי הערך מצדיקים את זה.

ארגז לפינוי דירה תרומה – תוכלו לבחור עמותה אליה מפנה הבתים יעביר את החפצים הרלונטים (בתיאום עם העמותה כמובן) או שמפנה הבתים ימסור אותם בעצמו לעמותה שהוא עובד איתה.

לאחר סיום הפינוי המפנים יעשו ניקיון בסיסי בחלל כך שאם אתם מעוניינים בניקיון יסודי לאחר פינוי החפצים הרבים מדירת האגרנות כדאי שתפנו לחברת ניקיון מקצועית.

 

פינוי רהיט כבד לתרומה מדירת אגרנות

מחיר פינוי דירת אגרנות

מחיר מחיר פינוי דירת אגרנות נע בין 2,000- 5,000 ₪.

הטווח רחב מאוד ועשוי להיות יקר אפילו יותר כי מחיר פינוי דירת אגרנות תלוי בכמה גורמים שמשתנים מדירת אגרנות אחת לאחרת:

מספר 1 מספר החפצים וגודלם – ככל שיש יותר חפצים (כמו שצפוי שיהיו בדירת אגרנות) וככל שמדובר ברהיטים גדולים יותר או בכאלה שדורשים פירוק, כך מחיר פינוי הדירה יעלה כי העבודה ארוכה, קשה ומורכבת יותר.

מספר 2 נגישות לדירה – אם לדירת האגרנות מוביל גרם מדרגות צר, היא נמצאת בקומה גבוהה בלי מעלית או שצריך להשתמש במנוף הרמה לפינוי החפצים – מחיר הפינוי יעלה בהתאם.

 

מחירים ששילמו לקוחות מידרג על פינוי דירת אגרנות

כדי לסבר את האוזן ולהמחיש את המחירים של פינוי דירת אגרנות, הנה כמה מחירים ששילמו לקוחות מידרג על פינוי דירת אגרנות:

כסף מחיר פינוי גג אגרנות מחפצים – 2,300 ₪.

כסף מחיר פינוי דירת אגרנות בעלת 5 חדרים, ללא מעלית – 3,500 ₪.

כסף מחיר פינוי דירת אגרנות עמוסה מאוד בעלת 3 חדרים – 4,000 ₪.

כסף מחיר פינוי דירת אגרנות בעלת 5 חדרים כולל פירוק רהיטים – 5,000 ₪.


מפני דירות מומלצים לפנוי דירת אגרנות

עכשיו כשיש לכם את כל המידע על פינוי דירת אגרנות, תוכלו להיכנס בראש שקט קצת יותר למשימה של פינוי דירת אגרנות. כאן תמצאו אנשי פינוי דירות שמיומנים בפינוי דירות אגרנות ויוכלו ללוות אתכם בתהליך. בהצלחה!


תחומים שימושיים לפינוי דירת אגרנות


;

שאלות נפוצות לדף זה

איך לפנות דירת אגרנות?

הדרך המומלצת לפינוי דירת אגרנות היא בעזרת מפנה דירות. הוא מיומן בהתמודדות עם חפצים, ריהוט ופסולת רבים ויצליח להתמודד עם פינוי תכולת דירת אגרנות.

מה פונה לפינוי דירת אגרנות?

לרוב קרובי המשפחה של מי שגר בדירת האגרנותאו גורמי רווחה הם שיפנו למפנה דירות לפינוי דירת אגרנות.

מה התהליך של פינוי דירת אגרנות?

תהליך פינוי דירת אגרנות כולל את השלבים הבאים:

1. פניה למפנה דירות.

2.פגישה או שיחה מקדימה עם מפנה הדירות להבנת המצב וקבלת הצעת מחיר.

3. פינוי דירת אגרנות בעזרת מפנה דירות.

מה מחיר פינוי דירת אגרנות?

מחיר פינוי דירת אגרנות נע בין 2,000-5,000 ש"ח ותלוי במספר החפצים וגודלם ובמידת הנגישות לדירה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק