מוקד מידרג: 1-700-707-233

קניית תכולת דירה

בדרך כלל פינוי של תכולת דירה עולה כסף, אבל אם בדירה יש חפצים עם ערך כלכלי גבוה, תוכלו למכור אותם למפנה הדירה. בקניית תכולת דירה לא רק שלא תשלמו על פינוי הדירה, גם תצאו עם רווח כספי. איך עובדת קניית תכולת דירה, מה האפשרויות האחרות של פינוי תכולת דירה ועוד טיפים לקניית תכולת דירה ממש כאן


קניית תכולת דירה

קניית תכולת דירה קורית כשיש בדירה שאתם רוצים לפנות פריטים עם ערך כלכלי גבוה (כמו עתיקות, תכשיטים, כלי כסף וכו׳) שאתם רוצים למכור.

שימו לב אם מפנה הדירות מעוניין בקניית החפצים האלה הוא יהיה מוכן לשלם לכם עבור פינוי תכולת דירה.

כמובן שאין מתנות חינם וקניית תכולת הדירה צריכה להיות משתלמת גם למפנה הדירה. זאת הסיבה שקניית תכולת הדירה תלויה בשני גורמים מרכזיים:
 

אחד מחיר הפריטים שמפנה הדירה קונה מכם.

שתיים מחיר העבודה שאמורים לשלם על פינוי הדירה.

החישוב פשוט: המחיר הסופי שמפנה הדירות ישלם לכם יהיה מחיר הפריטים פחות מחיר הפינוי.

לכן, קניית תכולת דירה תקרה כשיש ברשותכם פריטים עם ערך כספי גבוהה. אחרת, פינוי תכולת דירה יתבצע בתשלום מלא, בחינם (אם מחיר הפינוי שווה פחות או יותר לשווי החפצים שימכרו) או במחיר מופחת.

 

פינוי דירה

 

כדי להבין יותר טוב במה מדובר כדאי להכיר את שלושת האופציות הקיימות לפינוי תכולת דירה:

פינוי דירה בתשלום

אם יש לכם דירה עמוסה בחפצים כמו במקרה של דירת נפטר או דירת אגרנות ואין לכם חשק או יכולת להתמודד עם פינוי תכולת דירה לבד, תוכלו לפנות למפנה בתים מקצועי. מפנה הבתים לא נרתע מבלאגן ויודע בדיוק לאן מפנים רהיטים ומוצרי חשמל כמו מקרר ישן או מכונת כביסה וגם עובד בשיתוף פעולה עם עמותות לתרומה של החפצים המתאימים.

מחיר מחיר פינוי דירה בעזרת מפנה דירות מקצועי נע בין 1,000-4,000 ₪ ותלוי בעיקר בגודל ובכמות בחפצים וגם במידת הנגישות לדירה.

 

פינוי רהיט כבד

 

פינוי דירה בחינם

אם בדירה שאתם מעוניינים לפנות יש חפצים בעלי ערך שמפנה הבתים ירצה לקנות (כמו כלי אוכל, רהיטים, בגדים, מוצרי חשמל ועוד), הוא יציע לכם לקזז את מחירם מעלות פינוי תכולת הדירה. כך, תוכלו לקבל פינוי דירה בחינם או במחיר מופחת ביחס למחיר שציינו קודם.

סימן קריאה פינוי תכולת הדירה יתבצע בתמורה למכירת החפצים האלה כסחר חליפין – החפצים בתמורה לשירות.

 

קניית תכולת דירה

האפשרות האחרונה היא קניית תכולת דירה על ידי מפנה דירות כך שהוא ישלם לכם עבור הפינוי, ממש כמו שפירטנו קודם.

נקודה הנה דוגמה קצרה כדי לסבר את האוזן –

מפנה דירות קנה תכולת דירה מפינוי דירת ירושה ב-8,000 ₪.
בדירה הייתה יצירת אמנות ששווה 10,000 ₪ שמפנה הדירות רצה לקנות. מחיר פינוי החפצים האחרים בדירה היה 2,000 ₪ ולכן בסופו של דבר זה המחיר בו מפנה הדירות קנה את תכולת הדירה.

 

רהיטים מקניית תכולת דירה למכירה בחנות יד שניה

תהליך קניית תכולת דירה

תהליך קניית תכולת דירה מורכב משלושה שלבים עיקריים:

לפני קניית תכולת דירה

לפני שמפנה הדירות יגיע לפינוי תכולת הדירה ויחליט האם הוא מעוניין בקניית תכולת דירה הוא יבוא לפגישה מקדימה בדירה או יבקש מכם לשלוח לו תמונות וסרטונים של הדירה והפריטים שאתם מעוניינים למכור.

נורה בהתאם לפגישה המקדימה מפנה הדירות יחליט אם הוא מעוניין לשלם לכם עבור החפצים, לפנות את הדירה בחינם בתמורה לפריטים או שתצטרכו לשלם לו עבור השירות וייתן לכם הצעת מחיר בהתאם.

 

תמונה של דירת אגרנות לפני פינוי

 

פינוי תכולת דירה

לפי מה שקבעתם בשיחה המקדימה מפנה הדירות יגיע לפנות את תכולת הדירה. את תכולת הדירה הוא ימיין לפי הקטגוריות הבאות:

פח אשפה פסולת אותה הוא יפנה למתמנות ואתרי הפסולת המתאימים.

ארגז לפינוי דירה תרומה לעמותה שהוא עובד איתה או עמותה לבקשתכם.

שקל מכירה של הפריטים שהוא קונה מכם דרך בתי מכירה פומבית, חנויות, שווקים וכו'.

שימו לב, כדי למנוע אי הבנות מול מפנה הבתים אספו דברים שאתם רוצים לשמור מהדירה וסמנו (סכמו עם מפנה התכולה איך לסמן) חפצים שאתם משאירים בדירה אבל אתם לא רוצים שיזרקו או יתרמו.

 

איש מנקה ורוד לאחר סיום פינוי תכולת הדירה מפנה תכולת הדירה יבצע ניקיון בסיסי של חלל הדירה – בדרך כלל טאטוא של הרצפה וחדר המדרגות. לכן, אם אתם מעוניינים בניקוי יסודי יותר של הדירה לאחר שהיא התרוקנה מחפצים, מומלץ למפנות לחברת ניקיון מקצועית.


מפני דירות מומלצים לקניית תכולת דירה

עכשיו כשהבנתם למה הכוונה בקניית תכולת דירה כדאי שתבדקו אם יש לכם כמה מציאות שמסתתרות בבוידם. אם מצאתם כאלה או שאתם רוצים לבדוק אם תכולת הדירה שלכם מתאימה לקניית תכולת דירה תוכלו לפנות למפנה בתים לקבלת חוות דעת והצעה מתאימה.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה קניית תכולת דירה?

בקניית תכולת דירה מפנה הדירות משלם לכם עבור עבור פינוי תכולת הדירה. זה קורה כשיש לכם בדירה חפצים יקרים במיוחד כמו כלי כסף, עתיקות וכו׳ שלמפנה הדירות משתלם לקנות, בניקוי עלות פינוי תכולת דירה ממחיר התכולה שהוא קונה.

מתי תתבצע קניית תכולת דירה?

מפנה הדירות יקנה תכולת דירה כשזה משתלם לו. כלומר, הפריטים שהוא רוצה לקנות יקרים יותר מעלות העבודה של פינוי שאר תכולת הדירה.

איך מחושב מחיר קניית תכולת דירה?

המחיר שתקבלו עבור קניית תכולת דירה הוא מחיר החפצים שמפנה הדירות יקנה פחות מחיר עבודת הפינוי.

מה תהליך קניית תכולת דירה?

תהליך קניית תכולת דירה כולל פגישה מקדימה עם מפנה הדירות, פינוי התכולה לפי מה שסיכמתם מול מפנה הדירות וניקוי בסיסי של הדירה בסוף העבודה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק