מוקד מידרג: 1-700-707-233

מנוף הרמה

מנוף הרמה מאפשר להעלות או להוריד רהיטים ופריטים אחרים לקומות גבוהות כאשר יש בעיית נגישות או משקלים מאוד כבדים. מחיר שירות מנוף הרמה נע בין 300-400 ₪ לשעה ועשוי לעלות אם מדובר בשירות לקומה גבוהה מאוד. מתי צריך מנוף הרמה, מה חשוב לדעת לפני שמתקשרים למנופאי ודוגמאות למחירים, קחו תנופה, באנו להרים


סוגים של מנופי הרמה

מנופי הרמה מתחלקים לשני סוגים עיקריים – מנוף סולם ומנוף זרוע.

מנוף סולם מנוף סולם מורכב ממסוע הנראה כמו סולם עליו מחליקה במה המיועדת להעלאת והורדת חפצים. מנוף סולם מאפשר להעלות ולהוריד רהיטים גם מבתים אליהם הגישה מאתגרת. לדוגמה, בבתים בהם יש גרם מדרגות ומשקוף צרים, בניין ללא מעלית ועוד. אפשר לומר שהמוטו של מנוף הסולם הוא מה שלא נכנס דרך הדלת, יכנס דרך החלון.

 

מנוף מנוף זרוע בנוי ממוט ארוך שבקצהו וו אליו מחברים את הציוד אותו מעוניינים להעלות. הוא משמש בעיקר לצרכים תעשייתיים בהם המשא כבד מאוד. לדוגמה, הוא מאפשר הרמה של פלטות שיש לבניה, יריעות איטום ועוד.


מנוף הרמה ומנוף זרוע יכולים להגיע בשתי צורות – מנוף נגרר או מנוף המורכב על משאית.

המנוף הנפוץ ביותר לצרכים פרטיים הוא מנוף הרמה מסוג מנוף סולם על משאית. הוא משמש בעיקר להרמת רהיטים בודדים, דירות שלמות בעקבות מעבר דירה או הרמת פריט חדש שנקנה.
מנוף נגרר משמש בעיקר להרמת ציוד במקומות צרים בהם אין גישה לכניסת משאית עליה מורכב מנוף הרמה.

 

לב שימו לב, כל מנוף מגיע לגובה מקסימלי אחר כשלרוב מנוף הרמה לקומות נמוכות מגיע עד קומה 8 ומנופי הרמה לקומות גבוהות מגיעים לקומות משתנות הנעות בין קומה 9 לקומה 15 ואף יותר.
 

סוגי מנופי הרמה

 

מתי צריך מנוף הרמה

אם אתם שואלים את עצמכם למה שתשתמשו במנוף הרמה ולא בשירותי סבלות קלאסיים כחלק מההובלה, יש לכך כמה סיבות.

 

בתים חוסר גישה – אם אתם גרים בבית עם גרם מדרגות צר, שביל גישה מפותל או מעלית קטנה במיוחד בלי מספיק מקום למקרר החדש שקניתם, מנוף הרמה יאפשר להובלה לקרות. בעזרת מנוף הרמה תוכלו להכניס את הדברים דרך החלון או המרפסת.
 

מעלית בניין ללא מעלית – גם אם גרם המדרגות רחב ומאפשר מעבר של הציוד שלכם, אם אתם גרים בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית או עם מעלית קטנה (לרוב קומה 3 ומעלה), עדיף להשתמש במנוף הרמה כדי להעלות אות להוריד את הציוד מהדירה.

 

שעון מחסור בזמן – אם אתם משתמשים בשירותי מנוף הרמה כחלק מהובלה, ההובלה תהיה קצרה יותר. או בקיצור, הובלה בעזרת מנוף תקצר ותייעל את העבודה.

 

פסנתר משקלים כבדים – פריטים כבדים במיוחד כמו פסנתר כנף, מקרר תעשייתי או מוצר אחר השוקל מעל 200 ק"ג, לא ניתן להרים ידנית ולכן תצטרכו להשתמש במנוף הרמה.

 


לפני הזמנת מנוף הרמה

לפני הזמנת מנוף הרמה יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

 

לב רישיון - שימו לב שמטעמי בטיחות, בלי טסט – אי אפשר להחזיק במנוף הרמה. כדאי לוודא שבעל המנוף הוא בעל רישיון.

לב ביטוח - שימוש במנוף הרמה דורש ניסיון ומיומנות, אך גם למנופאי המנוסה ביותר עלולות לקרות תקלות ולכן חשוב שתוודאו שלמפעיל המנוף יש ביטוח מתאים המכסה גם נזק אפשרי לציוד שלכם וחלילה לאנשים, במקרה של נפילה.

לב גישה לבית - אמנם נגישות מאתגרת היא אחת הסיבות להובלה עם מנוף הרמה אבל יש מקומות שאפילו מנוף הרמה יתקשה להגיע אליהם. לכן, לפני הזמנת מנוף הרמה בדקו שיש למשאית הנושאת את המנוף איפה לעמוד ולהרים את מנוף ההרמה. במידה ואין גישה למנוף הרמה על משאית תוכלו לבדוק אפשרות של הגעת מנוף נגרר המיועד לכניסה למקומות צרים.

 

מנוף הרמה מסוג מנוף סולם להרמת רהיטים

מחיר מנוף הרמה

המחיר הבסיסי של שירותי מנוף הרמה מסוג מנוף סולם נע בין 300-400 ₪ לשעה. אם אתם מעוניינים בשירותי מנוף הרמה כחלק מהובלה, מחיר הובלה עם מנוף כולל את מחיר ההובלה ומחיר השירותי המנוף לפי שעה.

 

המחיר הסופי מושפע משני פרמטרים עיקריים:

 

בנייןהקומה אליה המנוף מגיע– ככל שהמנוף יגיע לקומה גבוהה יותר כך המחיר יעלה. כלומר, על המחיר הבסיסי יתווספו כ-50 ₪ לקומה עבור כל קומה מעל הקומה ה-6.

לדוגמה, אם המחיר הבסיסי של מנוף ההרמה הוא 400 לשעה ומדובר בהנפה לקומה 8 (תוספת 50 ₪ לקומה עבוד 2 קומות, כלומר תוספת 100 ₪ לשעה), המחיר הסופי לשעה יהיה 500 ₪.

 

זמן מספר השעות– במידה והעבודה נעשית במשך שעה (או חלק ממנה) יגבה המחיר הבסיסי פלוס תוספת הקומה. המחיר הסופי יהיה של מספר השעות כפול מחיר זה.

כך, בהמשך לדוגמה הקודמת, אם ההובלה ערכה שעתיים, המחיר הסופי יהיה 1000 ₪. כלומר 500 ₪ לשעה, עבור שעתיים של שירות מנוף הרמה.

 

כוכבית כל המחירים כוללים מע"מ.

 

דוגמאות למחירים של שירות מנוף הרמה


הנה כמה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות מידרג עבור שירות מנוף הרמה:

אחד מחיר הורדת שולחן מקומה רביעית על ידי מנוף הרמה

נקודה מחיר לשעה: 300 ₪

נקודה משך עבודה: כחצי שעה

כסף מחיר לשירות מנוף הרמה: 300 ₪

 

שתיים מחיר הרמת ארונות לקומה חמישית על ידי מנוף הרמה

נקודה מחיר לשעה: 400 ₪

נקודה משך עבודה: כשעה

כסף מחיר לשירות מנוף הרמה: 400 ₪

 

שלוש מחיר הרמת רהיטים לקומה שמינית על ידי מנוף הרמה

נקודהמחיר לשעה: מחיר בסיס 400 ₪, תוספת מחיר 50 ₪ לכל קומה מעל הקומה השישית

נקודה משך עבודה: שעה

כסף מחיר לשירות מנוף הרמה: 500 ₪

 

ארבע מחיר הרמת מספר ארונות לקומה שישית על ידי מנוף הרמה

נקודה מחיר לשעה: 400 ₪

נקודה משך עבודה: שעתיים

כסף מחיר לשירות מנוף הרמה: 800 ₪


מפעילי מנוף הרמה מומלצים לשירותי מנוף

עכשיו כשהידע שלכם בתחום מנופי הרמה עלה לגבהים חדשים, תוכלו למצוא מפעיל מנוף המדורג לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. בהצלחה ואל תשכחו לשאוף גבוה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה מנוף הרמה?

מנוף הרמה הוא מנוף המאפשר להכניס או להוציא את רהיטים או ציוד אחד שלא ניתן, מסיבות שונות, להוציא דרך הדלת. מנוף הרמה מאפשר להוציא אותם דרך החלון או המרפסת.

איזה סוגי מנופי הרמה קיימים?

שני סוגי המנופים העיקריים הם מנוף סולם ומנוף זרוע. כל אחד מהם מכיע כמנוף נגרר או כמנוף המחובר למשאית.

מתי צריך מנוף הרמה?

תצטרכו להיעזר במנוף הרמה אם קיימת בעית גישה לבית שלכם, כך שלא ניתן להכניס את הרהיט או כל פריט אחר באופן סטנדרטי דרך הדלת. בנוסף, אם אתם גרים בבית בן 3 קומות ומעלה ואין בבניין מעלית תאלצו להשתמש בשירותי מנוף הרמה. סיבה נוספת היא מחסור בזמן כי שימוש במנוף מייעל את העבודה. לבסוף, אם מדובר בציוד כבד במיוחד השוקל מעל 200 ק"ג תאלצו להשתמש במנוף הרמה.

מה לעשות לפני הזמנת מנוף הרמה?

לפני הזמנת מנוף הרמה וודאו שמפעיל המנוף יש רישיון, ביטוח ושקיימת גישה לביית עבור המנוף.

מה מחיר מנוף הרמה?

מחיר מנוף הרמה נע בין 300-400 ₪ לשעה עבור עבודת הרמה סטנדרטית, עד קומה 6. עבור כל קומה נוספת תגבה תוספת של 50 ₪ לשעה.

אנשים שהתעניינו במנוף הרמה התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק