מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי מחסן

פינוי מחסן יכול להיות משימה שדוחים מפסח לפסח, או משימה שאפשר לתת לבעל מקצוע מיומן לעשות בשבילנו. ואם זה קורה בחינם או הולך לתרומה – אשרינו. אז לפני שאתם רותמים את המשפחה והקרובים לפינוי ומקדישים למלאכה יום שלם + כאבי גב, תוכלו לקרוא כאן על פינוי מחסן, ולבדוק מתי והאם שווה לכם להיעזר במפנה מחסן מנוסה.

 


פינוי מחסן

מחסן אפשר לבנות, מחסן אפשר לסדר, ומחסן אפשר גם לפנות. אם נודה על האמת, כשדמיינו איך המחסן שלנו ייראה לפני כמה שנים, דמיינו שהוא יכיל את כלי העבודה שלנו, הציוד לים ואולי ארגז או שניים. בפועל, מדובר במפלצת אגרנית של כל מה שרצינו לזרוק ולא העזנו – האופניים הישנים של הילדים, הטלוויזיה שלא הצלחנו למכור כשהשתדרגנו, הכלים שקיבלנו לחג שלא היה לנו נעים להחזיר לחנות ועוד ועוד. אז בקיצור, אם אתם כאן אתם כבר מכירים בעובדה שהמחסן שלכם מלא בחפצים שאין לכם שימוש בהם, והגיע הזמן להיפטר מהם.

 

מחסן מלא

 

אבל, מדובר לא פעם בעבודה מאתגרת וקשה במיוחד: הציוד יכול להיות כבד ונתקשה לפנות אותו לבד כי רובנו גם לא מחזיקים עגלה או משאית. בנוסף, אנחנו לא תמיד יודעים לאן מפנים את כל מה שצברנו: לפחים הקרובים אלינו? לתרומה? לים? (ממש לא!).

אז נכון שמדובר בלא מעט סימני שאלה וקשיים, אבל זה לא אומר שצריך לדחות את המשימה לשנה הבאה, אלא שפשוט אפשר להיעזר בחברת פינוי שתעשה את העבודה השחורה בשבילנו, ויש מצב שאפילו לא תצטרכו לשלם על התענוג, מיד נסביר איך למה וכמה.


תהליך פינוי מחסן

אז איך תהליך פינוי מחסן עובד? טוב ששאלתם.

אחד בשלב הראשון, ממש כמו בפינוי תכולת דירה, מפנה הדירות יבקש שתשלחו לו תמונות של החפצים וסרטון של המחסן עצמו. בהתאם, יעריך מפנה הדירות את משך הפינוי מורכבותו, מספר העובדים הדרושים ואת המחיר, וישלח לכם הצעת מחיר מסודרת. בנוסף, בהתאם להערכת המצב של מפנה הדירות והתייעצות אתכם, תוכלו להחליט לאן תרצו שתכולת המחסן תפונה: אתרי פסולת מיוחדים, תרומה למקום מועדף או לנקודות מכירה מיוחדות, במידה ומדובר בפינוי דירה בחינם (כבר מגיעים לזה).

שתיים בשלב הבא, הלוא הוא יום הפינוי המיוחל, יגיע הצוות ויתחיל בפינוי המחסן: הצוות ימיין את התכולה לפי סוגים ולפי היעד הסופי שלהם (תרומה, פסולת, מכירה),יארוז בקרטונים וארגזים את החפצים הקטנים, יפרק את הרהיטים הגדולים שמתקשים להיפרד מהמחסן בטוב ויעמיס את הכל על המשאית (או העגלה או הטרנזיט, תלוי בגודל הפינוי).

לבסוף, אחרי עבודת הפינוי, תישארו עם מחסן ריק מאלטע זאכן, שיהיה בו מקום לכל הציוד החדש שלא תשתמשו בו בעתיד מחייך

 

מחסן עמוס

מחיר פינוי מחסן

מחיר פינוי מחסן מלא מתחיל ב-800 ₪ ויכול להגיע במקרים מסוימים גם ל-3,000 ₪, אם מדובר במחסן של בניין רב קומות גדול (לרוב המחסן יהיה המקלט של הבניין, כשבמדינה שלנו איך לא, צריך אותו ריק וזמין). בדומה למחיר פינוי דירה, מפני מחסנים מתמחרים את העבודה כל חפץ ומורכבותו ומורכבות הפינוי שלו. בנוסף, נגישות עשויה להשפיע על מחיר פינוי מחסן בצורה ניכרת, שכן אם מדובר בפינוי מחסן שנמצא בקומה רביעית בבניין בלי מעלית ובלי חניה קרובה, עבודת הפינוי תהיה מורכבת יותר וכך המחיר יעלה.

בדרך כלל, פינוי פריט במחסן (ארגז, חפץ גדול או רהיט) נע בין 100-300 ₪, כשיש מקרים שפינוי של פריט אחד יכול להגיע גם ל-500 ₪.

רוב מפני המחסנים לא יגיעו לפנות מחסן בשביל פחות מ-300 ₪ (מסיבות של כדאיות כלכלית), אך אם מדובר בפריט אחד ומורכב במיוחד, כמו למשל דלת אקוסטית ששוקלת חצי טון, אז כבר מדובר במשימה מורכבת שתעלה לפחות 500 ₪, ומפנה המחסנים יסכים לבצע אותה.

מחיר של פינוי מקלטים תוכלו למצוא כאן

 

מחסן לפני פינוי

פינוי מחסן בחינם

אם לא שמעתם על האופציה של פינוי דירה בחינם, נגלה לכם שבלא מעט מקרים, אם מדובר בפינוי תכולת דירה שלמה, שמלאה בחפצים, כלים, בגדים, רהיטים וכו', אפשר לבצע פינוי דירה בחינם, במהלכו לא נשלם על עבודת הפינוי, אלא נעביר את אותה תכולה למפנה הדירות, אשר ימכור אותה בחנויות יד שנייה, שווקים וכו'. נשמע כמו אופציה טובה נכון? אז אותו הדבר יכול לחול גם על המחסן שלכם. אם יש לכם שם לא מעט מוצרי חשמל, רהיטים, כלים ישנים ופריטים נוספים שיש סיכוי שמישהו ירצה לקונת, מפנה המחסנים עשוי להציע לכם פינוי מחסן בחינם או בהנחה משמעותית, בתמורה לאותה תכולה אותה הוא ימכור בהמשך.

אבל, חשוב לדעת שפינוי מחסן בחינם תקף רק במקרים שהמחסן מלא בציוד שאפשר למכור, כך שאם המחסן שלכם מלא ברהיטים שבורים ומוצרי חשמל מקולקלים (בפינוי של מוצרי חשמל אחרים הם דווקא כן מעוניינים) סביר שמפנה המחסנים יבקש עלות כספית על עבודת הפינוי ולא יבצע אותה בחינם.


מפני מחסנים מומלצים

החלטתם שאתם לא מתכוונים לקבל גב תפוס או קילה בגלל מחסן שצריך לפנות? אנחנו מסכימים שזאת החלטה נכונה, אבל לא נשאיר אתכם אבודים לגבי השלב הבא. תוכלו למצוא כאן המלצות על מפני דירות המתמחים בפינוי מחסן, ומדורגים על ידי חוות דעת של לקוחות קודמים. אם תעזרו במפנה מחסנים מהאתר, נתקשר אחרי הפינוי לבקש חוות דעת על העבודה, וככה נשמור יחד על הדירוגים מעודכנים.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

פינוי מחסן - איך זה עובד?

אחרי שתשלחו תמונות של המחסן וסרטונים למפנה הדירות שדיברתם איתו, ביום הפינוי אותו מפנה יגיע יחד עם הצוות שלו ויתחיל במלאכת הפינוי והאריזה. לאחר מכן אותו מפנה יסיע את התכולה לאתרי פסולות מורשים, לתרומה או לנקודות מכירה שונות, במידה ונעשה פינוי דירה בחינם. 

כמה עולה פינוי מחסן?

מחיר פינוי מחסן מלא נע בין 800-3,000 ש"ח, שכמות החפצים ומורכבות הפינוי שלכם, יחד עם הנגישות למחסן, עשויים להשפיע על המחיר והלעלות אותו. 

איך עושים פינוי מחסן בחינם?

במידה והמחסן שלכם מלא בתכולה שימושית, כמו כלים, בגדים, רהיטים ומוצרי חשמל שעדיין עובדים, מפנה המחסן עשוי להציע לכם שירות פינוי מחסן בחינם, במהלכו לא יגבה תשלום כספי על הפינוי, אלא ייקח את כל התכולה כמו שהיא וימכור אותה בחנויות יד שנייה, שווקים וכו'. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק