מוקד מידרג: 1-700-707-233

פינוי דירת ירושה

פינוי דירת ירושה משלב בתוכו קושי נפשי ולוגיסטי. מפנה דירות יוכל לסייע בפינוי דירת ירושה במחיר שנע ברוב המקרים בין 1,000-4,000 ₪ או בחינם אם יש בדירה חפצים בעלי ערך שאפשר למכור. מה חשוב לדעת על פינוי דירת ירושה, מה השלבים ובמה תלוי המחיר? כל המידע לפניכם


פינוי דירת ירושה

פטירה של אדם קרוב היא רגע לא פשוט שלצד הקושי הנפשי מלווה בהרבה משימות בירוקרטיות. אחת מהן היא פינוי דירת ירושה שלרוב מכילה הרבה רהיטים, חפצים קטנים וגם לא מעט זיכרונות.

סימן קריאה אם אתם לא רוצים להתעסק בפינוי דירת הנפטר בעצמכם, תוכלו לפנות למפנה דירות מקצועי שמיומן במיון ופינוי תכולת דירה.

 

פינוי דירת ירושה – חשוב לדעת

כשזה מגיע לפינוי דירת ירושה יש כמה דברים שכדאי לעשות מראש:

אחד לתאם עם כל היורשים – אם לדירת הנפטר ולתכולה יש כמה יורשים כדאי לחתום על חוזה של כל היורשים עם מפנה הדירות. בחוזה מומלץ לציין באיזה מצב תישאר הדירה לאחר הפינוי, איזה רהיטים יפונו וימכרו ואיזה יחולקו בין היורשים.

שתיים לאסוף חפצים – תהליך פינוי דירת ירושה כולל פגישה מקדימה עם מפנה הדירות (או שליחת תמונות וסרטונים של הדירה) כדי לתת לו מושג של כמות העבודה ולקבל הצעת מחיר.

לכן, לפני שתפנו למפנה דירות חשוב שתעברו בדירה ותאספו חפצים שאתם יודעים שתרצו לשמור אצלכם כמו תמונות, מסמכים חשובים, כלים וכו'.

נקודה כחולהבנוסף, אם יש חפצים שלא תרצו שיפונו אבל אתם לא מתכננים לקחת איתכם – סמנו אותם במדבקה ויידעו את מפנה הדירות כדי שלא יפנה אותם.

שלוש לבדוק האם יש בדירה חפצי ערך – אם בדירת הירושה יש חפצים בעלי ערך כספי גבוה כמו רהיטים עתיקים, תכשיטים או כל דבר אחר שיכול להימכר ואתם לא מעוניינים לשמור, כדאי שתציינו את זה בפני מפנה הבתים. יכול להיות שזה יוזיל את מחיר פינוי הדירה או שהוא יוכל אפילו לבצע פינוי דירה בחינם או לקנות את תכולת הדירה מכם.

לב אם מפנה הדירות רואה שבדירה יש רהיטים, מוצרי חשמל ועוד חפצים שיוכל למכור – שווה לו לפנות את הדברים הקטנים מהדירה בתמורה לחפצי הערך או לשלם לכם בתמורה להם (תלוי בשווים).

 

דירת ירושה לפני פינוי

תהליך פינוי דירת ירושה

אחרי שווידאתם שיש הסכמה בין כל היורשים על פינוי דירת ירושה, כל היורשים אספו מבעוד מועד את מה שהם רוצים או סימנו רהיטים שאין לפנות, אפשר לצאת לדרך.


חץ לפינוי דירת ירושה בעזרת מפנה דירות יש שני שלבים עיקריים, לפני ובזמן הפינוי:

 

לפני פינוי דירת ירושה

כמו שכבר כתבנו, לפני פינוי דירת ירושה, מפנה הדירה צריך לדעת למה הוא נכנס. לכן, הוא צריך שתתנו לו כמה שיותר מידע לגבי הדירה. בחלק מהמקרים הוא יסתפק בתמונות וסרטונים של הדירה ובמקרים אחרים הוא יגיע לפגישה בדירה עצמה כדי לראות על מה מדובר.

לפני פינוי דירת ירושה מפנה הבתים יבדוק את הדברים הבאים:

מספר 1 האם מדובר בדירת אגרנותפינוי דירת אגרנות היא עבודה גדולה וקשה יותר בגלל כמות החפצים והאשפה הגדולה שבדרך כלל יש בדירות כאלה.

לכן, מחיר פינוי דירת נפטר שהיה אגרן בחייו יהיה יקר יותר מפינוי דירת ירושה סטנדרטית.

מספר 2 האם יש בדירה חפצי ערך שתרצו למכור – בהמשך למה שכתבנו קודם, בזמן הבדיקה הראשונית מפנה התכולה יבדוק אם יש חפצים שהוא יוכל למכור וייתן לכם הצעת מחיר בהתאם (האם אתם תשלמו לו, האם הפינוי יהיה בחינם או האם הוא ישלם לכם).

מספר 3 האם תרצו לתרום את תכולת הדירה – רובם המוחלט של מפני הבתים עובדים מול עמותות אליהן הם תורמים את תכולת הדירה המתאימה לשימוש אבל לא למכירה. אם אתם מעדיפים, אתם יכולים לבקש ממפנה הבתים להעביר את תכולת הדירה המתאימה לתרומה לעמותה לבחירתכם.

 

דירת ירושה לפני פינוי

 

פינוי דירת ירושה

אחרי כל התיאומים וקבלת הצעת מחיר, מפנה הדירות יגיע ביום שנקבע ויתחיל במיון החפצים על פי הקטגוריות הבאות:

אחד פסולת

שתיים תרומה

שלוש מכירה

מפנה הדירות יטפל בכל קטגוריה בהתאם – הובלה למטמנה, עמותה או בית מכירות פומביות.

בסיום פינוי דירת ירושה, מפנה התכולה יעשה ניקיון בסיסי של הרצפה (טאטוא ולפעמים גם שטיפה) אבל אתם תרצו לעשות ניקיון יסודי יותר תצטרכו להזמין חברת ניקיון לניקוי יסודי של הדירה.

 

פינוי דירת ירושה

מחיר פינוי דירת ירושה

מחיר פינוי דירת ירושה נע בין 1,000-4,000 ₪.

מדובר בטווח רחב מאוד כי הפינוי תלוי בעיקר בשני גורמים שמשתנים בין דירה לדירה:

אחד כמות וגודל החפצים – ככל שכמות החפצים בדירה גדלה יותר כך מחיר פינוי הדירה יעלה וכך גם ככל שמדובר בחפצים גדולים יותר שצריך לפנות כמו רהיטים או מוצרי חשמל

שתיים פירוק רהיטים – עוד דבר שיעלה את מחיר פינוי דירת ירושה הוא פירוק רהיטים שלא ניתן לפנות אותם כמו שהם.

שלוש נגישות – פינוי דירה עם בעיות נגישות כמו קומה גבוהה בלי מעלית או גרם מדרגות צר יעלו את מחיר פינוי דירת הירושה. בנוסף, בדירות מסוימות יהיה צורך בשירותי מנוף הרמה לפינוי דירת ירושה שיעלו את מחיר הפינוי בכ-350 ₪ לשעת שירות מנוף.


מפני דירות מומלצים לפינוי דירת ירושה

עכשיו כשאתם יודעים יותר על תהליך פינוי דירת ירושה, תוכלו לפנות למפנה דירות המתמחה בפינוי דירות ירושה שיעזור לכם להתמודד עם החפצים הרבים בשעה הקשה. שלא תדעו עוד צער.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה כדאי לעשות לפני פינוי דירת ירושה?

לפני פינוי דירת ירושה מומלץ לחתום על חוזה עם היורשים האחרים לגבי תהליך פינוי הדירה, כדאי לאסוף חפצים שתרצו לשמור ולבדוק אם יש חפצי ערך שאתם מעוניינים להציע למכירה למפנה הבתים.

מה תהליך פינוי דירת ירושה?

פינוי דירת ירושה מורכב מכמה שלבים:

1. פגישה או שליחת תמונות למפנה הבתים.

2. פינוי הדירה בהתאם למה שקבעתם.

ניקיון בסיסי של הרצפה בדירת הירושה.

מה מחיר פינוי דירת ירושה?

מחיר פינוי דירת ירושה נע בין 1,000-4,000 ש"ח והוא תלוי בכמות החפצים, גודלם, עבודת פירוק ונגישות לדירת הירושה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק