מוקד מידרג: 1-700-707-233

מחיר פינוי דירה

אם אתם צריכים להיפרד מכמות גדולה של חפצים ורהיטים, אבל לא רוצים או יכולים לפנות אותם לבד – נספר לכם שמחיר פינוי דירה שלמה על ידי צוות פינוי מקצועי נע בין 1,000-4,000 ₪ (או בחינם בחלק מהמקרים) כשהשירות מתומחר לפי סוג וכמות הפריטים, מורכבות העבודה והנגישות למקום. אז לפני שאתם פונים למפנה דירות, קראו כאן על מחיר פינוי דירה, ותבואו מוכנים


מחיר פינוי דירה

מחיר פינוי תכולת דירה שלמה, כולל כל הרהיטים שבה, הכלים והחפצים נע בין 1,000-4,000 ₪ או ללא עלות כלל אם מבצעים פינוי דירה בחינם (על כך בהמשך). זה נכון שמדובר בטווח מחירים רחב במיוחד, אבל הוא נובע משני פרמטרים משמעותיים שמשפיעים על המחיר:

גודל החפצים – פינוי דירה מתומחר לפי החפצים והרהיטים אותם צריך לפנות. ככול שהחפץ או הרהיט גדול יותר, כך מחיר הפינוי שלו גבוה יותר:

ארגז לפינוי דירה מחיר פינוי שולחן הוא כ-250 ₪.

ארגז לפינוי דירה מחיר פינוי מיטה זוגית הוא כבר כ-300 ₪.

ארגז לפינוי דירה פירוק ופינוי ארון קיר גדול ומורכב הוא כ-500 ₪.

 

 משאית פינוי דירה נגישות – אם הדירה פחות נגישה, עבודת הפינוי תהיה מורכבת יותר, והמחיר עשוי להתייקר בככמה מאות שקלים. במידה והדירה נמצאת בקומה גבוהה ללא מעלית תהיה תוספת של בין 50-100 ₪ לקומה. כך גם ברחוב בו המשאית לא יכולה לחנות בקרבת הבית ותידרש סחיבה רבה שתעלה את המחיר הכמה מאות שקלים לפי המרחק. מפני הדירות ידרשו לעבודה פיזית מאומצת יותר (ממש כמו בהובלה רגילה), מה שעשוי להעלות את המחיר הסופי.

בנוסף, אם יש צורך בשירותי מנוף הרמה לצורך פינוי תכולת דירה, המחיר יעלה בכ300-400 ₪ לשעת עבודה.

 

פינוי דירה בארגזים

מחירים לדוגמה של פינוי דירה

הדרך הכי טובה לקבל מידע (וגם קצת פרספקטיבה) על מחיר פינוי דירה, הוא לראות את המחירים בשטח. הנה מחירים אמיתיים ששילמו לקוחות מידרג עבור שירות פינוי דירה, כולל מע"מ:

נקודה מחיר פינוי דירה שכלל פינוי ארון, שתי מיטות קומתיים וחדר כביסה - 1,000 ₪.

נקודה מחיר פינוי דירה שכלל פינוי מיטה, ארונות, פינת ישיבה וכלי מטבח - 1,600 ₪.

נקודה מחיר פינוי דירת שלושה חדרים ללא מעלית שכלל פינוי רהיטים - 2,000 ₪.

נקודה מחיר פינוי דירת חמישה חדרים מלאה שכלל פינוי מוצרי חשמל - 3,500 ₪

נקודה מחיר פינוי דירת ארבעה וחצי חדרים כולל פירוק ופינוי ארונות - 3,800 ₪.

נקודה מחיר פינוי דירת אגרנות בת שלושה חדרים - 4,000 ₪.


איך אפשר להוזיל מחיר פינוי דירה

הדרך הכי טובה להוזיל מחיר פינוי דירה הוא לבצע פינוי דירה בחינם – במקום לשלם כסף למפנה הדירות על שירות הפינוי, תוכלו לשלם על השירות באמצעות העברת הבעלות על תכולת הדירה.

כלומר, התשלום על פינוי הדירה יהיה כל החפצים והרהיטים שבתוכה, אותם מפנה הדירה יוכל למכור בחנויות ובשווקים.

סימן קריאה אבל, חשוב לזכור שפינוי דירה בחינם נעשה רק אם מדובר בפינוי של דירה מלאה בתכולה, כולל רהיטים, כלים, בגדים וכו' ובמידה ומפנה הדירות מעוניין הכך.

 אז אם הדירה שאתם רוצים לפנות מלאה בחפצים ואתם לא מעוניינים בהם או רוצים לתרום אותם למקום ספציפי – תוכלו למכור אותם למפנה הדירות, ולקבל את השירות בחינם, או לפחות בהנחה משמעותית.

במקרים מסוימים יש תכולה בעלת שווי גבוה במיוחד, ואז תגיעו למצב שבמקום שתצטרכו לשלם בצורה כלשהי למפנה הדירות, הוא יהיה זה שישלם לכם עבור החפצים היקרים ובעצם יבצע קניית תכולת דירה.

 

פינוי רהיטים מדירה

מחיר מינימום לפינוי דירה

אם אתם רוצים לפנות רק כמה כיסאות וארגזים זה אחלה, אבל יש סיכוי שתצטרכו לשלם עליהם מחיר גבוה במיוחד. זה לא בגלל שהם מורכבים מבחינת הפינוי שלהם, אלא בעיקר כי מדובר במעט מדי חפצים ולרוב מפני הדירות יש מחיר מינימום לעבודה. מחיר המינימום שנע בין 400-500 ₪ (במקרים של מעט רהיטים לרוב לא יתבצע פינוי בחינם).

שימו לב אז אם אתם לא רוצים לשלם מעבר למה שאתם צריכים, שווה לשקול לרתום חברים או בני משפחה ולפנות בצורה עצמאית את מה שצריך.

 

פינוי ספה

מה כולל מחיר פינוי דירה

לפני שתשלמו על שירות של פינוי דירה, חשוב לדעת קודם מה אתם הולכים לקבל במסגרתו:

אחד פגישה - מפנה הדירות יגיע אל הדירה ויעריך את גודל העבודה.

שתיים פינוי - צוות מפני הדירות יגיע אל הדירה ויחל במלאכת הפינוי: ימיין את החפצים לפי סוגים ולפי היעד הסופי שלהם (תרומה, פסולת, מכירה וכו'), יפרק רהיטים מורכבים שמתקשים להיפרד פיזית מהדירה ויפנה את התכולה במלואה, כשאתם לא צריכים לעשות כלום, חוץ מלהסתכל ולפקח.

שלוש ניקוי - אחרי שהדירה תהיה ריקה, צוות הפינוי יעביר בה ובחדר המדרגות ניקיון קליל, ויעביר את התכולה ליעדה הסופי.


מפני דירות מומלצים

דירה שצריך לפנות - יש. מידע על מחיר פינוי דירה מקצועי – יש. מפנה דירות מומלץ? או, טוב ששאלתם. בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן רשימת מפני דירות, המדורגים עם חוות דעת של לקוחות קודמים, בדיוק כמוכם. בהצלחה!

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה מחיר פינוי תכולת דירה?

מחיר פינוי תכולת דירה שלמה נע בין 1,000-4,000 ש"ח.

מה משפיע על מחיר פנוי תכולת דירה?

מחיר פינוי תכולת דירה מושפע בעיקר בגודל וכמות החפצים שצריך לפנות וממידת הנגישות לדירה.

איך אפשר להוזיל את מחיר פינוי תכולת דירה?

אם יש לכם פריטים שווי ערך, מפנה הדירות עשוי לרצות לפנות את הדירה בחינם בתמורה לחפצים - מעיין עסקת חליפין בה הוא מספק לכם שירות פינוי ואתם משלמים לו בסחורה.

מה מחיר מינימום לפינוי תכולת דירה?

לרוב, מפני דירות לא יגיעו לפינוי תכולת דירה במחיר הנמוך מ400-500 ש"ח.

מה כולל מחיר פינוי תכולת דירה?

מחיר פינוי תכולת דירה כולל פגישה מקדימה (לפעמים את צורך בה ומפנה הדירות יסתפק בתמונות וסרטונים של התכולה), מיון החפצים וחלוקה שלהם למקומות המתאימים (אתרי פסולת, עמותות ובתי מכירה). לסיום, מפנה הדירות יעשה ניקיון קצר של הדירה וחדר המדרגות.



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק